Alla kategorier Elektriker Uppsala Uppsala LetMeRepair Nordic AB

Hållnäsgatan 15, 752 28 Uppsala — Visa karta

Kocksgatan 38, 11629, stockholm
Wall Bygg & Fastigheter
Philip S:
Vi valde Wall bygg efter att ha fått tips om dem från en granne. Vi fick ett mycket professionellt bemötande av firman när vi träffade Fredr...

Elektriker nära LetMeRepair Nordic AB:

Libro Ringv. 8, UPPSALA
El-Ljus i Uppsala hoppas bli er personliga elektriker! Läs mer ›
Berit S:
Är mkt. Nöjd med eran utförande, tillmötesgående, snabb hjälp, noggrannhet.

Kungsgatan 66, UPPSALA
Vi har hjälpt många nöjda kunder sedan 2006! Läs mer ›
Anna A:
Mella El kan varmt rekommenderas. De är kunniga och kommer med bra förslag på lösningar. De är dessutom bra på att svara när man ringer och...

Läs vad 3 kunder tycker om LetMeRepair Nordic AB

• Anders E
    Anders E skrev om LetMeRepair Nordic AB
    Plötsligt försvann ljudet på min nya laptop. Funkade när jag körde med lurar men inget ljud ur högtalarna. Kontaktade supporten som lät LetMeRepair sköta reparation. Fick tillbaka datorn knappt 48 timmar (imponerande snabbt tyckte jag men förstod sedan varför) efter den skickades iväg med information om vad som gjorts. De hade kört standardreparationen, dvs uppdaterat Windows (vilket jag även gjort innan) och kört tester med resultatet "All pass".

Slog på datorn men hade fortfarande inget ljud. De har med andra ord inte ens testkört datorn tillräckligt efter att de "reparerat" den, trots att jag skrivit i anvisningarna att ljudet funkar 1 gång av 100 och därmed borde visa att man kanske ska testköra några gånger.

Efter ny kontakt med datortillverkaren kom besked om att den måste skickas in igen, denna gång med EXPRESS vilket jag angav enligt instruktionerna. Utlovades mail med mer information om leverans till LetMeRepair inom 24 timmar. Det har nu gått över 4 dygn och inte ett ljud från LetMeRepair.
  • Alexander R
    Alexander R skrev om LetMeRepair Nordic AB
    Lämnade in min dator för reperation och när den fick tillbaka den så kraschade den dagen efter igen.. fiasko!!!
  • Martin S
    Martin S skrev om LetMeRepair Nordic AB
    ett par gäng gamla pundare som har öppnat detta företag lämmnade in min dator dit det ser ut som att teknikern körde en för stor upplösning så bilden ser helt cp ut

Hållnäsgatan 15, 752 28 Uppsala