Alla kategorier Övrigt Stockholms län Solna Kebocare

Kebocare

Englundavägen 13, 171 41 Solna — Visa karta

Kebocare is physical rehabilitation and work out equipment webshop in Sweden. It has all products required for physical exercise.It also offers massage ball, massage table, shower chair etc.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Övriga företag nära Kebocare:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Björn F:
Fräste ett gäng stubbar åt mig. Snabbt och smidigt. Toppservice!

Läs vad 5 kunder tycker om Kebocare

• Andrew K
    Andrew K skrev om Kebocare
    Eftersom jag oftast tränar på egen hand och inte går på gym har jag länge letat efter något som kan hjälpa mig att hålla reda på min träning och mina resultat. På Kebo Cares hemsida har jag hittat precis vad jag behöver, en polar träningsdator.
  • Peter A
    Peter A skrev om Kebocare
    Bra utbud av utrustning för vattenlevande övningar! Jag köpte vattenlevande motion bälte från Kebo Care. Bälte är mycket flexibel och bekväm, jag använder det som en flytande stöd i min rehabilitering terapi.
  • Roger H
    Roger H skrev om Kebocare
    Jag har knä problem och inte kan gå utan någons hjälp eller stöd. Jag hade köpt gåbord från Kebo vård. Det är adjutable och stark också. Tack Kebo vård! Nu kan jag gå ensam.
  • Emma  C
    Emma C skrev om Kebocare
    Bra shopping reservdelar med Kebocare. Jag köpte motion utrustning från kebocare online shop, för min dagliga träning. Kvalitetstillbehör!
  • Carl W
    Carl W skrev om Kebocare
    Övningar behöver många tillbehör. Jag hade också sökt efter träningen verktyg för att öka mer komfort i mitt gym. Jag hade beställt några bra utrustning är från Kebocare. Dessa utrustningens är bra.

Englundavägen 13, 171 41 Solna