Sven-Erik Gustavsson

Sven-Erik Gustavsson

Sven-Erik Gustavsson är mäklare på Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Sven-Erik Gustavsson har varit registrerad mäklare sedan 1991-11. Sven-Erik Gustavsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-03 och har fått 133 omdömen med ett betyg på 4.9. Sven-Erik Gustavsson har haft 2 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa är att det är ett otroligt varierande och spännande jobb med mycket kundkontakt.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Man ska välja mig på grund av min erfarenhet och kunskap. Jag har varit mäklare sedan 1991.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig som en lyssnande och lugn mäklare som prioriterar ordning och reda i mitt arbete.

Vad gör du helst på fritiden?
Då spenderar jag gärna tiden i naturen. Speciellt fiske är ett intresse.

133 omdömen om Sven-Erik Gustavsson

Sedan starten hos Reco 2015
Anton S
Sålde sitt hus med hjälp av Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
Sigtuna - Prästängarna

Bra Service, tillmötesgående och alltid tillgänglig

Jan S
Sigtuna - Munkholmen

Bara bra allt igenom. Fick ett gott förtroende om honom från första gången. Inget tjafs.. Raka puckar.. Professionell.

Svar från Sven-Erik Gustavsson

Hej Janne! Tack för det mycket trevliga omdömet du lämnade om mig. Jag återkommer om stä-/flyttfirma förslutstädningen och tömningen av din villa. Ha en bra fortsättning på helgen! Med vänlig hälsning, Sven-Erik Gustavsson

Kristina K
Köpte sitt hus med hjälp av Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
Sigtuna - Skråmsta

Möttes av en mkt trevlig mäklare som vi inte hade någon förutfattad förväntan på.

Carina L
Sigtuna - Skråmsta

Väldigt bra och proffsigt bemötande.

Margareta Ö
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
Sigtuna - Brännbo

Han hade alltid ett trevligt bemötande när jag hade kontakt med honom

Kris R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
Sigtuna - Hälleberget

Sven-Erik är ärlig, trovärdig och har kunskaper som vi respekterar! Han är absolut tillförlitlig.

Ulrika H
Sigtuna - Hälleberget

Professionellt och empatiskt bemötande.

Magnus R
Sigtuna - Hälleberget

Vi blev vänligt och proffsigt bemötta under hela processen. Sven-Erik och Lina Gustavsson var kunniga och mötte våra förväntningar i alla hänseenden. Vi kunde inte ha blivit bättre bemötta. De är tillmötesgående och försöker göra allt för att det ska bli en så bra och smidig affär som möjligt.

Elisabet B
Sigtuna - Staden

Personligt bemötande med stor erfarenhet av allt inom branschen.God lokalkännedom.Personlig kontakt med kontinuitet över decennier. Väl handlagt med snabb effektuering till allas belåtenhet Tryggt köp med bra dokumentation av bostaden. Relevant information om juridiska förfarandet

Lars Peder H
Sigtuna - Brännbo

Kan inte komma på vad som kunde vara bättre.