Maria's Hårstudio

Ring 0470-71 11 32 www.mharstudio.com

5 omdömen om Maria's Hårstudio

börje l
Skrev om Maria's Hårstudio

Prisvärt, snyggt och frisörer som lyssnar! Jag skulle aldrig kunna tänka mig att gå till nån annan salong! Jag har hittat mitt "hårhem"!

Headlines Kalmar
4.9/5 i betyg av 734 omdömen 4.9 av 734 omdömen
BadgeThreeYears

Hon var jättetrevlig och bemötte mig jättebra. Hon var väldigt bra på att klippa. Jag tunnade ut mitt hår och det gjorde hon jättebra. Jag b

ramona g
Skrev om Maria's Hårstudio

Superbra! Jättetrevlig personal och bra service!! absolut prisvärt!! www.mharstudio.com

laura g
Skrev om Maria's Hårstudio

Snygg klippning Blev rekommernderad av en vän att besöka salongen efter hans nöjda klippning. Även jag fick en snygg klippning och bra service! Ett+ för den trevliga miljön :)

costi g
Skrev om Maria's Hårstudio

Jag har klippt mig lite överallt i Växjö (har bott här i 3 år), och har oftast blivit halvnöjd eller besviken. Sist gick jag till Maria's Hårstudio och jag tror aldrig jag har blivit så glad över mitt hår. Det är första gången jag går ifrån en frisör utan att jag säter på mig mössa eller något hårspänne på en gång. Helt underbart!Toppen

maria c
Skrev om Maria's Hårstudio

Toppen frisör, alltid super trevlig och go och man är alltid lika snygg när man går därifrån! Hon ger bra tips på färg och frisyrer som alltid passar! Kan varmt rekommendera henne!