Bombay Taj

Hägerstensvägen 127, 126 49 Hägersten — Visa karta

Indisk restaurang i Aspudden

Läs vad 3 kunder tycker om Bombay Taj

• bahar S skrev om Bombay Taj
    Låt er inte luras av de överförfriskade kunderna som ofta sitter på uteserveringen- maten är riktigt god och genuin. Otroligt prisvärt på lunchen också. Smakerna är välbalanserade. Läs mer
  • Vincent H
    Vincent H skrev om Bombay Taj
    Min tjej fick nötkött i sin kycklingkorma. Då ingen serveringspersonal syntes till fick hon efter ett tag gå fram till baren. Mycket vänligt berättade hon om missödet, som svar vänder killen henne ryggen och kontrollerar i kassan om hon verkligen beställt kyckling. Ingen info på om hon ska få ny mat eller något. Kul? Känner man sig dum eller? Efter ett tag kommer ny mat, då är hennes ris alldeles kallt och kycklingen känns micrad och är alldeles grå. Det smakade illa och korman innehöll ingen cashew eller russin, dock en jäkla massa kokos. Tyvärr, en sån nonchalans samt micrad kyckling - vi återvänder inte. Ps. Salladen som man får som förrätt var dock fräsch, men det räcker inte. Läs mer
  • Åsa W
    Åsa W skrev om Bombay Taj
    En mycket mysig indisk restaurang i Aspudden. Nya ägarna har renoverat upp och fått in mysstämningen. Känns som att sitta hemma hs någon. Maten är grymt god och servicen är toppen. Vi köper ofta hem mat och får då så mycket mat att det räcker till två middagar :-) Läs mer

Bästa övriga företagen i Stockholm: