McDonald's

1.5

4 omdömen om McDonald's

Nils T
Skrev om McDonald's

McDonalds kan fylla en funktion och en funktion endast och det är NÖDkäk. Finns det inget annat och man måste ha mat kan jag gå dit, vilket sällan händer.

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Morgan P
Skrev om McDonald's

Som vanligt Skitigt, hyfsade cheese burgare. Bra öppettider när du festat. Beställer du vatten till burgaren kollar personalen konstigt på dig. -Vadå varför vill du inte ha en stor sockerkick till den onyttiga burgaren?

johan s
Skrev om McDonald's

Deras vegetariska alternativ är ett skämt, smakar ingenting, är sladrigt och äkligt och bara den mest obildade amerikan kan tycka att det är ett substitut för annan vegetarisk snabbmat. Lokalerna är inte heller speciellt trevliga, man blir stressad, det är trångt och högljut. Annars är servisen bra och personalen väldigt trevlig så det just den resturangen kan ändra på har ju faktiskt varit bra. Menun kan han/hon inte göra nått åt ju...

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4137 omdömen 4.0 av 4137 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Julia N
Skrev om McDonald's

En typisk McDonalds, skitig, trång och med mindre god mat.