Alla kategorier Elektriker Uppsala Uppsala Kraft & Belysningsteknik i Uppsala

Kraft & Belysningsteknik i Uppsala

Kadettgatan 5, 753 37 Uppsala — Visa karta

Söker du en elektriker i Uppsala?
Här hittar du en elektriker från Uppsala. Kraft & Belysningsteknik utför elektriska installationer och reparationer i Uppsala med omnejd. Vi gör också installationer av tele- och datateknik. Vi åtar oss alla sorters eljobb, alltifrån att koppla in en tvättmaskin eller annan hushållsutrustning till att göra alla elinstallationer och nätverksdragningar i ditt nybyggda hus. Något vi också jobbar mycket med är att renovera elen i gamla hus. Många gånger går det att dra nya trådar i de gamla kanalerna och så får man komplettera med extra dragning om du vill ha fler uttag. Ytterligare ett vanligt uppdrag är byte av gamla elcentraler till moderna med snabbsäkringar och installera jordfelsbrytare.

Läs vad 2 kunder tycker om Kraft & Belysningsteknik i Uppsala

• Markus S
    Markus S skrev om Kraft & Belysningsteknik i Uppsala
    Mycket trevliga och verkar vara professionella när det kommer till elektronik. Tyvärr väldigt svåra att få tag på och har svårt att hålla vad de utlovat. Läs mer
  • Rickard W skrev om Kraft & Belysningsteknik i Uppsala
    Fredrik har gjort all elinstallation vid helrenovering och utbyggnad av vårt parhus från 1943. Han är ett bra bollplank och står upp för sina åsikter. Kommer när han lovar. Läs mer

Bästa elektrikerna i Uppsala:

Kocksgatan 38, 11629, stockholm