Restaurang i Aspudden

3 rekommenderade restauranger i Aspudden, Stockholm

Aspudden. Ett område i Stockholms söderort där det bor över 9000 personer. Aspudden är idag ett attraktivt område med många mysiga och välrekommenderade restauranger. Här på Reco.se listar vi de bäst rekommenderade och mest aktuella restaurangerna i Aspudden just nu. Välkommen!

Här kan du läsa och ta del av tidigare gäster unika erfarenheter av olika restauranger i Aspudden, du kan också se restaurangernas helhetsomdömen. Förutom det kan du själv gå in och skriva rekommendationer om ställen du besökt den senaste tiden. Här på Reco.se hjälper vi varandra att hitta nya favoritställen. Vi hoppas att du hittar en restaurang som faller dig i smaken och som du kan tänka dig att rekommendera till andra i din omgivning. Lycka till, önskar Reco.se!

Örnsbergs Bageri och Konditori AB

1 reco
    Junkergatan 24, Hägersten
    Regina P
    Regina P: Trevligt fik med glad personal och de godaste semlorna! Det enda minuset är att de inte har öppet på söndagar.. :)

Aspuddens Sushi HB

Hägerstensvägen 155, Hägersten
    Anders O
    Anders O: Väldigt bra sushi, men man måste nästan ringa innan och beställa såvida man inte gillar att sitta minst en halvtimme och...

Pizzeria Torino i Örnsberg

1 reco
    Junkergatan 6, Hägersten
    Ylla M
    Ylla M: Pizzerian bytte ägare nyligen men kvalitén är ungefär densamma som tidigare; bra. Priserna har höjts lite och det finns ...
Sida:   1

Restaurang i Aspudden