Restaurang i Aspudden

3 rekommenderade restauranger i Aspudden, Stockholm

Aspudden. Ett område i Stockholms söderort där det bor över 9000 personer. Aspudden är idag ett attraktivt område med många mysiga och välrekommenderade restauranger. Här på Reco.se listar vi de bäst rekommenderade och mest aktuella restaurangerna i Aspudden just nu. Välkommen!

Här kan du läsa och ta del av tidigare gäster unika erfarenheter av olika restauranger i Aspudden, du kan också se restaurangernas helhetsomdömen. Förutom det kan du själv gå in och skriva rekommendationer om ställen du besökt den senaste tiden. Här på Reco.se hjälper vi varandra att hitta nya favoritställen. Vi hoppas att du hittar en restaurang som faller dig i smaken och som du kan tänka dig att rekommendera till andra i din omgivning. Lycka till, önskar Reco.se!

• Regina P
    Regina P: Trevligt fik med glad personal och de godaste semlorna! Det enda minuset är att de inte har öppet på söndagar.. :)
  • Aspuddens Sushi HB

Katrin H
    Katrin H: Bästa sushin i söderort! Väldigt fräsch och god mat till bra pris. Dom har många olika sushisorter att välja mellan ocks...
  • Ylla M
    Ylla M: Pizzerian bytte ägare nyligen men kvalitén är ungefär densamma som tidigare; bra. Priserna har höjts lite och det finns ...
Visa sida:

Restaurang i Aspudden