Evelina Lund

Evelina Lund

Evelina Lund är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Evelina Lund har varit registrerad mäklare sedan 2018-04. Evelina Lund har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-04 och har fått 84 omdömen med ett betyg på 5.0. Evelina Lund har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

84 omdömen om Evelina Lund

Sedan starten hos Reco 2020
Sarah E

Under hela processen av försäljningen av lägenheten har Evelina varit fantastiskt. Så vänlig, proffsig, kunnig, lyhörd och lätt att prata med! Alltid snabb återkoppling och höll oss uppdaterade med all information. Vi är mer än nöjda med Evelina och skulle varmt rekommendera henne!

Svar från Evelina Lund

Hej Sarah! Tack för dina fina ord, de värmer verkligen! Jag har full förståelse för att bostadsköp kan vara läskiga och kännas överväldigande och därför är jag så glad att ha kunnat hjälpa och stötta er genom den här affären! Grattis till ert nya fina hus där jag är övertygad om att ni kommer att trivas många år framöver!

Felicia R

Evelina har inte bara hittat den perfekta köparen av vår lägenhet, hon har också varit en otrolig stöttepelare under processen. Rekommenderar alla att välja Evelina vid försäljning av bostad!

Svar från Evelina Lund

Hej Felicia och varmt tack för förtroendet att få sälja er fina lägenhet! Det var förstås väldigt kul att affären blev lyckad och jag blir väldigt glad över att läsa dina fina ord gällande mitt arbete som er mäklare. Stort lycka till nu i nya bostaden. Hoppas verkligen att våra vägar kommer att korsas, även i framtiden!

Anja Katariina I

Vi blev bemötta väldigt bra av en positiv och glad Evelina. Vi väntade oss att vår lägenhet skulle bli såld under våren. Försäljningen gick på några dagar och vi var väldigt nöjda. Sammanfattningsvis var denna mäklartjänst en bra och trevlig upplevelse. MVH Katariina och Göran

Svar från Evelina Lund

Hej Katariina & Göran och stort tack för er rekommendation! Det har varit ett nöje för mig att kunna hjälpa & stötta er i den lyckade försäljningen av er bostad! Hoppas nu att ni ska trivas riktigt bra även i ert nya boende!

Filip K

Hade höga förväntningar sen innan då jag hört mycket bra och detta stämde precis med vad vi fick. Hjälpsam genom allt och gav oss all information vi behövde vid vårat bostadsköp. Otrolig kommunikation rakt igenom.

Svar från Evelina Lund

Stort tack Filip för din mycket positiva Reco-bedömning. Jag är så glad över att jag kunnat guida er genom affären på ett sätt som gjort att ni har känt er trygga och att alla parter är nöjda i affären av er nya bostad! Det blir spännande att se lägenheten efter renoveringen!

Wivine K

Väldigt bra bemötande av Evelina när jag köpte bostad.

Svar från Evelina Lund

Hej Wivine! Varmt tack för en snabb och smidig affär och att du tog dig tid att svara på min Reco!

Susanne G

Evelina gjorde ett utmärkt jobb. Hon övertalade mig att titta på en lägenhet som inte låg exakt där jag tänkt mig men annars hade den det jag sökte. Resultatet blev att jag har köpt den. Älskar den. Evelina tog reda på info från styrelsen som angående frågor jag hade. Helt perfekt. Ett riktigt fint engagemang att hitta rätt bostad till mig🙏🏽

Svar från Evelina Lund

Hej Susanne & stort tack för din Reco-Rekommendation! Jag är så glad för din skull att vi lyckades hitta ditt drömboende, även om den inte låg där du tänkt dig från början. Jag är helt säker på att du ska trivas i ditt nya hem! Grattis!

Kajsa E

Jag upplever Evelina som kompetent, genuint intresserad och omsorgsfull i sitt arbete. Evelina har tagit ansvar för, och genomfört, köpet av min nya bostad samt försäljningen av min gamla bostad, vilket har känts både bekvämt och betryggande.

Svar från Evelina Lund

Hej Kajsa och stort tack för din rekommendation! Det har varit ett stort nöje för mig att kunna stötta dig både i affären med ditt nya boende och försäljningen av din underbara lägenhet. Hoppas att du/ni ska trivas riktigt bra och att vi kan göra fler affärer i framtiden!

Pontus J

Jag kunde inte ha varit mer nöjd med Evelina. Hon är tillgänglig och svarade på mina frågor direkt när jag kände sig tveksam och osäker. Med sitt driv och passion för sitt yrke så kunde jag inte känna mig mer trygg med henne. 5/5 erfarenhet!

Svar från Evelina Lund

Stort tack Pontus för att du tog dig tid att skriva den fina rekommendationen om mitt arbete, det värmer verkligen! Hoppas att du får en fin sommar!

Daniel S

Glad, engagerad och väldigt trevlig mäklare

Svar från Evelina Lund

Åh! Tack SÅ mycket! Det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen! Ha nu en underbar sommar!

Cecilia F

Evelina har en energi som verkligen får en att se möjligheterna och ger ett lugn i en tid där det är svårare att sälja. Lyssnar på vad jag som säljare önskar och kommer med förslag hur vi ska lösa det på ett bra sätt, utan att försköna verkligheten. Om jag ska beskriva Evelina med ett ord så är det ihärdig. Så tacksam att jag fått ha Evelina som mäklare!

Svar från Evelina Lund

Jag är så glad och tacksam över dina fina ord och att du varit så nöjd med mig som mäklare samt att slutresultatet av affären blev lyckad för alla parter! Hoppas verkligen att våra vägar kommer att korsas igen i framtiden!