Aspuddens Sushi HB

Per-olof G Per-olof G
Johan Ö

Katrin H
Skrev om Aspuddens Sushi HB

Bästa sushin i söderort! Väldigt fräsch och god mat till bra pris. Dom har många olika sushisorter att välja mellan också. Kom ihåg att beställa iförväg bara! Jättepopulärt på helgerna.

jonas p gillar detta
Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8066 omdömen 4.3 av 8066 omdömen

Anders O
Skrev om Aspuddens Sushi HB

Väldigt bra sushi, men man måste nästan ringa innan och beställa såvida man inte gillar att sitta minst en halvtimme och vänta.

Anna H
Skrev om Aspuddens Sushi HB

Gott, fräscht, mättande! Enda negativa är att det kan vara lång väntetid.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4137 omdömen 4.0 av 4137 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Emma K
Skrev om Aspuddens Sushi HB

Här får man äkta, svulstig och välfylld svenne-sushi av "autentiska" (glimten i ögat) japaner! man blir så j-a proppmätt, alltid mycket fisk och de snålar aldrig på avokadon och sådant i rullarna. Var mitt stammishak i flera åt när jag jobbade i närheten, men jag måste fortfarande ta en snabbis förbi ibland när jag verkligen vill ha Sushi med stort S! Ännu härligare är att de byggt om en pizzeria så inredningen är därefter, helt underbart. Jag älskar när utvecklingen går framåt! Däremot gör det stället bättre till avhämtning...