KILROY Sweden AB

KILROY Sweden AB

Ring 0771-54 57 69 www.kilroytravels.se
1.7

KILROY travels Offers individual travel experiences to students and other young people. Operates in Denmark, Finland, Norway, Sweden and the Netherlands¦ Go before it's too late!

3 omdömen om KILROY Sweden AB

JOHAN B
Skrev om KILROY Sweden AB

Jag har aldrig i hela mitt liv varit med om ett så fruktansvärt uselt bemötande. Inte nog med att man får sitta i jättelånga telefonköer varje gång man skall försöka få tag i någon. När man väl kommer fram så låter det som att de pratar i en burk. Man hör knappt vad de säger. Påtalar man detta så blir de otrevliga direkt. När man väl försöker få hjälp med sin bokade resa så antingen hittar de inte resan eller så hänvisar de till en annan kollega som inte är på plats. Påtalar man deras icke vilja att hjälpa till så säger...

Kenzan Tours
4.7/5 i betyg av 368 omdömen 4.7 av 368 omdömen
BadgeThreeYears

Eget program i Borneo Bra o konkret rådgivning när vi köpte resan. Flexibel hantering av frågor o ändringar. Programmet blev precis som vi

Maria I
Skrev om KILROY Sweden AB

Oseriös aktör! Vill varna alla för det här företaget. Försöker boka resa och sitter nu utan resa trots att jag har betalat Kilroy drygt 104000SEK. De säger att de ska betala tillbaka pengarna (vet inte varför jag ska tro på det men det hoppas jag VERKLIGEN) och det gör ju inte att de rättar till efter sig eftersom det tar ca 3 dagar och det innebär att familjen inte får någon resa. Trist bemötande - jag bokar och betalar och det gör ingenting för att försöka rätta till det hela. Stelbent att skylla på sina underleverantörer.

Veronica S
Skrev om KILROY Sweden AB

Bra utbud på resor, då de kan hjälpa till med allt från kortare resor till årslånga äventyr och jorden-runt-resor. Har själv rest med dem, och det fungerade bra. Fick dock inte all den hjälp jag behövde innan bokning (info om visum och liknande) utan fick ta reda på det själv genom att ringa runt en del, men det löste sig till slut.

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen