Kraft & Belysningsteknik i Uppsala

Kadettgatan 5, 753 37 Uppsala — Visa karta

2.7 i betyg av av 3 omdömen

Söker du en elektriker i Uppsala?
Här hittar du en elektriker från Uppsala. Kraft & Belysningsteknik utför elektriska installationer och reparationer i Uppsala med omnejd. Vi gör också installationer av tele- och datateknik. Vi åtar oss alla sorters eljobb, alltifrån att koppla in en tvättmaskin eller annan hushållsutrustning till att göra alla elinstallationer och nätverksdragningar i ditt nybyggda hus. Något vi också jobbar mycket med är att renovera elen i gamla hus. Många gånger går det att dra nya trådar i de gamla kanalerna och så får man komplettera med extra dragning om du vill ha fler uttag. Ytterligare ett vanligt uppdrag är byte av gamla elcentraler till moderna med snabbsäkringar och installera jordfelsbrytare.

Läs vad 3 kunder tycker om Kraft & Belysningsteknik i Uppsala

• 2019-02-11

Karolin Henriksson skrev om Kraft & Belysningsteknik i Uppsala
    Kan tyvärr inte rekommendera pga dåligt arbete, fel timmar och otrevligt bemötande Läs mer
  • Reco tipsar!
    Sollentuna El & Automation
    4.8 / 5 i betyg — 91 omdömen
    Badge2020
    "Professionellt bemötande. Bra genomfört jobb. Transparent, hederligt och prisvärt.Tog sig även tiden att ge proaktiva tips och råd. Svarade"
  • Markus S

2018-10-02

Markus S skrev om Kraft & Belysningsteknik i Uppsala
    Mycket trevliga och verkar vara professionella när det kommer till elektronik. Tyvärr väldigt svåra att få tag på och har svårt att hålla vad de utlovat. Läs mer
  • 2010-09-16

Rickard W skrev om Kraft & Belysningsteknik i Uppsala
    Fredrik har gjort all elinstallation vid helrenovering och utbyggnad av vårt parhus från 1943. Han är ett bra bollplank och står upp för sina åsikter. Kommer när han lovar. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Bright Elteknik AB
    4.9 / 5 i betyg — 122 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Professionella killar. Använder alltid Bright ElTeknik slår aldrig fel."
    Charbel R

Bästa elektrikerna i Uppsala:

Roger A Roger A tycker:
“Inkoppling av el i utbyggnad o...” Läs mer