Alla kategorier Restaurang Uppsala Uppsala Lingon AB

Svartbäcksgatan 30, 753 32 Uppsala — Visa karta

Kista Galleria, 16491, Kista
Lord al Dente
Kristina N:
Glad trevlig,hjälpsam och uppmärksam personal

Restauranger nära Lingon AB:

Heidenstamsgatan 75 och Fulleröbacke 101, UPPSALA och STORVRETA
Tobias H:
Stora portioner och väldigt god mat. Vi anlitade dem för bröllopsbuffe och de var väldigt trevliga och tillmötesgående. De kan starkt rekomm...

Läs vad 4 kunder tycker om Lingon AB

• Linus A
    Linus A skrev om Lingon AB
    God mat, trevlig personal och en grym uteservering
  • Martin K
    Martin K skrev om Lingon AB
    Otroligt mysigt, speciellt på bakgården med livemusik. Vi passade på att äta middag och fira fästmöns fasta anställning när det var bartömning, sista kvällen för säsongen på uteserveringen. Vi åt biffen som var otroligt mör. Rekommenderas!
  • Adam S
    Adam S skrev om Lingon AB
    Service: 4
    Mat & Dryck: 5
    Lokaler & Miljö: 5
    Väldigt god mat (rek verkligen Lammet) tyckte vi alla. Bra dryckesrekommendationer. Hade kanske önskat lite mer av förrätten (Lax). Väldigt god, men faktiskt lite väl liten även med tanke på att det var en förrätt. Vi satt ute en vacker sommarkväll med utsikt mot fyrisån vilket självklart är svårslaget vad gäller lokaler & miljö.
  • Louise B
    Louise B skrev om Lingon AB
    Mysig och gullig restaurang precis vid fyrisån i Uppsala. Serverar svensk mat med en twist. Framförallt är presonalen extremt trevlig och kunnig vilket gör att jag går tillbaka dit även fast maten också smakar underbart.
    En välkomponerad meny alla gånger med gott att dricka till, helt klart värt ett besök för den oinvigde.

Svartbäcksgatan 30, 753 32 Uppsala