Alla kategorier Restaurang Uppsala Uppsala Luthagens Restaurang

Börjegatan 11, 753 13 Uppsala — Visa karta

Djurgårdsbrunnsvägen 68, 11525, STOCKHOLM

Restauranger nära Luthagens Restaurang:

Heidenstamsgatan 75, UPPSALA
Vi på Restaurang Kocken & Kallskänkan ordnar middagar, catering och fest. Här st... Läs mer ›
Caroline N:
Vi beställde mat till 75 personer. Grillad fläskfilé, grillade tomater, potatisgratäng, vinsås och bearnaisesås. Mycket vällagad och fantast...

Läs vad 4 kunder tycker om Luthagens Restaurang

• Adam S
    Adam S skrev om Luthagens Restaurang
    Man behöver variera menyn lite oftare (kanske även öka på sitt ölsortiment), annars finns inte något att anmärka på. Gott, gemytligt och trevlig personal. Läs mer
  • Daniel W
    Daniel W skrev om Luthagens Restaurang
    Uppsala bästa pizza i prisklassen max 80 kr. Vill man betala mer finns Trattoria Läs mer
  • Magnus P
    Magnus P skrev om Luthagens Restaurang
    Riktigt god pizza, vissa sorter är suveräna (Venedig tror jag en heter). Gyros kan också rekommenderas, och det finns andra trevliga varmrätter varav jag provat flera och aldrig blivit besviken. Trevligt ställe att sitta på också, särskilt på sommaren. Priserna är lite höga, men om man äter där kan man väl se det som att man betalar lite extra för miljön - det är betydligt trevligare än många sunkpizzerior. Dyrt med pizzeriamått mätt alltså, prisvärt om man tänker restaurang. För avhämtning är det lite dyrt, och en del rätter gör sig dåligt som avhämtning (t.ex. hamburgare). Läs mer
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Luthagens Restaurang
    Mycket god pizza och här finns även en mysig uteservering sommartid. Dock kanske priserna ligger lite i överkant av normalpris. Men som sagt så är pizzan att rekommendera! Läs mer

Börjegatan 11, 753 13 Uppsala