Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Kajsas Fisk AB

Hötorget 3, 111 57 Stockholm — Visa karta

Österlånggatan 17, 11131, Stockholm
Österlånggatan 17
Ulrika H:
Trevligt bemötande Gott vin Ojämn mat upplevelse - några bra , andra mindre bra en del rätter ej prisvärda

Restauranger nära Kajsas Fisk AB:

Regeringsgatan 70, Stockholm
maria r:
Vänligt och bra bemötande. Dock lite negativ attityd inte var nöjda med det 1:a vinet vi fick prova till maten. Annars ok.

Vasagatan 23, STOCKHOLM
Restaurang Räkan - Västsvenska delikatesser på Vasagatan i Stockholm Läs mer ›
Susanne S:
Vi är super nöjda. Vi var ett sällskap på10 pers och allt har funkat jätte bra från början. och maten var gudomlig.

Sveavägen 41, STOCKHOLM
Varmt välkomna till Två grabbar och kök mitt i Stockholm City. Handgjorda vällag... Läs mer ›
Ellika S:
Mina varmaste tack och rekommendationer går till Två Grabbar och Kök efter fantastiskt ordnande av min disputationsfest den 28 oktober! Jag ...

Norrlandsgatan 28, STOCKHOLM
I Kung Carls Bakficka kan du njuta av brasserielunch, god middag eller en cockta... Läs mer ›
Camilla L:
God mat och trevlig personal. Lite dåligt med påfyllnad i buffén, men på det hela bra.

Läs vad 6 kunder tycker om Kajsas Fisk AB

• Jacob K
    Jacob K skrev om Kajsas Fisk AB
    Super god fisk soppa till lunch men det är väldigt mycket folk och jobbigt att stå i kö. Trevlig personal och maten kom snabbt.
    Jakob J gillar detta
  • Anders E
    Anders E skrev om Kajsas Fisk AB
    Här kan man äta en utsökt fisk lunch i härligt livlig och stojig miljö. Hötorgshallen är med sina dofter och färger en fin fond när man intar sin gös, abbore eller lax. Personalen kanske inte utstrålar värme i den mån man skulle vilja men det är också förståeligt i denna stressiga miljö.
  • Elin R
    Elin R skrev om Kajsas Fisk AB
    Här kan man äta en utsökt fisk till lunch. Jag föll direkt för den underbara fisksoppan!
  • Henning N
    Henning N skrev om Kajsas Fisk AB
    Denna fiskälskares östersjön har verkligen god mat till ett mycket förmånligtpris. Till alla måltider ingår bröd och sallad samt kaffe vardagar efter kl 14. Väl värt ett besök!!
  • Camilla
    Camilla skrev om Kajsas Fisk AB
    Sen jag började jobba utanför city saknar jag verkligen luncherna hos Kajsas fisk. Visst är det ofta lång kö, trångt och besvärligt att hitta sittplats och lång väntetid på en del av maten - men det är det värt för det mesta smakar fantastiskt. Däremot är jag inte helt övertygad på att potatismoset inte är pulvermos... Prisvärt för den kvalitet man får.
  • Leon
    Leon skrev om Kajsas Fisk AB
    Är du på jakt efter billig lunch och råkar befinna dig i området kring Hötorget, då ska du bege dig ner i Hötorgshallen och Kajsas Fisk längst in i saluhallen. Låt inte kön avskräcka dig, för kö är det alltid men när man väl kommer fram till kassan blir det ledigt. Fisksoppan med säsongens färska fisk och aioli är en riktig klassiker, men egentligen är alla fiskrätter värda en provsmakning.

Hötorget 3, 111 57 Stockholm