Sven-Erik Gustavsson
Registrerad mäklare sedan 1991-11-18
Aktiv på Reco.se sedan 2015-03-13
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa är att det är ett otroligt varierande och spännande jobb med mycket kundkontakt.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Man ska välja mig på grund av min erfarenhet och kunskap. Jag har varit mäklare sedan 1991.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig som en lyssnande och lugn mäklare som prioriterar ordning och reda i mitt arbete.

Vad gör du helst på fritiden?
Då spenderar jag gärna tiden i naturen. Speciellt fiske är ett intresse. Läs mer

Läs vad 111 Läs vad Sven-Erik Gustavsson

• Cajsa G sålde sin lägenhet med hjälp av Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-05-23

4:a
    Sigtuna - Staden
    Bostadsrätt.
    Vi har blivit väl bemötta, regelbunden uppdatering. Läs mer
  • Anita L köpte sitt hus med hjälp av Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-01-27

Märsta - Arenberga
    Saklig information. Vänligt bemötande. God tillgänglighet för frågor. Läs mer
  • Anki L
    Anki L sålde sitt hus med hjälp av Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-01-27

Märsta - Arenberga
    Sålde mitt föräldrahem och blev mycket väl omhändertagen - proffsigt över hela linjen.
    Har gjort affärer tidigare med Mäklarhuset så valet var enkelt. Läs mer
  • Patrick L sålde sitt hus med hjälp av Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-01-24

Sigtuna - Prästängarna
    Vi sålde våran villa.
    Han är väldigt kunnig och proffsig i sitt
    arbete. Även efter nu när nya ägaren håller på med renovering och hävdar dolda fel så har Sven-Erik tagit tag i saken och fixar å donar. Vet ej om han ens behöver göra det.
    Vi uppskattar det hjärtligt mycket. Läs mer
  • Börje S sålde sitt hus med hjälp av Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-01-24

Sigtuna - Til
    En mycket bra mäklare jobb profesiget Läs mer
  • Ola S sålde sin lägenhet med hjälp av Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-01-23

3:a
    Sigtuna - Harberget
    Sålt mina föräldrars bostadsrätt i Sigtuna. Mycket bra och proffsig service tillsammans med ett trevligt bemötande ger högsta betyg från oss. Läs mer
  • Jörgen W köpte sitt hus med hjälp av Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Sigtuna - Munkholmen
    Fastigheten är Kung Olafs Väg 30 Sigtuna.
    Sven-Erik har bemött oss på ett aldeles utmärkt sätt.
    Då vi bor i Portugal så blev del av affären gjord på distans utan några som helst problem. Underlag och beskrivningar på fastigheten var proffesionellt.
    Jag behövde se fastigheten med kort varsel under min resa viklet löstes.
    Så sammanfattningsvis så ör jag mycket nöjd med Sven Eriks sätt att hantera denna affär från första mötet till nu. Köpet görs klart 1 aug i år. Läs mer
  • Kent R sålde sitt hus med hjälp av Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Sigtuna - Staden
    Sålt houser Efteling min far. Känt Sven-Erik Gustavsson sedan mer än 40 år. Mycket förtroendeingivande, fullständigt transparent budgivning och information.
    Var även i kontakt med Sven-Erik angående en lägenhet i Sigtuna.
    Sammanfattning:
    En trygg och ärlig mäklare. Fullständigt seriös. Läs mer
  • Emelie A sålde sitt hus med hjälp av Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Sigtuna - Prästängarna
    Sålde ett hus. Mäklaren var proffessionell, ärlig, tydlig och trevlig. Inte smörig och inställsam, som en del andra mäklare jag träffat innan. Det märktes att han kunde sin sak. Läs mer
  • Therese S köpte sitt hus med hjälp av Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Sigtuna - Pilsbo
    Sven-Erik är trevlig, kunnig och omtänksam Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Patrik Gotthold