Bombay Taj

Indisk restaurang i Aspudden
Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna
Spolvision AB
Joel E:
Mycket trevligt bemötande. Snabbt och effektivt jobb. Dock väldigt dyrt för 5 min arbete.

Läs vad 3 kunder tycker om Bombay Taj

• Vincent H
    Vincent H skrev om Bombay Taj
    Min tjej fick nötkött i sin kycklingkorma. Då ingen serveringspersonal syntes till fick hon efter ett tag gå fram till baren. Mycket vänligt berättade hon om missödet, som svar vänder killen henne ryggen och kontrollerar i kassan om hon verkligen beställt kyckling. Ingen info på om hon ska få ny mat eller något. Kul? Känner man sig dum eller? Efter ett tag kommer ny mat, då är hennes ris alldeles kallt och kycklingen känns micrad och är alldeles grå. Det smakade illa och korman innehöll ingen cashew eller russin, dock en jäkla massa kokos. Tyvärr, en sån nonchalans samt micrad kyckling - vi återvänder inte. Ps. Salladen som man får som förrätt var dock fräsch, men det räcker inte.
  • Vaya P
    Vaya P skrev om Bombay Taj
    Salladen fräscht krispig, den solgula lassin var ljuv som sammet i gommen, saftig, välkryddad kycklinggryta och gentlemansmanér på personalen med trevligt bemötande under hela besöket. Smakfull och ombonad inredning med möjlighet att sitta både inomhus lite avskilt samt ute på en lagom livlig gata.
  • Åsa W
    Åsa W skrev om Bombay Taj
    En mycket mysig indisk restaurang i Aspudden. Nya ägarna har renoverat upp och fått in mysstämningen. Känns som att sitta hemma hs någon. Maten är grymt god och servicen är toppen. Vi köper ofta hem mat och får då så mycket mat att det räcker till två middagar :-)

Hägerstensvägen 127, 126 49 Hägersten