Lingon AB

Lingon AB

4 omdömen om Lingon AB

Linus A
Skrev om Lingon AB

God mat, trevlig personal och en grym uteservering

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8088 omdömen 4.3 av 8088 omdömen

Martin K
Skrev om Lingon AB

Otroligt mysigt, speciellt på bakgården med livemusik. Vi passade på att äta middag och fira fästmöns fasta anställning när det var bartömning, sista kvällen för säsongen på uteserveringen. Vi åt biffen som var otroligt mör. Rekommenderas!

Adam S
Skrev om Lingon AB

Service: 4 Mat & Dryck: 5 Lokaler & Miljö: 5 Väldigt god mat (rek verkligen Lammet) tyckte vi alla. Bra dryckesrekommendationer. Hade kanske önskat lite mer av förrätten (Lax). Väldigt god, men faktiskt lite väl liten även med tanke på att det var en förrätt. Vi satt ute en vacker sommarkväll med utsikt mot fyrisån vilket självklart är svårslaget vad gäller lokaler & miljö.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4159 omdömen 4.0 av 4159 omdömen

GOD mat og drikke, GOD service og GOD stemning!

Lill-Karine N Lill-Karine N
Louise B
Skrev om Lingon AB

Mysig och gullig restaurang precis vid fyrisån i Uppsala. Serverar svensk mat med en twist. Framförallt är presonalen extremt trevlig och kunnig vilket gör att jag går tillbaka dit även fast maten också smakar underbart. En välkomponerad meny alla gånger med gott att dricka till, helt klart värt ett besök för den oinvigde.