Alla kategorier Restaurang Stockholms län Botkyrka Lida Värdshus

Lida Värdshus

, 146 21 Tullinge — Visa karta

Underbar miljö vackert beläget vid sjön Getaren.
Stora rekreationsmöjligheter; promenadstråk, spår för längdskidåkning, utförsåkning m lift, pulkabackar, plogad bana runt sjön för skridskoåkning.
Nytorget 6, 11640, STOCKHOLM
Nytorget 6
Marja S:
Mycket trevlig personal och mycket god mat. Vi kan verkligen rekommendera er restaurant.

Läs vad 6 kunder tycker om Lida Värdshus

• Nils H
    Nils H skrev om Lida Värdshus
    OK mat, men absolut inget jag besöker igen. Det så kallade vandrarhemmet var under all kritik, smutsigt och ofräscht. Aldrig igen
  • Marian
    Marian skrev om Lida Värdshus
    Mycket gott och utmärkt tillagat. Bara 90 kr för lunchen även helger. Inkluderar härliga sallader och många mustiga goda hembakade brödsorter m m...
    Promenera gärna på skogsvägar och stigar.
  • Carina E
    Carina E skrev om Lida Värdshus
    Vi gifte oss i Lida kyrka och hade festen på Lida värdshus. Personalen var jätte trevlig och professionell, maten var underbart god, lokalerna är perfekta för bröllop . Vi kunde inte vara mer nöjda. Nu planerar vi dop och hoppas på dopkaffe på Lida.
  • Kicki B
    Kicki B skrev om Lida Värdshus
    Varför missvisande adress till underbara Lida Friluftsgård med fantastiska Värdshus???
    SNÄLLA, HJÄLP TILL att påverka så att Lida Värdshus visas på rätt ställe på kartan!!!

HALLÅ... Ni på reco.se... nog måste ni kunna fixa en schysst karta!!!
  • Kicki B
    Kicki B skrev om Lida Värdshus
    Lida Värdshus med friluftsgård är ett fantastiskt mysigt ställe. Där serveras dagligen mycket god och vällagad mat. Där finns alltid en soppa, en fiskrätt, en kötträtt o en pastarätt, dessutom pannkakor och korv. Ett härligt nyttigt salladsbord m hembakat bröd o kaffe/te på maten ingår i lunchen. Den trevliga personalen med duktige kocken Nicklas o hans rara fru Lena i spetsen ser alltid till att gästerna känner sig välkomna.
    Om man vill ta en fika på Lida kan det vara svårt att välja mellan allt gott hembakat som står uppdukat. Varm choklad med vispgrädde är ju nästan ett måste efter några timmar ute i friska luften…mums!
    Härlig natur med möjlighet till många aktiviteter alltifrån; promenader, skidåkning både på längden o utförs, skridskoåkning på sjön som ständigt plogas o underhålls. Pulkabacken är också populär o välbesökt. Numer finns även ett gym.
    Själv promenerar jag gärna genom skog o mark på de fina stigarna som bl a kan ta en till Tumba o Tullinge.
    Annars tar man sig lätt till/från Lida med Buss 721 till/från Tullinge station.
    OBS! Kartan här visar helt fel vart Lida ligger! Se istället Lida Värdshus hemsida för vägbeskrivning (OBS! Västerhaningevägen heter numer Pålamalmsvägen.)
    Lida Värdshus på Lida Friluftsgård kan jag varmt rekommendera till alla. Ett fridfullt ställe som är "mumma" för såväl kropp som själ!
  • Janne
    Janne skrev om Lida Värdshus
    Härlig miljö och atmosfär på Lida, både inne på Värdshuset och ute! Sprakande brasa som skapar mys och värme nu under vintern. Men snart börjar vårsolen att värma så man kan sitta på uteserveringen och mysa i solen. Jättegod mat och fikabröd, säkert hembakat! Senast åt jag en underbar god fiskgryta. Jätte trevlig personal som förgyller lunchen! Jag kan verkligen rekommendera att besöka Värdshuset!

, 146 21 Tullinge