Mäklarhuset Åhus & Södertorg

Vallgatan 30, 296 31 Åhus — Visa karta

4.4 i betyg av av 8 omdömen

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.

Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder i Göteborg med omnejd. 1998 utvecklades Mäklarhuset till en rikstäckande kedja av fristående lokala mäklarkontor.

Läs vad 8 kunder tycker om Mäklarhuset Åhus & Södertorg

• 2020-10-02

CARL-OSKAR B skrev om Mäklarhuset Åhus & Södertorg
    Var tvungen att dra mig ur ett bokningsavtal pga. min dotters plötsliga bortgång. Fick bara tillbaka en bråkdel av bokningsavgiften.

Riktigt ryggradslöst av Mäklarhuset Åhus. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    4.8 / 5 i betyg — 321 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Sålt småhus - privatbostad. Mäklaren gav ett kompetent och förtroendeingivande intryck genom hela processen vilket uppfyllde mina förväntnin"
  • 2014-12-24

Niklas L skrev om Mäklarhuset Åhus & Södertorg
    Bra service och kontakt med mäklare. Snabba svar och god förmedling. Läs mer
  • Gunnel L

2014-12-24

Gunnel L skrev om Mäklarhuset Åhus & Södertorg
    Med hjälp av Lena/Mäklarhuset Åhus
    fick vi all hjälp vi behövde. Ställde alltid
    upp om vi hade frågor.
    Har rekommenderat Lena till våra vänner som ska sälja.

(Har svarat på denna enkät en gång tidigare) Läs mer
  • Reco tipsar!
    Bostadsagenten
    4.7 / 5 i betyg — 524 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Annika Rosenberg är en skicklig och professionell mäklare som verkligen levde upp till mina förväntningar. Vi hade en bra kontakt genom hela"
  • 2014-12-23

Anna B skrev om Mäklarhuset Åhus & Södertorg
    Mycket bra och kompetenta mäklare som har kunden i fokus. Läs mer

Dödsboet Efter Ulla R skrev om Mäklarhuset Åhus & Södertorg
    Bra bemötande
    Försäljn av villa Läs mer

Rolf L skrev om Mäklarhuset Åhus & Södertorg
    Under våren sålde vi två fastigheter och köpte en via Mäklarhuset Åhus Södertorg. Både som köpare och säljare möttes vi av en stor professionalism och en stor noggrannhet samt ett mycket trevligt bemötande. Läs mer

Jan-erik Rudolf K skrev om Mäklarhuset Åhus & Södertorg
    Ett professionellt och trevligt bemötande vid köpet av vår bostadsrätt.
    Mäklarhuset har levt upp till alla våra förväntningar vid såväl försäljning av vårt hus som vid köp av vår nya bostad.
    Mäklaren Joakim Fridolin ska ha en stor eloge för sitt arbete. Läs mer

Lars A skrev om Mäklarhuset Åhus & Södertorg
    Vill ge mina varmaste rekommendationer till personalen på Mäklarhuset för deras service vid mitt köp av fastighet i Åhus. Med vänlig hälsning, Lars Angelin Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte