Tommy Lund

Tommy Lund

Tommy Lund är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Tommy Lund har varit registrerad mäklare sedan 1995-09. Tommy Lund har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-04 och har fått 22 omdömen med ett betyg på 4.9. Tommy Lund har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

22 omdömen om Tommy Lund

Sedan starten hos Reco 2020
Sanna H

Tommy kan verkligen både sin sak och är dessutom varm, trevlig och tillmötesgående. Vi har känt oss väldigt trygga i att lämna försäljningen i hans händer.

Svar från Tommy Lund

Åh! 1000 tack för de orden, väldigt trevligt och lätt när man har med kunder som er.

Carina K

Proffsig och tillmötesgående. Kanon service mvh Carina

Kristin M

Utmärkt bemötande med lugn och saklig genomgång av upplägget. Förväntningarna var måttliga men blev positiva med snabba förberedelser och snabb försäljning av vårt hus!

Svar från Tommy Lund

Åh! Ber att få tacka så mycket för de värmande orden, jag tycker att det var en jättetrevlig affär som det blir när man har med väldigt trevliga och flexibla ägare att göra!! Tack igen!

Kurth Jan Olof J

Trevligt bemötande. Snabbt handlagt. Bra rekommendation som gjorde att huset blev sålt till priset vi begärde och lite till.

Mona S

Tycker mäklaren är proffsig och bemötte mig bra. Väldigt hjälpsam och även övriga personer på kontoret Jag är nöjd att jag nu får en fin lägenhet.

Carola R

Bra bemötande och trevlig. Svarar på de flesta frågor, upplever att han svarar på de han kan svara på

Miremil S

Jag har gjort köp/sälj bostadsaffärer med Tommy. Jag rekommenderar länsförsäkringar fastighetsförmedling

Sven Gunnar P

Mycket bra och proffsigt mht de rådane förhållandena i omvärlden

Björn T

Trevligt och professionellt bemötande. Jättenöjd med ett smidigt bostadsköp. 👍

Svar från Tommy Lund

Tusen tack för de värmande orden. Alltid kul att ha med trevliga kunder dom dig att göra, då blir det smidiga affärer Grattis till din fantastiskt fin lägenhet

Jessica S

Tommy var handlingskraftig och gick alltid att få tag på vid frågor, toppenbemötande!