Alla kategorier Begagnade bilar Örebro Örebro Marieberg Bil AB

Marieberg Bil AB

Boställsvägen 5, 702 27 Örebro — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Marieberg Bil AB

• Martin S skrev om Marieberg Bil AB
    Köpte min nya bil hos dom och har varit supernöjd både under köp processen och efteråt, väldigt seriösa och tillmötesgående firma kan varmt rekommendera dom.

Återkommer garanterat! Läs mer
  • Sten P
    Sten P skrev om Marieberg Bil AB
    Brukar inte vara så naiv,men vill ju tro bättre om folk,,, men fy fan för dom,,, svara gärna när ni läst,,, få se hur er ”goodwill”
    funkar,,, Läs mer
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Marieberg Bil AB
    Oseriöst, noll service minded, sålde en trasig bil till mig och påstod att den var besiktigad. Jo tjena, verkar som om de har en polare på besiktningen. Fick lov att laga bilen. De påstod även att de gjort en service men det fanns knappt nån olja kvar i bilen och jag fick lov att byta alla stift. De ljög för ARN och fick rätt.
    KÖP ABSOLUT INTE BIL HÄR! Läs mer
  • Eva-Lotta O skrev om Marieberg Bil AB
    Sämsta bilfirma någonsin, man får inte provköra bilen utan att dom tjatar om det blir en affär i dag..
    Otrevlig försäljare som är riktigt dryg och stöddig, vet inte vart han har fått sin sälj utbildning... Läs mer
  • Fernando D skrev om Marieberg Bil AB
    Bilfirman som man ska akta sig för. Mera oseriösa bilhandlare får man leta efter.

Har gjort den misstag att köpa bil där och vill informera andra så att de inte gör detsamma. Läs mer
  • Stefan B skrev om Marieberg Bil AB
    Köpte bil hos dom för ca 4månader sen och bilen i sig var ju som ny och dom var mycket kunniga och hjälpsamma och dessutom lämna dom 12månader garanti på bilen så jag rekommenderar dom väldigt starkt, måste också säga att bilen har fungerat perfekt. Läs mer
  • Robin L skrev om Marieberg Bil AB
    Går inte att lita på. Otrevligt bemötande när vi hade frågor efter köpet. Läs mer