Alla kategorier Begagnade bilar Skåne Malmö Kruse Bilcenter AB

Kruse Bilcenter AB

Satellitvägen 2, 245 34 Staffanstorp — Visa karta

Välkommen till Kruse Bilcenter! Vi har lång erfarenhet inom branschen och en stor kunskapsbas när det kommer till bilförmedling.

Vi sköter förmedlingen av din bil på ett professionellt sätt och eftersträvar alltid 100% nöjda kunder. Detta åstadkommer vi genom personlig service och att endast jobba med seriösa köpare. Du slipper telefonsamtal från oseriösa köpare och kan lägga tid på annat. Din bil kommer dessutom visas på nätet och i vår bilhall. Vi på Kruse Bilcenter hoppas att du vill låta oss sälja din bil. Kontakta oss eller gå in på vår hemsida för att se vilka bilar vi förmedlar just nu!
Lör-Sön: 11:00-14:00

Läs vad 32 kunder tycker om Kruse Bilcenter AB

• Jimmy M skrev om Kruse Bilcenter AB
    Mycket trevlig och professionell 👍 Läs mer
  • Patrik G skrev om Kruse Bilcenter AB
    Bra kundbemötande, är villiga att lösa problem så att man kan avsluta en affär där båda är nöjda. Läs mer
  • David D skrev om Kruse Bilcenter AB
    Väldigt trevlig och lätt att ha att göra med. Kändes tryggt från första kontakt till avslutat köp! Läs mer
  • Mateja S skrev om Kruse Bilcenter AB
    Jag köpte bilen.
    Positiv erfarenhet, allt super. Läs mer
  • Tommy Rolf Börje A
    Tommy Rolf Börje A skrev om Kruse Bilcenter AB
    Jag kände att jag blev väl informerad om bilen jag tittade på . Handlaren nämnde direkt en defekt med bilen som jag inte hade upptäckt, nämnde att denna defekt skulle åtgärdas snarast. Fick också ett oljebyte planerat. Kände mig nöjd och också väldigt nöjd med ett proffsigt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Mia T skrev om Kruse Bilcenter AB
    Köpte en Hondai Atos.
    Blev väldigt trevligt bemött från dag 1, när vi steg in genom dörren på bilfirman Kruse Bilcenter i Staffanstorp. Hade knappt några förväntningar, vi skulle ju bara titta. Men blev väldigt positivt överraskade över ett MYCKET TREVLIGT möte med säljaren, vilket resulterade i en handpenning på bilen. Jag skulle absolut kunna rekommendera Kruse för mina vänner. Läs mer
  • Tore M skrev om Kruse Bilcenter AB
    En Volvo v 70 årsm. 03. JAG BLEV BRA BEMÖTT. JAG FÖRVÄNTADE MIG INGET SÄRSKILT JAG BLEV ÖVERRASKAD AV DERAS ENGASKEMANG OCH HAN HJÄLPTE MIG HELA TIDEN. EN BRA KÖP UPPLEVELSE. Läs mer
  • Hannele N
    Hannele N skrev om Kruse Bilcenter AB
    Fantastisk servis och gott och väll bemötande samt professionell kunskap. Otroligt nöjd kund Läs mer
  • Gent S skrev om Kruse Bilcenter AB
    Mycket trevligt bemötande, fick den hjälp jag förväntade mig och mycket mer! Läs mer
  • daniel skrev om Kruse Bilcenter AB
    Jag köpte rekond. Fick jättebra och vänligt bemötande. Kommer att köpa fler tjänster där. Läs mer
  • Tom L skrev om Kruse Bilcenter AB
    Jag köpte en Skoda superb kombi och va jätte nöjd med servicen . Kommer absolut rekomondera dem för mina vänner . Läs mer
  • John W skrev om Kruse Bilcenter AB
    Gjorde en helrekond av min bil. Blev helnöjd. Läs mer
  • Mats skrev om Kruse Bilcenter AB
    Snabbt och Proffsigt utfört! Trevlig personal o vänligt bemötande Läs mer
  • Konstantinos k skrev om Kruse Bilcenter AB
    Utmärkt servis ! Bekväm och effektiv! Läs mer
  • Elshan K skrev om Kruse Bilcenter AB
    Super trevlig och seriös bilhandlare. Allt gick smidigt och bilen är mer än vad jag förväntade mig. Läs mer
  • Suzanne V skrev om Kruse Bilcenter AB
    Jag har köpt en Kia Picanto hos Kruse bilcenter. Vänliga och trevliga säljare. Dock klyddade det till sig med fälgar till vinterdäck men detta löstes till slut på allra bästa sätt då ägaren körde hem dessa till mig. Känner mig väldigt nöjd med både köpet och företaget. Kan absolut tänka mig att anlita dom igen. Läs mer
  • Hassan k skrev om Kruse Bilcenter AB
    köpte helrekond och fick ett suveränt jobb allt gick super både bemötande och bokningen. Läs mer
  • Rutger M skrev om Kruse Bilcenter AB
    Ett väldigt trevligt bemötande och måna om att lösa lämning och upphämtning till kundens önskemål. Gjorde rekond på två bilar var av den ena aldrig har blivit polerad ordentligt. Den såg ut som ny när jag hämtade den. Kan varmt rekommendera Kruse Bilcenter. Läs mer
  • Edon A skrev om Kruse Bilcenter AB
    Fantastisk väldeligt effektiva och proffesionella Läs mer
  • Adriana B
    Adriana B skrev om Kruse Bilcenter AB
    Mycket trevligt personal och jätte bra bemötande. Läs mer
  • Christine A skrev om Kruse Bilcenter AB
    Bilköp o var väldigt nöjd med servicen Läs mer
  • ivan skrev om Kruse Bilcenter AB
    Bra service och trevlig personal. Läs mer
  • Mats Anders Roland A skrev om Kruse Bilcenter AB
    Köpte bil. Blev vänligt bemött. Snabb och bra överenskommelse vid affären. Läs mer
  • Lisbeth G skrev om Kruse Bilcenter AB
    Trevligt bemötande försäljaren stod för vad han lovade Ville att vi skulle vara nöjda . Läs mer
  • Jenny S skrev om Kruse Bilcenter AB
    Köpte en billig men bättre begagnad bil, för under marknadsvärdet av två trevliga killar som vill lyckas i bilförsäljningsbranschen. Inget skitsnack, inga floskler , men en kopp kaffe och smidig affär. Hade inga större förväntningar på en bil för under 20000:- men den har levererat och funkat bra hittills. Det skrivna i annonsen överensstämmer med verkligheten till 99% /nöjd bilköpare. Läs mer
  • Marcin N skrev om Kruse Bilcenter AB
    Vi är mycket nöjda med bilen.
    Säljaren var jätte trevlig och hjälpsam.
    Tack Läs mer
  • Lina Alexandra M skrev om Kruse Bilcenter AB
    Trevlig säljare och schysst att kunna öppna upp även efter stängning! Sånt uppskattas! Läs mer
  • Hugo Lino T skrev om Kruse Bilcenter AB
    Jag köpte en Volvo S 60 eftersom jag behövde för min fru och tjejerna . Under en tid letade jag efter en företag som skulle ge mig säkerhet, allvar och ansvar och jag hittade allt som finns i Kruse Bilcenter AB. Bilen går mycket bra och vi är nöjd Läs mer
  • Žãcîđ M
    Žãcîđ M skrev om Kruse Bilcenter AB
    Jag köpte en peuage
    Enkelt och snabbt bra bemötande
    Bra service Läs mer
  • Rodika K skrev om Kruse Bilcenter AB
    Rekonditionering, vaxning och polering av bilen. Pålitliga, trevliga killar som gjorde ett fantastiskt jobb; bilen var som ny! Läs mer
  • Ihab skrev om Kruse Bilcenter AB
    Mycket omtänksam service ! 10/10 Läs mer
  • Mohammed S skrev om Kruse Bilcenter AB
    Trevligt bemötande och super bra service👍 Läs mer

Satellitvägen 2, 245 34 Staffanstorp