Kebocare

Kebocare

Ring 08-564 850 30 www.kebocare.se

Kebocare is physical rehabilitation and work out equipment webshop in Sweden. It has all products required for physical exercise.It also offers massage ball, massage table, shower chair etc.

5 omdömen om Kebocare

Andrew K
Skrev om Kebocare

Eftersom jag oftast tränar på egen hand och inte går på gym har jag länge letat efter något som kan hjälpa mig att hålla reda på min träning och mina resultat. På Kebo Cares hemsida har jag hittat precis vad jag behöver, en polar träningsdator.

Access Rehab - Sjöstaden
4.7/5 i betyg av 2584 omdömen 4.7 av 2584 omdömen

Snabb, smidig och proffsig hjälp.

Peter A
Skrev om Kebocare

Bra utbud av utrustning för vattenlevande övningar! Jag köpte vattenlevande motion bälte från Kebo Care. Bälte är mycket flexibel och bekväm, jag använder det som en flytande stöd i min rehabilitering terapi.

Roger H
Skrev om Kebocare

Jag har knä problem och inte kan gå utan någons hjälp eller stöd. Jag hade köpt gåbord från Kebo vård. Det är adjutable och stark också. Tack Kebo vård! Nu kan jag gå ensam.

Agilokliniken - City
4.7/5 i betyg av 875 omdömen 4.7 av 875 omdömen

Väldigt trevligt och vänligt bemötande av kunnig personal som hjälpt mig att bli bättre i ryggen.

Emma  C
Skrev om Kebocare

Bra shopping reservdelar med Kebocare. Jag köpte motion utrustning från kebocare online shop, för min dagliga träning. Kvalitetstillbehör!

Carl W
Skrev om Kebocare

Övningar behöver många tillbehör. Jag hade också sökt efter träningen verktyg för att öka mer komfort i mitt gym. Jag hade beställt några bra utrustning är från Kebocare. Dessa utrustningens är bra.

Access Rehab - Vasastan
4.7/5 i betyg av 988 omdömen 4.7 av 988 omdömen

Riktigt bra. En idrottsmassage som är värd namnet!!!

Fredrik O Fredrik O