Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Kajsas Fisk AB

Hötorget 3, 111 57 Stockholm — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Kajsas Fisk AB

• Jacob K
    Jacob K skrev om Kajsas Fisk AB
    Super god fisk soppa till lunch men det är väldigt mycket folk och jobbigt att stå i kö. Trevlig personal och maten kom snabbt. Läs mer
    Jakob J gillar detta
  • Anders E
    Anders E skrev om Kajsas Fisk AB
    Här kan man äta en utsökt fisk lunch i härligt livlig och stojig miljö. Hötorgshallen är med sina dofter och färger en fin fond när man intar sin gös, abbore eller lax. Personalen kanske inte utstrålar värme i den mån man skulle vilja men det är också förståeligt i denna stressiga miljö. Läs mer
  • Elin R
    Elin R skrev om Kajsas Fisk AB
    Här kan man äta en utsökt fisk till lunch. Jag föll direkt för den underbara fisksoppan! Läs mer
  • Henning N
    Henning N skrev om Kajsas Fisk AB
    Denna fiskälskares östersjön har verkligen god mat till ett mycket förmånligtpris. Till alla måltider ingår bröd och sallad samt kaffe vardagar efter kl 14. Väl värt ett besök!! Läs mer
  • Camilla
    Camilla skrev om Kajsas Fisk AB
    Sen jag började jobba utanför city saknar jag verkligen luncherna hos Kajsas fisk. Visst är det ofta lång kö, trångt och besvärligt att hitta sittplats och lång väntetid på en del av maten - men det är det värt för det mesta smakar fantastiskt. Däremot är jag inte helt övertygad på att potatismoset inte är pulvermos... Prisvärt för den kvalitet man får. Läs mer
  • Leon
    Leon skrev om Kajsas Fisk AB
    Är du på jakt efter billig lunch och råkar befinna dig i området kring Hötorget, då ska du bege dig ner i Hötorgshallen och Kajsas Fisk längst in i saluhallen. Låt inte kön avskräcka dig, för kö är det alltid men när man väl kommer fram till kassan blir det ledigt. Fisksoppan med säsongens färska fisk och aioli är en riktig klassiker, men egentligen är alla fiskrätter värda en provsmakning. Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Vasiliki P Vasiliki P tycker: