Légumes Mat HB

4.3

3 omdömen om Légumes Mat HB

anna l
Skrev om Légumes Mat HB

Var där med maken igår och tog det gamla vanliga: Falafel, lasagne, ratatouille, pasta och sallad med såser. Och det är så otroligt fräscht och gott. Det känns inte så stressigt som när man äter på andra restauranter utan miljön är hemtrevlig och underbar - lagom. Maken är helt galen i böngrytan med ris... Rekomenderas starkt!! Personalen är alltid trevlig och lugn och man vågar säga vad man tycker.. hittills har det endast vart positiv kritik från vårt håll - och vi är mycket petiga.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Yiassou B
Skrev om Légumes Mat HB

Jag var här och käkade lunch i helgen tillsammans med frun. Lokalen är liten och trång. Vi var glada som fick ett litet bord för oss själva. Vi hade tur. Sitter man vid ett större bord får man räkna med att dela bordet med andra sällskap. Det bjuds på vegetarisk buffé. Eller buffé, vet jag inte? Man får nämligen peka på maten som läggs upp av personalen. Det finns två montrar, en med varm mat och en med kall. Man får gärna ta med sig tallriken tillbaka för påfyllning! Goda rätter! Och mycket goda röror! Spenatlasagnen...

Alexander W
Skrev om Légumes Mat HB

Stockholms godaste och mest prisvärda buffé! Vegetarisk mat som passar vem som helst. Betyget hade varit 5 om inte de stora fönstren gör att det drar kallt på vintern.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4103 omdömen 4.0 av 4103 omdömen