Alla kategorier Resebyrå Stockholms län Stockholm Norrmalm KILROY Sweden AB

KILROY Sweden AB

Mäster Samuelsgatan 42, 111 57 Stockholm — Visa karta

KILROY travels Offers individual travel experiences to students and other young people. Operates in Denmark, Finland, Norway, Sweden and the Netherlands¦ Go before it's too late!

Läs vad 2 kunder tycker om KILROY Sweden AB

• Maria I
    Maria I skrev om KILROY Sweden AB
    Oseriös aktör! Vill varna alla för det här företaget. Försöker boka resa och sitter nu utan resa trots att jag har betalat Kilroy drygt 104000SEK.
    De säger att de ska betala tillbaka pengarna (vet inte varför jag ska tro på det men det hoppas jag VERKLIGEN) och det gör ju inte att de rättar till efter sig eftersom det tar ca 3 dagar och det innebär att familjen inte får någon resa. Trist bemötande - jag bokar och betalar och det gör ingenting för att försöka rätta till det hela. Stelbent att skylla på sina underleverantörer. Läs mer
  • Veronica S
    Veronica S skrev om KILROY Sweden AB
    Bra utbud på resor, då de kan hjälpa till med allt från kortare resor till årslånga äventyr och jorden-runt-resor. Har själv rest med dem, och det fungerade bra. Fick dock inte all den hjälp jag behövde innan bokning (info om visum och liknande) utan fick ta reda på det själv genom att ringa runt en del, men det löste sig till slut. Läs mer

Bästa resebyråerna i Stockholm:

Jochen K Jochen K tycker:
“Bra rekommendatione och servic...” Läs mer

Torggatan 1, 72215, VÄSTERÅS