Alla kategorier Restaurang Uppsala Uppsala Luthagens Restaurang

Börjegatan 11, 753 13 Uppsala — Visa karta

FLEMINGGATAN 39, 11232, Stockholm
39 Wäst
Olivia L:
Stället andas verkligen en härlig miljö. Jag blir alltid på bra humör när jag går hit! Servicen är bättre än bra och maten likaså. Det är he...

Restauranger nära Luthagens Restaurang:

Heidenstamsgatan 75, UPPSALA
Studentkåren Vid Johannelunds T:
Jag äter personligen mat där nästan varje vardag under höst- och vårterminerna, och brukar nästan alltid vara nöjd för egen del, man får myc...

Läs vad 4 kunder tycker om Luthagens Restaurang

• Adam S
    Adam S skrev om Luthagens Restaurang
    Man behöver variera menyn lite oftare (kanske även öka på sitt ölsortiment), annars finns inte något att anmärka på. Gott, gemytligt och trevlig personal.
  • Daniel W
    Daniel W skrev om Luthagens Restaurang
    Uppsala bästa pizza i prisklassen max 80 kr. Vill man betala mer finns Trattoria
  • Magnus P
    Magnus P skrev om Luthagens Restaurang
    Riktigt god pizza, vissa sorter är suveräna (Venedig tror jag en heter). Gyros kan också rekommenderas, och det finns andra trevliga varmrätter varav jag provat flera och aldrig blivit besviken. Trevligt ställe att sitta på också, särskilt på sommaren. Priserna är lite höga, men om man äter där kan man väl se det som att man betalar lite extra för miljön - det är betydligt trevligare än många sunkpizzerior. Dyrt med pizzeriamått mätt alltså, prisvärt om man tänker restaurang. För avhämtning är det lite dyrt, och en del rätter gör sig dåligt som avhämtning (t.ex. hamburgare).
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Luthagens Restaurang
    Mycket god pizza och här finns även en mysig uteservering sommartid. Dock kanske priserna ligger lite i överkant av normalpris. Men som sagt så är pizzan att rekommendera!

Börjegatan 11, 753 13 Uppsala