Alla kategorier Skönhetssalong Stockholms län Stockholm Södermalm Mariart School Of Makeup And Hair

Mariart School Of Makeup And Hair

Bondegatan 75, 116 34 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Mariart School Of Makeup And Hair

• Helene B
    Helene B skrev om Mariart School Of Makeup And Hair
    På en släktnings vägnar ger jag de allra bästa rekommendationer till denna proffsiga skola. Deras upplägg med ett personligt avtal är riktigt bra tänkt. Detta har varit en investering i en karriär och skolan har ur den aspekten varit extremt prisvärd. Man får allt man behöver och mer därtill. Allt det som tagits upp av de övriga som gett högsta betyg stämmer på pricken. Läs mer
  • Jenny O
    Jenny O skrev om Mariart School Of Makeup And Hair
    Mariart är en skola med hög kvalite. Makeupartistutbildningen är bred och man får lära sig allt som man måste kunna som makeupartist. Lärarna är proffsiga och kunniga Läs mer
  • Sofia A
    Sofia A skrev om Mariart School Of Makeup And Hair
    Mariart är en oerhört bra makeupskola. Dom jobbar med alla större artister och företag i sverige. Jag fick göra massor av praktik under min makeup kurs 2006. Jag fick sminka till
    skivomslag, vara med på två filminspelningar och modevisning. Skolan och lärarna är jätte bra och kunniga! Deras bra kontakter har hjälpt mig jätte mycket efter kursen. Läs mer
  • Hija H
    Hija H skrev om Mariart School Of Makeup And Hair
    För er som vill bli makeup artist eller hårstylist kan jag verkligen rekommendera denna skola. Seriös och nogrann Läs mer

Bästa skönhetssalongerna i Stockholm:

Inger N Inger N tycker:
“Är branschkunnig både vad gäll...” Läs mer

Västmannagatan 88, 11326, STOCKHOLM