Maleks Tak & Fasad

Dåntorpsvägen 33H, 136 50 Jordbro — Visa karta

4.9 i betyg av av 14 omdömen
Maleks Tak & Fasad är specialiserade på byggnadsplåtslageri och har lång branscherfarenhet. Vi hjälper kunder i hela Stockholmsområdet.

Läs vad 14 kunder tycker om Maleks Tak & Fasad

• Ronja Birgitta Kristina N

2019-04-06

Ronja Birgitta Kristina N skrev om Maleks Tak & Fasad
    Suveränt! Rättvisa priser, snabbt och bra arbete. Jag är nöjd! Läs mer
    Vesivek Sverige AB
    4.8 / 5 i betyg — 329 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Efter att ha granskat offerter från olika företag så föll vårt val på Takexpress. Orsaken var att de lovade att göra arbetet på mindre än e"
    Patrick S
  • 2015-11-20

Daniel N skrev om Maleks Tak & Fasad
    Ett mycket bra plåtslageri, vi fick ett ytterst välgjort och fint plåttak. Det var alltid roligt att komma hem och se hur arbetet fortskred. De löste alla problem utan strul och byggde enligt våra önskemål. Företaget har en bra maskinpark och verkar fixa allt. Man slipper också att betala pengar för en massa säljare och (dyra) kundmottagningar. Istället får man en värdefull direktkontakt med plåtslagarna. Fakturering och ROT avdrag fungerade utan konstigheter. Snygg hantering av avfall etc. Kan klart rekommendera dessa raska och mycket kunniga herrar om du ska lägga plåt! Nu njuter vi varje dag vi kommer hem... Läs mer
  • 2015-10-29

Micke J skrev om Maleks Tak & Fasad
    Maleks tak o fasad är ett mycket trevligt företag att ha o göra med. Jag kan varmt rekomendera företaget då jag tycker malek är väldigt trevlig o deriös Läs mer
    Pettersson Tak & Bygg i Haninge
    4.5 / 5 i betyg — 132 omdömen
    Badge2020
    "Pettersson Tak bytte all dålig råspont och la nya betongpannor samt bytte våra takfönster och klädde om skorsten. Kommunikationen var utmärk"
    Nicklas T
  • 2015-10-29

Ola H skrev om Maleks Tak & Fasad
    Jag anlitade Malek till ett takbyte.

Han dök upp i tid, levererade enligt plan samt ansträngde sig för att jobbet skulle bli bra.

Arbetet besiktigades av en plåtkonsult utan större anmärkningar.

Förmodligen den mest prisvärda plåtslagaren i stan. Läs mer
  • 2015-10-26

Josh L skrev om Maleks Tak & Fasad
    Malek's Tak och Fasad är ett superbra plåtslageriföretag. Hög kompetens, alltid noggrann OCH med rimligar priser. Rekommenderas! Läs mer
    Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
    4.8 / 5 i betyg — 57 omdömen
    Badge2020
    "Vi begärde in offerter för byte av takbeläggning. Vi fick snabb respons från Briljant Bygg. Trevligt bemötande och genomarbetad offert. Eft"
  • 2015-10-26

Lennart L skrev om Maleks Tak & Fasad
    Mycket bra bemötande i samband med installation av takkupa. Allt har utförts efter förväntan.

Vid behov kommer jag/vi att anlita entreprenören fortsättningsvis. Läs mer
  • 2015-09-01

Magnus  J skrev om Maleks Tak & Fasad
    Mycket bra bemötande.

jobbet gällde taksäkerhet och plåtarbete.

Arbetet gick mycket bra och priset höll en bra nivå. Läs mer
    Villatakspecialisten
    4.7 / 5 i betyg — 166 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Vi besökte Stockholmsmässan i oktober 2016. När vi fick kontakt med Villatakspecialisten (VTS) fick vi direkt en bra kontakt med en av sälja"
  • 2015-08-31

Gudrun  V skrev om Maleks Tak & Fasad
    Rengöring av tak Bra bemötande och utförande. Läs mer
  • 2015-08-24

Anders B skrev om Maleks Tak & Fasad
    det var en bra firma min sommar stuga vart som ny dom jobbade bra taket var dunder bra Läs mer
    BM VillaTak
    5.0 / 5 i betyg — 154 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Vårt projekt: ca 250 kvm valmat tak. Byte av en takstol, råspont, tegel, hängrännor och stuprör. Eftersom det är valmat så innebar det att v"
  • 2015-08-24

Tamara skrev om Maleks Tak & Fasad
    Vår bostadsrättsförening har anlitat Maleks Tak & Fasad för olika plåtarbeten i föreningens fastighet sedan 2013. Vi är mycket nöjda med deras arbete, de är punktliga, snabba, pålitliga och mycket duktiga. Läs mer
  • 2015-08-23

Kaj G skrev om Maleks Tak & Fasad
    Maleks Tak & Fasad har bytt ut befintligt tak mot nytt plåttak innefattande rivning av det befintliga taket ner till takstolarna, uppbyggnad av nytt undertak med råspont och underlagspapp och sedan nytt bandplåttak.
    Maleks Tak & Fasad har följt avtalet helt och hållet enligt följande:
    - Startat arbetena på avtalat datum 1/7
    - Avslutat arbetena på avtalat datum 17/8
    - Klarat av diverse småsaker till 20/8 som avtalat
    - Inga tilläggskostnader utan fast pris enligt avtal
    - Utfört alla överenskomna plåtarbeten till punkt och pricka
    - Tagit bort allt rivningsmaterial och städat upp efter
    - Inga brister eller fel vid besiktningen

Jag har själv jobbat i konsultbranschen i många år och handlat upp många entreprenader och det är första gången jag har varit med om att en entreprenör har uppfyllt alla överenskommelser. Jag är mycket nöjd med både resultatet och det sätt arbetena har bedrivits. Under arbetena har jag fått förslag på fackmannamässiga förbättringar och detaljutformningar på sådant som jag själv aldrig skulle kunna komma på och det har varit ett mycket stort mervärde för mig och som skapat ett mycket gott förtroende för företaget Maleks Tak & Fasad är ett föredöme för branschen och jag kan utan tvekan ge Malek och hans medarbetare mina allra bästa rekommendationer.

Kaj Göransson Läs mer
    Stadstak Sthlm AB
    4.3 / 5 i betyg — 43 omdömen
    Badge2020
    "Väl genomfört arbete, proffsigt bemötande, bra projektledning och arbetet genomfördes inom avsatt tid."
  • Tommy L

2015-08-23

Tommy L skrev om Maleks Tak & Fasad
    Malek Kadim är mycket trevlig, och kommer alltid när han lovat. Han och hans anställda gör ett mycket bra arbete. Ett föredöme för branschen. Jag är mycket nöjd.

Betyg 5 Läs mer
  • 2015-08-22

Peter  B skrev om Maleks Tak & Fasad
    Maleks Tak & Fasad är mycket kunniga, håller en god kommunikation, och är responsiva. Kvalitén på arbetet är hög och dokumentationen bra.
    Rekommenderar varmt företaget och kommer med största sannolikhet själv anlita dem igen. Läs mer
    Tio-Tak AB
    4.7 / 5 i betyg — 54 omdömen
    Badge2019
    "Snabbt, proffsigt och snyggt. Genomtrevliga grabbar!"
  • 2015-08-21

Lukasz B skrev om Maleks Tak & Fasad
    Jag har anlitat detta företag flera gånger.
    Malek och Janne är enorm duktiga och trevliga killar.

Rekommenderar varmt om man vill ha ett fackmannamässigt arbete utfört. Läs mer

Bästa takläggarna i Haninge:

Nicklas T Nicklas T tycker: