Kraftsmil

Kraftsmil

Välkommen till Kraftsmil!

Genom vårt engagemang och närvaro vill vi ge dig som kund en förstklassig upplevelse. Vi ser inte bara resultatet som det viktigaste när du blir kund hos oss, men även vägen dit. Genom en tydlig kommunikation med dig ser vi till att du får rätt luftvärmepump för just ditt behov.

Vi ser till att boka tid med någon av våra certifierade installatörer för att sedan följa upp och under hela garantitiden finns vi tillgängliga för dina frågor eller funderingar. Vi tror på den personliga relationen och tänker långsiktigt. Varmt välkommen att läsa vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 146 kunder tycker om Kraftsmil 2

2021-06-25
    Kraftsmil svarade snabbt på vår förfrågan. De erbjöd också en bra lösning på vilken produkt som passade vårt önskemål. Vi köpte en luftvärmepump som levererades och installerade av en proffsig installatör inom en vecka efter köpet.
    2021-06-24
    Snabb leverans och trevliga bemötanden både över telefon och vid montering. Jag är supernöjd!
  • 2021-06-24
    Positiva: Kvalitet, Mervärde, Professionalism, Punktlighet, Svarstiden
    Jag har nyligen köpt en luftvärmepump av Kraftsmil AB.
    Jag är utomordentligt nöjd med både pumpen och servicen och kan verkligen rekommendera företaget och Michael Wallén, som sålde pumpen till mej!
    Och luftvärmepump, vilken suverän grej, jag har köpt den till min sommarstuga och den fungerar fantastiskt bra, ger både kyla och värme på ett utomordentligt och bra sätt!
    Krister
    2021-06-22
    Dom hade lite svårt att återkoppla med vilken dag dom skulle komma men när dom väl kom gjorde dom ett bra jobb och är väldigt bra att ha att göra med
    2021-06-18
    Efter mycket googlande om köp av värmepump inkl installation så bestämde jag mig för Kraftsmil efter alla recensioner om bra och proffsigt bemötande.
    Allt stämde vid installationen av 2 pumpar.
    Dom körde heldag utan raster så man får det man betalar för och pumparna levererar det dem utlovades göra.
    //Rune Högberg
    2021-06-08
    Värmepump. Snabbt svar via telefon.kompletterande material via mail. Bra telekontakt för kompletterande frågor. Perfekt o snabbinstsllation o information. Mycket nöjd.
    Håkan N
    2021-06-08
    Köpte en varmluftspump. Bra information, trevligt bemötande både vid försäljning och installation. Alla förväntningar uppfyllda.

Allt igenom bra och proffesionellt beteende.
    2021-06-07
    Beställning och montage funkade tillfredsställande 🙂
    2021-05-31
    Köpte en luftvärmepump med montage. Klockrent.
    2021-05-24
    Köpte en luftvärmepump. Trevligt bemötande och snabb och smidig installation.
    2021-05-17
    Löste på ett bra sätt en komplicerad installation av nya Toshiba luftvärmepumpen.
    2021-05-10
    Spontanansökan angående en trasig luftvärmepump, blev uppringd, seriöst och proffsig , 6dagar senare så va den monterad och värmde huset, super duper bra,,,,
    2021-05-08
    Luftvärmepump.
    allt ok Trevlig och proffsig personal
    2021-05-07
    snabb proffsig installation till bra pris
    2021-05-06
    Bra och trevligt bemötande, snabb återkoppling
    Köpte Varmluftssystem inkl montering jan-feb 2021
    Kan rekommendera Kraftsmil till andra
    De höll sina löften och gav oss bra råd
    Luftvärmepump
    Mycket trevligt bemötande och serviceinriktade. Kunniga och snabba på att återkoppla samt mycket bra arbete vid installationen.
  • Ann-Kristin Ö
    2021-04-30
    Har köpt en luftvärmepump av märke Toshiba Shorai Edge.
    Är mycket nöjd med allt från sälj till installation. Bra bemött och mycket kunnig installatör.
    Sammanfattar med att jag är jättenöjd!
  • ERIK L
    2021-04-27
    Köpte en luftvärmepump inkl montage.
    Ett mkt bra bemötande från start till mål.
    Monterat och klart 2-3 veckor efter beställning.
    2021-04-27
    Köpt luftvärmepump till min stuga. Fick inte den pump jag först avtalat utan ett annat märke. Hade det varit till en villa hade jag inte gått med på det bytet. Men ok i en stuga.
    Trevligt bemötande i telefon, lite dålig att svara på mail dock.
    Installatören som Kraftsmil anlitar seriös och gjorde ett snyggt jobb.
    Fick bra information om skötsel vid installationen.
  • Sanne D
    2021-04-27
    Vi anlitade Kraftsmil för LVP till ett antal stugor på vår Koloni. Mycket bra jobb o vi är nöjda. En miss var att leverantören blev sjuk o vi fick inget besked om det, såvi fick inte leverans när det var sagt. Men nu är alla glada o nöjda.
    2021-04-24
    Köp och installation av ny luftvärmepump.
    Bra jobb hela vägen från rådgivning till faktura. Hjälpte mig hitta bra lösning, Bra kommunikation om tidpunkt för installation. Noggranna vid installationsarbetet och bra genomgång av nya luftvärmepumpen.
    2021-04-23
    Efter att min luft/luft värmepump havererat på min 12m stålbåt ringde jag runt och letade efter någon som kunde ta hand om leverans och installation av en ny pump.
    Efter ett telefonsamtal och ett besök på båten av Micke kom vi snabbt överens om hur installationen skulle ske.
    Ca en vecka senare var allt på plats och installerat, gamla värmepumpen omhändertagen och bortforslad av Kraftsmil och värmen flödade återigen i båten!
    Från början till slut ett mycket professionellt hanterat ärende, kan starkt rekommenderas!
    Värmepump
    Allt gick som planerat
    2021-04-23
    Allt löpte enl plan. Demontering o ny installation av luftvärmepump. Trevlig montör o personligt bemötande. Rekommenderas
    2021-04-23
    Bra bemötande, trevlig montör, höll tidsplanen
    2021-04-23
    Köpte och fick värmepump installerad.

Trevliga och smidiga både säljare och installatör.

Rekomenderas.
    2021-04-23
    Luftvärmepump. Bra bemötande. Förväntningarna blev som jag önskat.
    2021-04-12
    Köpte en luftvärmepump genom kraftmil, kom i kontakt med dom på nätet och återkopplingen va snabb och proffsig.
    2021-03-31
    Kraftsmil gjorde ett bra jobb och gav bra rekommendationer på typ av luftvärmepump. De har bytt faktureringsbolag, vi har bara bra erfarenheter även där.
    2021-03-31
    snabbt, professionellt och smidigt
    2021-03-29
    Luftvärmepump
    Bra och tydlig information. Snabb leverans och installation. Proffsigt och trevligt
    2021-03-22
    Som överenskommet proffsigt utfört
    2021-03-19
    Vill varna för denna oseriösa firma. De säljer gärna men när min pump strulade så går det oerhört trögt och jag sitter fortfarande med en felande värmepump efter mer än två månader har passerat sedan jag påtalade felet. ARN är kontaktad. Säljaren gör sig oanträffbar.
    2021-03-11
    vi köpte en Tishiba Shorai 25 Edge med installation mycke trevliga och hjälpsama personal de bömtande man har fått var överförventat,
    Jag starkt rekomendera Kraftmil
    2021-03-03
    Toshiba luftvärmepump
    Blev mycket väl bemött och fick bra information.
    Företaget levde väl upp till sina löften. Installationen utfördes den dag som utlovats.
    Installatören var mycket trevlig och utförde sina arbetsuppgifter på ett i mina ögon proffsigt sätt.
    Upplevelsen var mycket positiv och om vi ska installerades pump i gäststugan kommer vi med förtroende att kontakta Kraftsmil.
  • ERIK L
    2021-03-03
    Köp av Toshiba luftvärmepump inkl montage. Bra genomgång inför val av ny pump istället för vår 16 år gamla Sanyo.
    Ett bra bemötande och pris från början.
    Trevlig och kunnig montör som kom före utsatt tid.
    Väldigt kort fakturatid kan tyckas men ändå 7dagar.
    Snabb leveranstid från beställning till färdigt montage. Ca 2 veckor
    Kan rekommendera detta företag som ett att topparna i branschen
    2021-03-01
    Vi köpte 2st Toshiba luftvämepumpar, Kraftsmil var prisvärda effektiva och proffessionella hela vägen.
    2021-02-24
    Panasonic HZ25 funkar klockrent. Max gjorde ett bra jobb. Bra service, då Max råkade i all hast få med sig parkerings tillståndet. Kom Micke förbi och lämnade det. Appen till Panasonicen fungerar också bra, så man kan styra reglagen på avstånd.
    Allt gott :-)
    2021-02-22
    Luftvärmepumpar installerat
    Bra bemötande och utmärkt arbete samt mycket trevlig personal.
    Jättenöjd.
    2021-02-17
    Hela köpet av luftpump har fungerat bra. Duktig och sympatisk installatör. Fungerar bra så här långt.
    2021-02-16
    Bra och trevligt bemötande av säljare och montör när vi köpte värmepump.
    Direkt minskning av elförbrukningen .Hittills allt bra .
    2021-02-15
    Jag har köpt en värmepump för 15000kr. Sm inte fungerar.Jag får inte tag i företaget ,dom svarar inte i telefon.Vad tycker ni att jag ska svara i enkäten.
    2021-02-12
    Gott bemötande. Klara besked. Kompetent varuinformation. Smärre problem löstes snabbt och elegant.
    2021-02-08
    Trevligt bemötande och levererade enligt överenskommelse trots snöoväder. Kan rekommenderas
    2021-02-04
    Kontakten med Kraftsmil har fungerat mycket bra och de har återkopplat hela tiden. Fungerade bra med stor flexibilitet vad gäller installationsdatum och sen gjorde Max, installatören ett snabbt och snyggt jobb med installationen.
    2021-02-03
    Luftvärmepump. Trevligtoch bra bemötande. Snabb leverantör. Trevlig servicekille som monterade och förklarade om hur den fungerar. 😊
    2021-01-29
    Kraftsmil installerade en Toshiba luftvärmepump hos oss för 2 veckor sedan.
    Är jättenöjd med installation.
    Mycket trevlig och tillmötesgående säljare samt tekniker.
    Kan varmt rekommendera detta företag!
    Robert Melander
    2021-01-28
    Luftvärmepump. Snabb och kunnig personal.
    2021-01-21
    Har utfört installationen fort och effektivt. Vi är mycket nöjda,.