Aspuddens Sushi HB

• Johan J
    Johan J skrev om Aspuddens Sushi HB
  • Katrin H
    Katrin H skrev om Aspuddens Sushi HB
    Bästa sushin i söderort! Väldigt fräsch och god mat till bra pris. Dom har många olika sushisorter att välja mellan också. Kom ihåg att beställa iförväg bara! Jättepopulärt på helgerna. Läs mer
    jonas p gillar detta
  • Anders O
    Anders O skrev om Aspuddens Sushi HB
    Väldigt bra sushi, men man måste nästan ringa innan och beställa såvida man inte gillar att sitta minst en halvtimme och vänta. Läs mer
  • Anna H
    Anna H skrev om Aspuddens Sushi HB
    Gott, fräscht, mättande! Enda negativa är att det kan vara lång väntetid. Läs mer
  • Emma K
    Emma K skrev om Aspuddens Sushi HB
    Här får man äkta, svulstig och välfylld svenne-sushi av "autentiska" (glimten i ögat) japaner! man blir så j-a proppmätt, alltid mycket fisk och de snålar aldrig på avokadon och sådant i rullarna. Var mitt stammishak i flera åt när jag jobbade i närheten, men jag måste fortfarande ta en snabbis förbi ibland när jag verkligen vill ha Sushi med stort S! Ännu härligare är att de byggt om en pizzeria så inredningen är därefter, helt underbart. Jag älskar när utvecklingen går framåt! Däremot gör det stället bättre till avhämtning än för besök. Ring gärna och förbeställ också då det kan vara rätt mycket kö under lunchen. :) Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Inger H Inger H tycker: