Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Södermalm Hornstull Tapas AB

Hornstull Tapas AB

Långholmsgatan 3, 117 33 Stockholm — Visa karta

Läs vad 8 kunder tycker om Hornstull Tapas AB

• Cajsa J
    Cajsa J skrev om Hornstull Tapas AB
    Detta är "Ingen vanlig Pizzeria" Helt ok mat, åt dock endast pastan som var godkänd, inte mer el mindre. Övriga i mitt sällskap mumsade pizza och det verkade slinka ner utan problem. Något virrig servitris men snabba att rätta till missförstånd även om det blev en del.
    En kvarterskrog som den ska va, en "pasta mitt i veckan" Läs mer
    Björn W gillar detta
  • Jan G
    Jan G skrev om Hornstull Tapas AB
    Jag var där med tre vänner och tre av oss hade besteält pasta som smackade ingeting. Ganska tråkig Läs mer
  • lisa k
    lisa k skrev om Hornstull Tapas AB
  • jess
    jess skrev om Hornstull Tapas AB
    kan inte mer än att hålla med jan v, pizzorna är en utav de bästa i stockholm om man är ute efter riktiga stenugnsbakade pizzor- pålägget på pizzorna är i topp , endast färska råvaror, räkorna som vanligtvis brukar vara burkräkor i andra pizzerior är på la casa stora som scampis, skinkan är färsk,

men.....

personalen är så sjukt otrevlig!!! kan de sparka snorungarna och anställa lite anständigt folk som inte skrämmer iväg kunderna med deras dryga attityd, var där häromkvällen och slutade med att jag gick då de inte ens kunde svara på frågan: har ni fortfarande öppet? (det såg tomt ut därav frågan), fick ett otrevligt svar tillbaka... Läs mer
  • jan v
    jan v skrev om Hornstull Tapas AB
    "Fin Pizzeria" i gamla "Marmaris fylle pizzeria"s lokaler. Bra vedugnsbakade pizzor, men tyvärr lite dryg attityd på endel i personalen.

Uppdatering: Har varit här igen ett par gånger efter att ha bojkottat stället ett tag. Nu är det mycket trevligare tongångar tycker jag :) och pizzorna är fortfarande goda ! Läs mer
  • Liselotte S
    Liselotte S skrev om Hornstull Tapas AB
    Jättebra service och den godaste pizzan jag har ätit!! jättetrevligt Läs mer
  • Emma K
    Emma K skrev om Hornstull Tapas AB
    Fantastisk pasta. Finns inte så mycket mer att säga 8-) Läs mer
  • Annika T
    Annika T skrev om Hornstull Tapas AB
    En super trevlig restaurang i Hornstull som har söders bästa Tiramisu.. Den kan jag jag rekommendera starkt!!!
    Även carpaccion är i världsklass!!
    Gå dit och få en upplevelse med trevlig personal och unna dig ett gott glas vin.. Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Anneli B Anneli B tycker:
“Bra bemötande till vår stora g...” Läs mer

Österlånggatan 17, 11131, Stockholm