Kraftsmil

Kraftsmil

Välkommen till Kraftsmil!

Genom vårt engagemang och närvaro vill vi ge dig som kund en förstklassig upplevelse. Vi ser inte bara resultatet som det viktigaste när du blir kund hos oss, men även vägen dit. Genom en tydlig kommunikation med dig ser vi till att du får rätt luftvärmepump för just ditt behov.

Vi ser till att boka tid med någon av våra certifierade installatörer för att sedan följa upp och under hela garantitiden finns vi tillgängliga för dina frågor eller funderingar. Vi tror på den personliga relationen och tänker långsiktigt. Varmt välkommen att läsa vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 215 kunder tycker om Kraftsmil 2

2022-06-28 Verifierad kund
    Bra kundservice med bra uppföljning, tillmötesgående och noggrann monteringspersonal.
    Toppen!
    2022-06-28 Verifierad kund
    Bra och effektivt installation. Lyhörda och pålitliga
  • Manhattan M
    2022-06-12 Verifierad kund
    De var väldigt service inriktade och kunde även improvisera utan någon som helst klagomål.
    Rekommenderar starkt att köpa luftvärmepump från dem.
    2022-06-12 Verifierad kund
    Snabb återkoppling och bra montage.
    2022-06-09 Verifierad kund
    Hittills bara positiva upplevelser! Snygg installation och trevligt bemötande.
    2022-06-06 Verifierad kund
    Trevliga, bra utförande och flexibla!
    2022-06-06 Verifierad kund
    Snabb leverans fungerar bra beställer gärna en värmepump till
    2022-06-02 Verifierad kund
    Mkt bra bemötande. Mkt bra förtroende.
    Mkt trevlig.
    2022-05-28 Verifierad kund
    Tydliga och gjort ett bra jobb
    2022-05-24 Verifierad kund
    Bra och snabb service samt installation av värmepump!
    2022-05-10 Verifierad kund
    Vid köpet och installationen av min luft/luftvärmepump fick jag ett trevligt och professionellt bemötande av både säljare och installatör. Jag hade problem att komma igång med Appen men fick snabb support så nu funkar allt perfekt.

/Björn
    2022-05-02 Verifierad kund
    Engemang, förståelse och förmåga att kommunicera uppkommet problem.
    Erfarenhet visavi felsökning och köp/installering av värmepump.
    2022-04-28 Verifierad kund
    Trevligt och kunnigt!
    Installerade en luftvärmepump i en stuga på en Ö
    2022-04-27 Verifierad kund
    Utmärkt. Kunnighet.snabbhet vänlighet
    2022-04-15 Verifierad kund
    Snabba svar och punktliga. Bra arbete.
  • Lisen S
    2022-04-12 Verifierad kund
    Proffsig installation och trevligt bemötande
  • Masoud N
    2022-04-08 Verifierad kund
    Mycket nöjd och kan rekommendera de till alla ! Bästa service
    Med vänlig hälsning,
    Masse
    2022-04-05 Verifierad kund
    Snabbt och snyggt, och till bra pris. Jobbet avsåg byte luft-luftpump.
    2022-03-21 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Mu det nöjd med min nya luftvärmepumpen och med företagets arbete.
    2022-03-16 Verifierad kund
    Mycket snabba och duktiga! Rekommenderas starkt
    2022-03-14 Verifierad kund
    Dem är duktiga inom sinn bransch

Men väntetid var länge
    2022-03-11 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, bra information om produkten och snabb leverans. Vi köpte en luftvärme pump som vi är väldigt nöjda med.
    2022-02-23 Verifierad kund
    Hjälpsamma och enkla att ha att göra med.
    Kundens bästa verkar vara deras ledord.
    Mycket nöjd.

//Andreas
  • Björn V
    2022-02-20 Verifierad kund
    Vi har köpt 2 luftvärmepumpar av Kraftsmil och är mycket nöjda med hela processen från första kontakt till färdig installation. Det blev snyggt, helt anpassat till våra behov och förutsättningar och gick dessutom snabbt och effektivt.
    2022-02-14 Verifierad kund
    Allt toppen från första början!!
    2022-02-09 Verifierad kund
    Väl bemött, trevligt uppträdande, proffsigt utfört jobb; flexibel inställning till kundens önskemål!
    Detta är andra gången som vi anlitar Kraftsmil för installation av en Toshiba luft-luft värmepump.
    Nu fick vi dessutom en uppgraderad version av
    Toshiba Daiseikai 9.5 RAS 25 installerad, med ännu bättre funktion vid låga vintertemperaturer!
    Åke B, Lidingö
    2022-02-09 Verifierad kund
    Mycket trevliga montörer som effektivt installerade Toshibas luftvärmepump med designad inomhusdel. Helnöjd!
  • Daniel K
    2022-02-03 Verifierad kund
    Bra kommunikation genom hela processen och snygg installation. Rekommenderas
    2022-01-27 Verifierad kund
    Bra och snabb kommunikation och installation. Som alla företag borde vara.
    2022-01-25 Verifierad kund
    Detta företag har vi anlitat två gånger pga. deras fantastiska engagemang, service, noggrannhet och kunskap.

Vi har köpt två luftvärmepumpar, ett köptes förra året och ett nu i januari 2022. Dessa installerades i vårt sommarhus med fjärrstyrning och de gjorde ett superbra jobb.
    Allt fungerar perfekt. Vi är mycket nöjda.

Detta företag kan vi verkligen rekommendera.
    2022-01-20 Verifierad kund
    Köp och installation av luftvärmepump. Blev mycket väl bemött av företaget. Längre väntetid än tänkt men mycket väl, engagerat och kunnigt genomfört. Som helhet mycket nöjd.
    2022-01-17 Verifierad kund
    Trevligt företag med bra service samt snyggt utfört arbete. Vi hade en special installation med dragning i krypgrunden under en farstu och det var inga problem eller diskussioner. Kan varmt rekommendera.
    2022-01-10 Verifierad kund
    Bra och snabb återkoppling. Besök med professionella guidning vilken värmepump skulle passa oss bäst samt var den skulle installeras. Installation utan problem och i tid. Allt fungerar kanon. Rekommenderar stark.
    2021-12-28 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. De kom hem och kollade så att håltagning från den gamla pumpen passade i de gamla hålen. Blev några dagar försenat pga leveransproblem från Toshiba men det var helt ok med tanke på komponentbrist som råder.
    Mao är vi nöjda med produkten och arbete.
  • 2021-12-18 Spontant omdöme
    Trevliga, ordentliga. Finns inget att anmärka.
    Gjorde allt som det ska göras.
    Rekommenderar detta företag varmt.
    2021-12-14 Verifierad kund
    Mycket vänliga och kunniga. Företaget lever upp till alla mina förväntningar. Kommunicerade bra och höll tiderna.
    2021-12-11 Verifierad kund
    Vi ville köpa en luftvärmepump till vårt 3-våningsradhus och visste inte riktigt vad vi skulle köpa. Jag kom i kontakt med Micke på Kraftsmil och kände förtroende för honom på en gång, han var kunnig och ville hitta den bästa lösningen för oss. Jag hade hoppats på att hitta en firma där man fick diskutera olika alternativ och som inte bara ville sälja en specifik maskin. Det fick vi göra hos Kraftsmil! När de sedan kom hit för att installera så var de trevliga, proffsiga och effektiva - vi är mycket nöjda!
    2021-12-06 Verifierad kund
    Mycket tillmötesgående och hjälpsam försäljare och trevligt samtal. Proffsig och trevlig installatör på det! En wifi-manick saknades, men installatören (och försäljaren!) kom 2 dagar senare och fixade och hjälpte mig få igång appen till den. Full pott helt enkelt! \David
    2021-12-02 Verifierad kund
    Vi fick ett mycket bra bemötande och en professionell installation till rätt pris. Rekommenderas varmt
    2021-12-01 Verifierad kund
    Värmepump inklusive installation
    100 procent service
    2021-11-30 Verifierad kund
    Jag tycker dom var mycket tillmötesgående och trevliga!
    Rekommenderar dom gärna då dom gjorde ett bra jobb med värmepumpen!!
    2021-11-20 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och bra samtal kring lösningar.
    2021-10-30 Verifierad kund
    super trevlig personal. Företaget levde upp alla mina förväntningar, Jag köpte en luftvärmepump av en supertrevlig försäljare, sen kom Max och installerade den allt bara super är så jävla nöjd
    2021-10-26 Verifierad kund
    Jag köpte en luftvärmepump av märket Gree.
    Jag fick visserligen vänta länge på installationen men vad jag förstår så kan inte Kraftsmil belastas för detta då det har varit problem med leveranserna av dessa pumpar.
    Då installatören dök upp gjorde han ett mycket gott intryck och utförde installationen perfekt. En mycket duktig och trevlig yrkesman. Och vi är mycket nöjda med slutresultatet.
    2021-10-21 Verifierad kund
    Bra trevligt bemötande ,flexibla,lyhörda
    Köpte en luftvärmepump som sattes upp proffissionelt och snabbt
    Inga problem alls, jag är jättenöjd.
    Helena.
    2021-10-15 Verifierad kund
    Arbete utfört enligt ök.
    Fick tag på produkten trotts att den var slut överallt.
    Trevlig och kommunikativ personal.
    2021-10-04 Verifierad kund
    Perfekt om jag behöver något mer kommer
    att kontakta er igen 👍👍👍👍
    2021-09-27 Verifierad kund
    Fick en prisvärd offert på en luftvärmepump från Panasonic till sommarstugan i skärgården. Det tog visserligen ett tag, innan Krafrsmil fick fram ett besked om leveransdatum, men det gjorde inte så mycket, eftersom jag inte insisterat på något bestämt datum. Sen gick det snabbt, trevlig och proffsig montör hämtades i Sollenkroka och jobbade oavbrutet i fem timmar, tills allt var klart och maskinen kunde provköras. Han hade alla verktyg med sig, och han var noga med att grada rörändar och kona upp dem med koningsverktyg, så att systemet vart garanterat tätt.
    Nisse O, Möja
    2021-09-27 Verifierad kund
    yrkeskunnigt och personligt uppträdande

dom uppfyllde mina önskemål med en snygg installation

luftvärmepump utomhusdel ras-25j2avsg-nd1
    luftvärmepump inomhusdel ras-25j2kvsg-nd
    2021-09-23 Verifierad kund
    Mycket gott bemötande av både försäljare och tekniker.
    Snabb leverans av Toshiba shorai edge.

Fullt nöjd med företagets tjänst och av produkten (hittills).