Alla kategorier Begagnade bilar Skåne Malmö Malmö Bilcentrum AB

Djurhagegatan 14, 213 76 Malmö — Visa karta

Florettgatan 15A, 25467, HELSINGBORG
Bilförmedlingen Helsingborg
Bengt B:
Ett mycket possitivt bemötande. Har ingenting att anmärka på Tvärtom, kan varmt rekomendera era tjänster till andra. ***** Femstjärnigt. ...

Läs vad 2 kunder tycker om Malmö Bilcentrum AB

• Linus H
    Linus H skrev om Malmö Bilcentrum AB
    Jag rekommenderar absolut -INTE- någon att handla bil här. Jag var spekulant på en begagnad bil här förra veckan och någon timme efter att jag åkte därifrån så ringde jag upp dem och sa att jag ville ha den. Vi bestämde att den var min (säljaren skulle sätta "såld"-skyltar på den så att den inte skulle säljas till någon annan) och jag skulle komma in dagen efter med pengar och inbytesbil. Några timmar senare ringer säljaren upp och något uppgivet berättar att försäljningschefen (Fredrik) hade kört över honom och sålt bilen till en annan som skrev på kontraktet direkt. Hade jag fått sådan information så hade jag så klart kunnat kört dit och skrivit på kontraktet direkt. När jag ringer Fredrik angående detta så är han enbart kaxig och arrogant och visar ingen som helst kundvänlighet och ber absolut inte om ursäkt för att de har gjort ett misstag. Enligt honom fick jag skylla mig själv att jag inte hade skrivit på kontraktet först. Otroligt arrogant och otrevligt bemötande. Kommer aldrig sätta min fot där igen!
  • Arne L
    Arne L skrev om Malmö Bilcentrum AB
    Skulle vilja ge försäljningsavdelningen 5 stjärnor, men verkstaden bara 1. Trevligt bemötande av folket i verkstaden, men det verkar vara si och så med kompetensen bland mekanikerna. Har personligen fått tillbaka min bil vid 4 tillfällen och hittat nya fel som inte fanns när jag lämnade in den.

Djurhagegatan 14, 213 76 Malmö