Kraftsmil

Sibyllegatan 47, 114 42 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Kraftsmil!

Genom vårt engagemang och närvaro vill vi ge dig som kund en förstklassig upplevelse. Vi ser inte bara resultatet som det viktigaste när du blir kund hos oss, men även vägen dit. Genom en tydlig kommunikation med dig ser vi till att du får rätt luftvärmepump för just ditt behov.

Vi ser till att boka tid med någon av våra certifierade installatörer för att sedan följa upp och under hela garantitiden finns vi tillgängliga för dina frågor eller funderingar. Vi tror på den personliga relationen och tänker långsiktigt. Varmt välkommen att läsa vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 82 kunder tycker om Kraftsmil

• 2020-11-25

Inga-lill S skrev om Kraftsmil
    Luftvärmepump
    Hjälpsamma en bra service Läs mer
  • 2020-11-23

Åke B skrev om Kraftsmil
    -Toshiba luft-luft värmepump.
    -Proffsigt och väl bemött
    -Snygg installation
    -Bra erbjudande och välfungerande när-o fjärrstyrd anläggning
    -Jag har inte och är inte intresserad av Facebook Läs mer
  • 2020-11-20

Per O skrev om Kraftsmil
    Fick kontakt med seriösa företag. De lämnade offerter och följde upp utan att vara påstridiga. Läs mer
  • 2020-11-19

Kerstin N skrev om Kraftsmil
    Värmepump glee
    Bemöttes helt ok
    Fick svar på alla frågor. Hjälp med alternativval.
    Snabb installation.

Bra och snabb återkoppling. Läs mer
  • 2020-11-19

Jan I skrev om Kraftsmil
    Köpte en luftvärmepump av Kraftsmil och allt flöt på perfekt. Riktigt bra kontakt med säljaren och pumpen var monterad på plats inom en vecka. Montören gjorde ett fint jobb och pumpen funkar perfekt👍🏻. Läs mer
  • 2020-11-18

Elisabet L skrev om Kraftsmil
    Efter att tagit in flera offerter på köp och installation av en Luftvärmepump hemma bestämde jag mig för att anta Kraftsmils offert. Jag blev väl bemött, fick all information jag behövde och att priset var bra. Jag valde en Toshiba Daisekai och fick den installerad redan veckan efter av Max som gjorde ett toppenbra jobb! Jag är mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-11-18

Ira K skrev om Kraftsmil
    Skickade förfrågan på nätet, en kille ringde upp och var jätte trevlig och tydlig, veckan efter så kom installationen av luftvärmepumpen.
    Funka klockrent Läs mer
  • 2020-10-30

Lena A skrev om Kraftsmil
    Luftvärmepump Mycket professionellt bemötande. Snabbt åtgärdat och en mycket trevlig och bra montör! Läs mer
  • Fiona H

2020-10-30

Fiona H skrev om Kraftsmil
    Väldigt fin mottagning och hjälp för att hitta bästa lösningen. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • 2020-10-28

IOSEB K skrev om Kraftsmil
    Allmänt är jag nöjd med Kraftmil. Försäljningsdelen gick snabbt och visa frågor som vi kom överens om kom upp som frågetecken när det var dags för installation. Tyckte att den biten var lite tråkigt!

Men själva installationen gick jättebra. Tekniker var jätteduktig och arbetsam. Jag skulle rekommendera vidare. Läs mer
  • 2020-10-26

Lotta M skrev om Kraftsmil
    Fick fort kontakt och offert på luftvärmepump, sen tid när de kunde vara på plats, mycket trevligt bemötande och svar på frågor. Läs mer
  • 2020-10-14

Christoffer H skrev om Kraftsmil
    Lufrvärmepump. Bra offert. Vänlig service. I tid. Mindre firma. Hoppas det går bra för dem.
    Christoffer Läs mer
  • 2020-09-27

Christer F skrev om Kraftsmil
    Smidig affär och mycket bra installerat. Både säljare och tekniker kunniga och trevliga. Jag rekommenderar Kraftsmil.

MVH
    Christer Fernström Läs mer
  • 2020-09-27

lasse l skrev om Kraftsmil
    Köpte LV-pump med installation efter offertförfrågan på flertal siter. Säljaren kanske var liiiiiite väl "på", å andra sidan valde vi till slut denna leverantör då de låg bra till i pris samt kunde leverera enligt utlovat/önskat. Deras produktrekommendation visade sig dessutom vara mkt bra efter folksams årliga testrapport av pumpar. Läs mer
  • 2020-09-25

Peter N skrev om Kraftsmil
    Trevligt och kunnigt bemötande. Lite av tidsoptimister gällande mina ventiler och fläktar annars helt okay Läs mer
  • 2020-09-24

Christer D skrev om Kraftsmil
    Pålästa, kunniga, engagerade, och trevliga Läs mer
  • 2020-09-21

Atefe M skrev om Kraftsmil
    Vi köpte luftvärmepumpar, vi mötes av professionellt bemötande och god dervice. Vi har positiv upplevelse av Karaftsmil. Läs mer
  • 2020-09-21

Carina J skrev om Kraftsmil
    Den service jag fick går inte att beskriva i ord.fick samtal först av dom lhade lagt in mina uppgifter såett företag skickade ut förfrågningar.
    Mickr ringde mig på onsdagen jag berättade att jaghade en gammal hund.
    Bestäme att installatörer skulle höra av sig nästa vecka. Mivke ringde tbx 10.30 å berättade vi kommer i morgon.
    Torsdag fm ringer installatörer
    Brräknad kl 1600
    Jätte trevliga allihopa.
    Fom fick ett till jobb här. Läs mer
  • 2020-09-16

Thomas P skrev om Kraftsmil
    Köpte en luftvärmepump av dom. Är jättenöjd med Kraftsmil. Läs mer
  • Johan M

2020-09-14

Johan M skrev om Kraftsmil
    Köpte en luftvärmepump. Leverans och installation gick hur bra som helst, inga problem alls - mycket bra Läs mer
  • 2020-09-09

Göran F skrev om Kraftsmil
    Toshiba luftvärmepump. Fungerar utan problem än så länge, får se när kylan kommer. Har inte blivit riktigt vän med manualen än, men det kommer väl efter hand
    Installation och bemötande till full belåtenhet

Var skall jag ringa vid eventuella frågor?
    mvh Göran Franzén Läs mer
  • 2020-08-21

Johan W skrev om Kraftsmil
    Bra kontakt, bra apparat, bra installation och hållen leveranstid. Saknades instruktionsbok. Läs mer
  • 2020-08-19

Albin M skrev om Kraftsmil
    Jättebra företag. Högklassig service och personal med bra produkter. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2020-08-11

Lars P skrev om Kraftsmil
    Hej
    Det var snabbt och bra mottagande
    Installation var snabb och bra . Läs mer
  • 2020-07-23

Hjulsta T skrev om Kraftsmil
    Vi köpte Toshiba värmepump och det är utmärkt.
    Bemötande av företaget var så trevligt och bra.
    Företaget uppfyllde mina förväntningar
    Personalen är jätte skickliga trevliga Läs mer
  • 2020-07-18

Thomas B skrev om Kraftsmil
    Luftvärmepump. Bra kille som montera anläggningen. Ett minus va att killen inte hade en firmabil typ en skåpbil. Läs mer
  • 2020-07-15

Emma M skrev om Kraftsmil
    En luftvärmepump. Trevlig försäljare Läs mer
  • 2020-07-13

Johannes N skrev om Kraftsmil
    Luftvärmepump mkt nöjd med kontakt och installation. Trevlig säljare och installatör Läs mer
  • 2020-07-11

Martin V skrev om Kraftsmil
    * Panasonic Luftvärmepump
    * saklig, korrekt
    * ok
    * jag är nöjd Läs mer
  • 2020-06-29

Daniel H skrev om Kraftsmil
    Köpte två ACn. Snabb leverans och installation. Allt fungerade toppen. Kan verkligen rekommendera! Läs mer
  • Jimmy K

2020-06-26

Jimmy K skrev om Kraftsmil
    2 st Ac
    God service och bra pris.
    Jättebra kontakt med Vd:n per telefon.
    Min upplevelse av företaget är mer än jättegod. Läs mer
  • 2020-06-16

Hans H skrev om Kraftsmil
    1 Jag hsr köp en värmepump
    2 Jag blev bemött på ett utmärkt bra sätt
    3 Alla mina förväntningar uppfylldes på ett bra sätt
    4 Snabb och profisionell hantering av hela affären och utmärkt kommunikation mellan kund och företag. Läs mer
  • Hans S

2020-05-18

Hans S skrev om Kraftsmil
    Professionellt, kundorienterade, suverän service Läs mer
  • 2020-05-08

Mattias H skrev om Kraftsmil
    Luftvärmepump till sommarstuga med installation
    Trevlig och kunnig personal
    Mycket proffsigt

Bra service snabba och duktiga Läs mer
  • 2020-04-29

Siwert G skrev om Kraftsmil
    Luftvärme pump
    Ett bra och vänligt bemötande
    Dock lite lång väntetid på montering.
    Fakturan kom 2 månader i förtid.
    Var tvungen att skicka ett bestridande av fakturan då ingen pump blivit monterad till den 20 mars 2020.
    Efter jag gjort detta så kom montören den 19 mars och monterade pumpen.
    Allt i sin ordning och till slut blev det bra. Läs mer

Anders O skrev om Kraftsmil
    beställde luftvärmepump strul med kontakt vilket gjorde att jag avbeställde den fick strula med faktura vilken dök upp utan att jag fick någon vara. Läs mer

Ingemar H skrev om Kraftsmil
    Först irritation för sen leverans med bristande kommunikation.
    Sedan hanterade man ändå leveransen bra. Läs mer

Sl G skrev om Kraftsmil
    Köpte värmepump
    Är förbannad på vad händer efter bekräftade uppdrag
    Inget blev som det skulle .vänta efter 4veckor fortförrand på ett Wi-Fi modul och får redan paminnelse att jag ska betala för ett jobb som inte är klart!!!!
    Aldrig kommer jag rekommenderar!!! Läs mer
  • Joakim R

2020-03-26

Joakim R skrev om Kraftsmil
    Lovade och lovade installationsdatum men höll inget löfte och dessutom skickade inkassokrav utan att ha utfört något. Skamligt ! Läs mer

Elsa P skrev om Kraftsmil
    Jag köpte en luftvärmepump. Jag fick ett trevligt bemötande och mannen var angelägen att sälja men inte för angelägen.Då hade jag inte köpt av honom. Vi kom överens om ett bra pris. Sedan dröjde det rätt länge innan vi fick varan men de tog kontakt ibland. Sade att teknikern var sjuk. När teknikern kom var han snabb och duktig. Den nya luftvärmepumpen fungerar utmärkt.

Sammanfattningsvis kunde leveransen varit snabbare men i övrigt absolut ingenting att anmärka på. Läs mer

Brian C skrev om Kraftsmil
    Torshiba värmepump. Beställning gick mycket bra och montering utmärkt. Valde Kraftsmil för den raka, rena information om produkten och den trevliga bemötandet i telefonsamtalet med försäljaren. Betyg: MVG. Tack Läs mer

Alf L skrev om Kraftsmil
    värmepump som kom alldeles för sent och ingen info Läs mer
  • 2020-02-13

Bengt N skrev om Kraftsmil
    Planerar att köpa en luft värmepump värd 19.907 kr
    Företaget såg till att jag fick en faktura innan köpet ens var planerat och nu har jag fått ett hot om inkasso och rättsliga åtgärder.

Vill inte ha någon kontakt med företaget överhuvudtaget. Läs mer
  • 2020-02-12

Åke R skrev om Kraftsmil
    Allt är till belåtenhet.Från köptillfälle till slutmontage. Läs mer
  • 2020-02-03

Kent P skrev om Kraftsmil
    Accepterar en offert på en värmepump i slutet av dec, fått en faktura samt ett mail där jag skulle bli kontaktad efter julhelgen för att få ett installationsdatum. Ingen installation har skett och
    ingen kontakt har tagits trots att jag försökt kontakta företaget via telefon, mail vid flertal tillfällen.
    Fakturan förfaller snart och jag som kund ska bestrida den skriftligt säger finansbolaget, annars blir det inkasso.
    Därför blir mitt betyg sämre än uselt! Läs mer
  • 2020-01-29

Stephen K skrev om Kraftsmil
    -Mycket kunnig och hjälpsam säljare. Tillgänglig i stort sett dygnet runt, även under julhelgen!
    -Beställningen gjordes 26 dec.
    -Idag är det 29 jan, fortfarande ingen pump installerad. Fick veta att det är strul med tillgång på tekniker? Har inte hört något mer sedan dess. Den som fakturerat svarar inte på mail.
    -Avvaktar med att betala in i det sista då jag inte får reda på mer än så. Fakturan har jag redan fått. Drar ner på betyget då det är bristfällig information efter beställningen. Läs mer
  • 2020-01-17

Per D skrev om Kraftsmil
    Köp av värmepump

Trevlig och kunnig dialog inför köpet

Lösa ett mångårigt uppvärmningsproblem, beroende på husets konstruktion

Den valda produkten löste vår problem, mer än väl ! !

Med aktivt lyssnande kommer "Krafsmil" att kunna lösa många kunders behov framöver . .

Levererades även på exakt utlovad tid . . Läs mer

Bra.
    Bra men faktum är med annan AC modell? Läs mer
  • 2020-01-07

Lina-lotta D skrev om Kraftsmil
    Trevlig och tillmötesgående säljare som gav intryck av hög service, men efter att jag beställt varan har det nu gått över sex veckor utan vare sig leverans eller information. Har försökt nå företaget och lämnat röstmeddelande men inte blivit uppringd. Beställde en luftvärmepump i november, nu är det januari. Hör gärna av er om huruvida ni tänker leverera och installera den eller säg till ifall jag ska ta kontakt med någon annan återförsäljare. Läs mer
  • 2020-01-01

Nisse K skrev om Kraftsmil
    Köpte en luftvärmepump. Jättebra bemötande av Claes. När den sen skulle monteras drog det ut på tiden och installationen blev försenad. Ingen aning vems fel det var, alla har nog gjort sitt bästa men det drog ner helhetsintrycket en smula. Annars högre betyg. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte