Kebocare

Englundavägen 13, 171 41 Solna — Visa karta

Kebocare is physical rehabilitation and work out equipment webshop in Sweden. It has all products required for physical exercise.It also offers massage ball, massage table, shower chair etc.

Läs vad 5 kunder tycker om Kebocare

• Andrew K
    Andrew K skrev om Kebocare
    Eftersom jag oftast tränar på egen hand och inte går på gym har jag länge letat efter något som kan hjälpa mig att hålla reda på min träning och mina resultat. På Kebo Cares hemsida har jag hittat precis vad jag behöver, en polar träningsdator. Läs mer
  • Peter A
    Peter A skrev om Kebocare
    Bra utbud av utrustning för vattenlevande övningar! Jag köpte vattenlevande motion bälte från Kebo Care. Bälte är mycket flexibel och bekväm, jag använder det som en flytande stöd i min rehabilitering terapi. Läs mer
  • Roger H
    Roger H skrev om Kebocare
    Jag har knä problem och inte kan gå utan någons hjälp eller stöd. Jag hade köpt gåbord från Kebo vård. Det är adjutable och stark också. Tack Kebo vård! Nu kan jag gå ensam. Läs mer
  • Emma  C
    Emma C skrev om Kebocare
    Bra shopping reservdelar med Kebocare. Jag köpte motion utrustning från kebocare online shop, för min dagliga träning. Kvalitetstillbehör! Läs mer
  • Carl W
    Carl W skrev om Kebocare
    Övningar behöver många tillbehör. Jag hade också sökt efter träningen verktyg för att öka mer komfort i mitt gym. Jag hade beställt några bra utrustning är från Kebocare. Dessa utrustningens är bra. Läs mer

Bästa sjukgymnasterna i Solna:

Mikael L Mikael L tycker:
“Mycket mycket bra bemötande, t...” Läs mer

Grödingevägen 13, 14730, TUMBA