Låsassistans Stockholm AB

3.7

3 omdömen om Låsassistans Stockholm AB

GIAN FRANCO A
Skrev om Låsassistans Stockholm AB

Finns inga bättre låssmeder i Stockholm. Super att dom har jour dygnet runt och alltid på G, trevliga och alltid ett leende på läpparna. Dom kan verkligen lås och är professionella. Rekommenderas starkt!

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen

Veronica O Veronica O
KENA P
Skrev om Låsassistans Stockholm AB

Fantastisk service! Svåra att nå och man får ringa några gånger, pga hög arbetsbelastning.

Karin E
Skrev om Låsassistans Stockholm AB

Jag skulle få ett nytt lås installerat. Låssmeden (om han var låssmed) som kom sågade upp ett alldeles för stort hål i dörrkarmen och satte in låset så att dörren nu glipar och därför är inbrottsosäker och dessutom inte ljudisolerar, så vi vaknar av att folk rör sig i trapphuset. Inför det för stora hålet stod han helt handfallen, så jag fick arbetsleda honom i två timmar för att vi åtminstone skulle försöka dölja det lite. Efter en mängd påstötningar tyckte de att jag skulle låta samma kille "åtgärda" dessa problem, men...

Storstadens Lås
4.6/5 i betyg av 27 omdömen 4.6 av 27 omdömen

Fick riktigt bra och kunnig service när jag ringde. Lämnades med en känsla av att medarbetaren tog sig tid för att hjälpa mig på bästa sätt.