Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Konstnärsbaren AB

Konstnärsbaren AB

Smålandsgatan 7, 111 46 Stockholm — Visa karta

KB-Konstnärsbaren är restaurang med dryg 100-årig historia belägen i centrala Stockholm nära Norrmalmstorg.
Tavastgatan 22, 11824, STOCKHOLM
Tabbouli Södermalm
Ulrika J:
Mysig miljö och trevlig personal

Restauranger nära Konstnärsbaren AB:

Norrlandsgatan 28, STOCKHOLM
I Kung Carls Bakficka kan du njuta av brasserielunch, god middag eller en cockta... Läs mer ›
Ingvar H:
oväntat bra service både i bar och matdelen.

Regeringsgatan 70, Stockholm
Linda M:
Mycket god mat och mycket trevlig personal!

Nybrogatan 38, STOCKHOLM
Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet! Läs mer ›
Anna-Carin H:
Superbra service,bra mat,humana priser, en resturang vi definitivt återkommer till!

Brunnsgränd 4, STOCKHOLM
På Le Rouge står råvarorna lax och entrecote i fokus i kombination med hög servi... Läs mer ›
Åsa G:
Bemötandet har varit bra från början till slut. God och vällagad mat i en fantastisk miljö, med påläst och kunnig personal. vi kände oss vä...

Läs vad 6 kunder tycker om Konstnärsbaren AB

• Håkan P
    Håkan P skrev om Konstnärsbaren AB
    Besöket i fredags på KB var nog en av de saker som gjorde denna kväll helt perfekt. Maten var vällagad. Att äta Isterband som huvudrätt en fredagskväll låter väl kanske inte så fantastiskt, men det var verkligen perfekt. Att de hade ölsorten "landsort" gjorde inte upplevelsen mindre. Personalen var vänlig och riktigt trevlig. Perfekt är det mest sammanfattande jag kom på.
  • Bosse S
    Bosse S skrev om Konstnärsbaren AB
    Jättegod klassisk krogmat. Trevliga personer som jobbar där. Fräscht, snyggt. Genuint. Kan varmt rekommenderas.
  • Morten P
    Morten P skrev om Konstnärsbaren AB
    Det här är ett säkert kort om man vill äta stadig och vällagad mat i klassisk krogmiljö med personal som är proffsig med glimten i ögat.
    Nikke L gillar detta
  • Göran N
    Göran N skrev om Konstnärsbaren AB
    Riktigt uselt. KB har helt tappat sin stil. Vi åt fiskgryta som innehöll lax och hårda morötter som enda beståndsdelar i en tomatsås med en egendomlig stark currysmak och rikligt med kvarglömda hårda lagerblad. När vi frågade om det inte borde kallas laxgryta istället för fiskgryta fick vi till svar att "Ni får väl ringa köksmästaren i så fall". När vi skulle betala lämnade vi 1000 kr, men fick tillbaks på 800 kr. Ett otrivsamt slut på en usel middag.
  • M w
    M w skrev om Konstnärsbaren AB
    mycket bra och jämn nivå på maten, besöket måste inledas med drink i bardelen. Miljön är i orginal från 1930-talet med väggmålningar m.m. Mycket kunnig bartender också vid vårt besök.
  • Håkan R
    Håkan R skrev om Konstnärsbaren AB
    KB har fungerat lika bra i de 40 år jag gått dit. Vällagad mat med inslag av husmanskost. Trevlig personal och rimliga priser.

Smålandsgatan 7, 111 46 Stockholm