Alla kategorier Restaurang Uppsala Uppsala Lingon AB

Svartbäcksgatan 30, 753 32 Uppsala — Visa karta

FLEMINGGATAN 39, 11232, Stockholm
39 Wäst
Olivia L:
Stället andas verkligen en härlig miljö. Jag blir alltid på bra humör när jag går hit! Servicen är bättre än bra och maten likaså. Det är he...

Restauranger nära Lingon AB:

Heidenstamsgatan 75, UPPSALA
Studentkåren Vid Johannelunds T:
Jag äter personligen mat där nästan varje vardag under höst- och vårterminerna, och brukar nästan alltid vara nöjd för egen del, man får myc...

Läs vad 4 kunder tycker om Lingon AB

• Linus A
    Linus A skrev om Lingon AB
    God mat, trevlig personal och en grym uteservering
  • Martin K
    Martin K skrev om Lingon AB
    Otroligt mysigt, speciellt på bakgården med livemusik. Vi passade på att äta middag och fira fästmöns fasta anställning när det var bartömning, sista kvällen för säsongen på uteserveringen. Vi åt biffen som var otroligt mör. Rekommenderas!
  • Adam S
    Adam S skrev om Lingon AB
    Service: 4
    Mat & Dryck: 5
    Lokaler & Miljö: 5
    Väldigt god mat (rek verkligen Lammet) tyckte vi alla. Bra dryckesrekommendationer. Hade kanske önskat lite mer av förrätten (Lax). Väldigt god, men faktiskt lite väl liten även med tanke på att det var en förrätt. Vi satt ute en vacker sommarkväll med utsikt mot fyrisån vilket självklart är svårslaget vad gäller lokaler & miljö.
  • Louise B
    Louise B skrev om Lingon AB
    Mysig och gullig restaurang precis vid fyrisån i Uppsala. Serverar svensk mat med en twist. Framförallt är presonalen extremt trevlig och kunnig vilket gör att jag går tillbaka dit även fast maten också smakar underbart.
    En välkomponerad meny alla gånger med gott att dricka till, helt klart värt ett besök för den oinvigde.

Svartbäcksgatan 30, 753 32 Uppsala