Alla kategorier Byta Däck Västra Götaland Göteborg Klangs Netto Däck AB

Klangs Netto Däck AB

Hildedalsgatan 4 A, 417 05 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Klangs Netto Däck AB, vi är specialiserade på just däck & fälg. Med en lång erfarenhet, tillsammans med gedigen kunskap kan vi erbjuda dig hjälp med allt inom däck.

Vi säljer däck och fälg från marknadens ledande tillverkare.Continental, Gislaved, Maxxis, GoodYear,. Michelin mm. Även det nya lågprisdäcket Landsail som verkar förvånansvärt bra, bland andra , Vi kan fixar bromsbyte, belägg, skivor och ok, däckbyte, däckhotell och däckreparationer m.m.

Hos oss finns det både tidsbeställning och drop-in, det väljer du själv. Och hittar du inte det du söker i prislistan på vår hemsida www.nettodack.nu så får du gärna ringa oss och fråga, vi är flexibla och strävar efter att du som kund ska bli hundra procent nöjd!
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-16:00
Lör: 10:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 94 kunder tycker om Klangs Netto Däck AB

• Sara K
    Sara K skrev om Klangs Netto Däck AB
    Trillade in fem i fem med ett punkterat däck - Det blev fixat på max en kvart och min smala plånbock blev med skonad tackvare en hjälpsam lösning.
    Tack så jätte mycket! Läs mer
  • Pål H
    Pål H skrev om Klangs Netto Däck AB
    Bra service. Bra killar som tog emot mig. Minus för att en kille inte kunde så mycket svenska. Tack vare hans låga lön så fick jag ett lägre pris på däcken o bytet. Läs mer
  • Jonas L skrev om Klangs Netto Däck AB
    Fyra fina vinter Däck blev det som killarna på klangs fixade till mig. Mycket snabbt och smidigt 😃👍 Läs mer
  • Marcus G skrev om Klangs Netto Däck AB
    Nya däck till flera bilar samt byte av bromsbelägg.

Hjälpsam personal, snabb service och bra priser. Läs mer
  • Arnold T skrev om Klangs Netto Däck AB
    Snabb och vänlig service! God rådgivning samt 18 månaders garanti på däcken. Läs mer
  • Karin B skrev om Klangs Netto Däck AB
    Trevlig service, glatt mottagande, bra priser utan omvägar. Mycket nöjd. Läs mer
  • Mattias S skrev om Klangs Netto Däck AB
    Flexibel & bra service. Bra priser Läs mer
  • Leif K skrev om Klangs Netto Däck AB
    Anlitat firman i 30 år nya däck till bilen Läs mer
  • Maria L skrev om Klangs Netto Däck AB
    Proffsigt och snabbt bemötande när jag köpte nya vinterdäck till min bil. Läs mer
  • Göran E skrev om Klangs Netto Däck AB
    Bra bemötande. Har sedan runt 15 år tillbaka alltid vänt mej till Klang vi däckköp. Är den kund som aldrig skulle vara dom trogna om jag vore missnöjd med något. Kanonställe! Läs mer
  • Jonas K skrev om Klangs Netto Däck AB
    Köpt däck som levererades snabbt. Läs mer
  • David H skrev om Klangs Netto Däck AB
    Bra snabb service. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Johan L skrev om Klangs Netto Däck AB
    Bra service
    Bra kunnande om däck Läs mer
  • Karl Henrik K skrev om Klangs Netto Däck AB
    Bra bemötande snabb leverans och bra återkoppling. Läs mer
  • Louisa A skrev om Klangs Netto Däck AB
    Fick bra hjälp redan via telefonkontakten när jag ringde och behövde hjälp med nya däck. En bra beskrivning av olika däcktyper och deras egenskaper hjälpte mig att välja.
    Därefter fick jag komma in samma dag på drop in och trots att det var mitt i vintersäsongen så gick det fort att få komma in.
    Jag förstod snart varför.
    Killarna i däckhallen jobbar superspnabbt! Och i priset för mina nya däck ingick allt. Krängning, balansering och montering! Smidigare kan det inte bli.
    Och jag är skitnöjd med priset.
    Varit här två säsonger i rad nu och köpt sommar- och vinterdäck och kommer fortsätta komma hit.
    Tack. Läs mer
  • Herwig S skrev om Klangs Netto Däck AB
    Smidigt, snabbt, professionellt. Finns något som kan förbättras? Bokning via mail eller app, att behöver ringa känns lite gammaldags, men annars var det toppenservice! Läs mer
  • Ley B
    Ley B skrev om Klangs Netto Däck AB
    Jag är helnöjd med bemötandet från personalen på Klangs Däck
    Alltid trevligt att komma dit.
    Tycker de har högsta servicenivån
    Dessutom väldigt bra priser när man behöver köpa nya däck. Läs mer
  • Diana D skrev om Klangs Netto Däck AB
    Trevlig personal och otroligt snabba! Läs mer
  • Peter A skrev om Klangs Netto Däck AB
    Trevligt bemötande och snabb service. Läs mer
  • Mary M skrev om Klangs Netto Däck AB
    Trevligt bemötande, både över telefon och i verkstaden av alla anställda. Smidigt däckbyte och bra service. Läs mer
  • Fatemeh F skrev om Klangs Netto Däck AB
    Bra och snabb service när vi köpte nya vinterdäck Läs mer
  • Jan M skrev om Klangs Netto Däck AB
    Köpte 4st nya vinterdäck klart på bil. När man gör detta mitt i värsta snörushen så förväntar man sig kanske lite problem. Hos Klang gick det snabbt smidigt och okomplicerat. Bästa däcken till bästa pris.
    Jag kommer tillbaka nästa gång det är dags. Läs mer
  • Tomas J skrev om Klangs Netto Däck AB
    Klangs Nettodäck har alltid varit mycket hjälpsamma med val av fälgar och däck. Detta gäller vid flera tillfällen då jag anlitat dom.
    Trevliga med bra kundnöjdhet som ledstjärna Läs mer
  • Jiell H skrev om Klangs Netto Däck AB
    Laga luftläckande däck samt byte av däck. Läs mer
  • Åke H skrev om Klangs Netto Däck AB
    Däckbyte.
    Trevligt bemötande.
    Snabb leverans Läs mer
  • Lars H skrev om Klangs Netto Däck AB
    Mkt bra i alla avseenden, jag kommer tillbaka! Läs mer
  • Martin J skrev om Klangs Netto Däck AB
    Bra däckfirma med trevlig personal
    Snabb service bra öppettider, öppet även lördagar. Förmodligen Göteborgs bästa priser och ett stort urval, finns alltid 2- 3 alternativ och prisklasser när jag bytt mina däck här. Ett kanonställe verkligen.

//Martin Läs mer
  • Claes L skrev om Klangs Netto Däck AB
    Jag köpte en uppsättning Continental Premium Contact 5 hos Klang i början av sommaren. Bästa priset för dessa däck i Göteborg. Däcken mjuka och trevliga på min gamla Volvo, men har en tendens att spåra i hög hastighet när bilen utsätts för sidvind.
    Har handlat åtskilliga gånger hos Klang och alltid fått bästa tänkbara bemötande.
    Claes L Läs mer
  • Katrin R skrev om Klangs Netto Däck AB
    Mycket trevligt bemötande.
    Snabb o vänlig service Läs mer
  • Daniel V skrev om Klangs Netto Däck AB
    Mycket bra service samt snabbt utfört arbete. Sist ett mycket bra pris Läs mer
  • Pyttan B skrev om Klangs Netto Däck AB
    Helt ok. Trodde de hade däcken hemma när jag for dit första gången. Hade fått den uppgiften på telefon.
    Återvände när däcken kommit och fick proffshjälp då😃 Läs mer
  • Matti V skrev om Klangs Netto Däck AB
    Köp o byte av fyra nya sommardäck. Väldigt bra bemötande på telefon. Funktionellt o Okay på verkstaden. Läs mer
  • Magnus W skrev om Klangs Netto Däck AB
    Mycket bra och trevligt bemötande från första början Läs mer
  • Henrik O skrev om Klangs Netto Däck AB
    Mycket nöjd med bemötande och service. Läs mer
  • Anders P skrev om Klangs Netto Däck AB
    Mycket vänligt bemötande, bra service! Läs mer
  • Johan W skrev om Klangs Netto Däck AB
    Köpte nya sommardäck. Mycket bra och trevligt bemötande. Däckbytet gick jätte fort samt trevlig personal. Läs mer
  • Vincent G skrev om Klangs Netto Däck AB
    Tog en sväng efter rekommendation av en kompis angående kampanjpris. Köpte 4 nya däck för väldigt fint pris.

Kände att man kunde lita på dem, väldigt fint bemötande. Och Klang hjälpte mig välja rätt däck för mitt bruk. Läs mer
  • Charlotte J skrev om Klangs Netto Däck AB
    Vänliga och proffsiga. Köpte nytt däck till bra pris. Kommer anlita detta företag igen - rekommenderas varmt! Läs mer
  • Håkan H skrev om Klangs Netto Däck AB
    Snabbt
    Löste mina problem
    M v h L B Läs mer
  • Cecilia H skrev om Klangs Netto Däck AB
    Bra service och snabba byten.
    Uppmärksamma och rekommenderade bromsbyte👍🏻 Läs mer
  • Bertil E skrev om Klangs Netto Däck AB
    Bra ! Snabbt och enkelt .xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer
  • Sejad S skrev om Klangs Netto Däck AB
    Bra service. Fick den hjälpen jag hade frågor om. Läs mer
  • Simon R skrev om Klangs Netto Däck AB
    helt ok service snabbt och bra Läs mer
  • Torbjörn H skrev om Klangs Netto Däck AB
    Perfekt service och bemötande. Omtanke. Kan ges högsta rekommendationer Läs mer
  • Kent P skrev om Klangs Netto Däck AB
    Mycket bra kan inte bli så mycket bättre! Läs mer
  • Thomas D
    Thomas D skrev om Klangs Netto Däck AB
    Mycket bra bemötande, proffsig och snabbt montage Läs mer
  • Anette C
    Anette C skrev om Klangs Netto Däck AB
    Vi hade köpt nya sommardäck hos Klangs Nettodäck. Lämnat in fälgarna i förväg för att montera på däcken.
    När vi kom för att skifta däck så körde någon annan redan runt med våra nya däck och våra fälgar.
    När våra däck var tillbaka efter någon vecka så fick vi bege oss dit igen. För allt detta strul så fick vi INGEN kompensation av Klangs Nettodäck. Jag rekommenderar inte denna firma till någon som vi känner. Läs mer
    2017-04-26 Klangs Netto Däck AB svarar Anette C
    Detta är tyvärr sant. Björn C hjul hamnade på en annan kunds bil, mycket beklagligt. Det är så jag skäms en aning, så här skall det inte gå till. Att det var samma däck, bil och fälg är ingen ursäkt. Möjligtvis en förklaring. Skärtorsdagen 13/4 sent em upptäckte vi att Björns hjul inte var här. Tisdagen 18/4 (första vardagen efter Påsk) Satt hjulen monterade på Björns bil, rätt bil. Så ganska snabbt var misstaget fixat.
    Alla var så glada att allt fixat så bra och snabbt, synd att inget om kompensation nämndes då, självklart hade vi erbjudit en sådan.
    Det är inte försent än, kontakta någon av säljarna i butiken.

//Klang
    2017-04-26 Anette C svarar Klangs Netto Däck AB
    Hej!
    Min man tog upp frågan om kompensation men fick inget gehör av personalen. De var inget slitage på däcken att tala om enligt honom. Att Björn fick sitta och vänta länge på skärtorsdagen och åka dit igen efter påsk var tydligen inte väsentligt.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Reine N skrev om Klangs Netto Däck AB
    Bra service, snabbt byte till nya däck. Det enda negativa var att jag fick ett tidsintervall när däcken skulle komma in till verkstaden som var för optimistiskt. Läs mer

Bästa däckbytarna i Göteborg: