Maleks Tak & Fasad

Maleks Tak & Fasad

Ring 072-395 97 70 www.malekstakofasad.se

Maleks Tak & Fasad är specialiserade på byggnadsplåtslageri och har lång branscherfarenhet. Vi hjälper kunder i hela Stockholmsområdet.

14 omdömen om Maleks Tak & Fasad

Ronja Birgitta Kristina N
Skrev om Maleks Tak & Fasad

Suveränt! Rättvisa priser, snabbt och bra arbete. Jag är nöjd!

BM Villatak & Måleri AB
4.9/5 i betyg av 252 omdömen 4.9 av 252 omdömen

Vårt projekt: ca 250 kvm valmat tak. Byte av en takstol, råspont, tegel, hängrännor och stuprör. Eftersom det är valmat så innebar det att v

Daniel N
Skrev om Maleks Tak & Fasad

Ett mycket bra plåtslageri, vi fick ett ytterst välgjort och fint plåttak. Det var alltid roligt att komma hem och se hur arbetet fortskred. De löste alla problem utan strul och byggde enligt våra önskemål. Företaget har en bra maskinpark och verkar fixa allt. Man slipper också att betala pengar för en massa säljare och (dyra) kundmottagningar. Istället får man en värdefull direktkontakt med plåtslagarna. Fakturering och ROT avdrag fungerade utan konstigheter. Snygg hantering av avfall etc. Kan klart rekommendera dessa...

Micke J
Skrev om Maleks Tak & Fasad

Maleks tak o fasad är ett mycket trevligt företag att ha o göra med. Jag kan varmt rekomendera företaget då jag tycker malek är väldigt trevlig o deriös

Vesivek Sverige AB
4.8/5 i betyg av 1083 omdömen 4.8 av 1083 omdömen

Efter att ha granskat offerter från olika företag så föll vårt val på Takexpress. Orsaken var att de lovade att göra arbetet på mindre än e

Patrick S Patrick S
Ola H
Skrev om Maleks Tak & Fasad

Jag anlitade Malek till ett takbyte. Han dök upp i tid, levererade enligt plan samt ansträngde sig för att jobbet skulle bli bra. Arbetet besiktigades av en plåtkonsult utan större anmärkningar. Förmodligen den mest prisvärda plåtslagaren i stan.

Josh L
Skrev om Maleks Tak & Fasad

Malek's Tak och Fasad är ett superbra plåtslageriföretag. Hög kompetens, alltid noggrann OCH med rimligar priser. Rekommenderas!

Stadstak Sthlm AB
4.3/5 i betyg av 84 omdömen 4.3 av 84 omdömen
BadgeFourYears

Proffesionellt, tydligt och punktligt

Lennart L
Skrev om Maleks Tak & Fasad

Mycket bra bemötande i samband med installation av takkupa. Allt har utförts efter förväntan. Vid behov kommer jag/vi att anlita entreprenören fortsättningsvis.

Magnus  J
Skrev om Maleks Tak & Fasad

Mycket bra bemötande. jobbet gällde taksäkerhet och plåtarbete. Arbetet gick mycket bra och priset höll en bra nivå.

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Gudrun  V
Skrev om Maleks Tak & Fasad

Rengöring av tak Bra bemötande och utförande.

Anders B
Skrev om Maleks Tak & Fasad

det var en bra firma min sommar stuga vart som ny dom jobbade bra taket var dunder bra

VillaTakspecialisten
4.7/5 i betyg av 257 omdömen 4.7 av 257 omdömen

Tamara
Skrev om Maleks Tak & Fasad

Vår bostadsrättsförening har anlitat Maleks Tak & Fasad för olika plåtarbeten i föreningens fastighet sedan 2013. Vi är mycket nöjda med deras arbete, de är punktliga, snabba, pålitliga och mycket duktiga.

Kaj G
Skrev om Maleks Tak & Fasad

Maleks Tak & Fasad har bytt ut befintligt tak mot nytt plåttak innefattande rivning av det befintliga taket ner till takstolarna, uppbyggnad av nytt undertak med råspont och underlagspapp och sedan nytt bandplåttak. Maleks Tak & Fasad har följt avtalet helt och hållet enligt följande: - Startat arbetena på avtalat datum 1/7 - Avslutat arbetena på avtalat datum 17/8 - Klarat av diverse småsaker till 20/8 som avtalat - Inga tilläggskostnader utan fast pris enligt avtal - Utfört alla överenskomna plåtarbeten till punkt...

Takrenoverarna i Stockholm AB
4.5/5 i betyg av 228 omdömen 4.5 av 228 omdömen

Snabba, bra bemötande, serviceinriktade, bra arbete genomfört.

Tommy L
Skrev om Maleks Tak & Fasad

Malek Kadim är mycket trevlig, och kommer alltid när han lovat. Han och hans anställda gör ett mycket bra arbete. Ett föredöme för branschen. Jag är mycket nöjd. Betyg 5

Peter  B
Skrev om Maleks Tak & Fasad

Maleks Tak & Fasad är mycket kunniga, håller en god kommunikation, och är responsiva. Kvalitén på arbetet är hög och dokumentationen bra. Rekommenderar varmt företaget och kommer med största sannolikhet själv anlita dem igen.

Villatakexperten
4.8/5 i betyg av 363 omdömen 4.8 av 363 omdömen

Jag rekommenderar verkligen villatakexperten. De har kundservice utöver det vanliga och gör det lilla extra för att man ska bli nöjd. De byt

Lukasz B
Skrev om Maleks Tak & Fasad

Jag har anlitat detta företag flera gånger. Malek och Janne är enorm duktiga och trevliga killar. Rekommenderar varmt om man vill ha ett fackmannamässigt arbete utfört.