Mats Bilar i Falun AB

Mats Bilar i Falun AB

Ring 023-70 99 60 www.matsbilar.se

Välkommen till MatsBilar AB, Det som gör oss speciella är att vi har öppet alla dagar i veckan!

5 omdömen om Mats Bilar i Falun AB

Kenneth Berth Krister S
Skrev om Mats Bilar i Falun AB

Väldigt trevligt bemötande av säljare Fredrik Örtendahl stort urval med begagnade bilar kan verkligen rekommendera dom

KURT B
Skrev om Mats Bilar i Falun AB

Helnöjd kund får bra hjälp bra bemötande o dom fixar så man blir nöjd så kan gott rekommenderar att titta o köpa bil där sen stort plus deras öppettider o personalen jätte trevliga väl värt ett besök

Nämnd Lars Sven Thomas P
Skrev om Mats Bilar i Falun AB

Köpte beg bil i somras och upptäckte några dagar senare 3 defekter på den. Kontaktade Marcus på bilförsäljningen och de fixade dessa utan problem. Två utav dem var ganska dyrbara dessutom. Ärligt och rejält gjort.

JAN H
Skrev om Mats Bilar i Falun AB

Har köpt en bil från Mats bilar i Falun . Vi bestämde allt innan jag åkte 75 mil för att hämta bilen och betala bilen. Mats bilars personal hämtade oss på tågstationen. Fick ett fint mottagande i bilhallen. Bilen var exakt vad som beskrevs för mig innan jag åkte. Så man blev inte besviken eller lurad. Vilken trevlig personal som kan ta kunden på rätt sätt. Skulle verkligen rekommendera Mats bilar..

Kjell S
Skrev om Mats Bilar i Falun AB

Jag har kant Mats i 20 ar, den basta och arligaste som finns, gor alltid affarer med han,dar finns alla bilmodeller som du letar efter.billigt och bra bilar, aven nya, staller alltid upp

Erik N
Skrev om Mats Bilar i Falun AB

Mats bilar i Falun & Borlänge är tveklöst dalarnas bästa bilförsäljare. De har öppettider som passar alla, brett sortiment med både nytt och begagnat. En ovanlig sak är att de även byter in defekta bilar vid bilköp. Att de dessutom har öppet alla dagar är ju oslagbart. Självklart har Mats bilar bäst priser oavsett prisklass!

jesper w gillar detta