Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Södermalm Légumes Mat HB

Hornsgatan 80, 118 21 Stockholm — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Légumes Mat HB

• anna l
    anna l skrev om Légumes Mat HB
    Var där med maken igår och tog det gamla vanliga: Falafel, lasagne, ratatouille, pasta och sallad med såser. Och det är så otroligt fräscht och gott. Det känns inte så stressigt som när man äter på andra restauranter utan miljön är hemtrevlig och underbar - lagom. Maken är helt galen i böngrytan med ris... Rekomenderas starkt!! Personalen är alltid trevlig och lugn och man vågar säga vad man tycker.. hittills har det endast vart positiv kritik från vårt håll - och vi är mycket petiga. Läs mer
  • Yiassou B
    Yiassou B skrev om Légumes Mat HB
    Jag var här och käkade lunch i helgen tillsammans med frun. Lokalen är liten och trång. Vi var glada som fick ett litet bord för oss själva. Vi hade tur. Sitter man vid ett större bord får man räkna med att dela bordet med andra sällskap.

Det bjuds på vegetarisk buffé. Eller buffé, vet jag inte? Man får nämligen peka på maten som läggs upp av personalen. Det finns två montrar, en med varm mat och en med kall. Man får gärna ta med sig tallriken tillbaka för påfyllning!

Goda rätter! Och mycket goda röror! Spenatlasagnen var sagolik! Även falaffel, dolamdes och risbullarna var goda! Starkt blandas med mildt! Testa själv och begär påfyllning!

Jag kommer tillbaka! Läs mer
  • Alexander W
    Alexander W skrev om Légumes Mat HB
    Stockholms godaste och mest prisvärda buffé! Vegetarisk mat som passar vem som helst. Betyget hade varit 5 om inte de stora fönstren gör att det drar kallt på vintern. Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Tommy K Tommy K tycker:
“Mycket bra bemötande från pers...” Läs mer

Folkungagatan 126, 11630, STOCKHOLM