MECA Bilverkstad Köping

MECA Bilverkstad Köping

Ring 0221-600 04 www.meca.se

Välkommen till MECA Bilverkstad Köping! På Järnvägsgatan 2 i Köping hittar du MECA Bilverkstad Köping. (samma fastighet som AB Karl Hedin bygghandel) Vi tar hand om din bil när den behöver det som mest. ASSISTANS-försäkring ingår alltid när ni servar er bil hos oss. Nybilsgaranti gäller alltid , samt full garanti på både...

574 omdömen om MECA Bilverkstad Köping

Anders K
Skrev om MECA Bilverkstad Köping

Bra! Trots bekymmer med elektroniken, Men det ordnade sig.

Speedy Bilservice Örebro
4.8/5 i betyg av 1233 omdömen 4.8 av 1233 omdömen

Mycket bra service, trevlig personal. Jag fick hjälp samma dag då bilen lagt av på motorvägen och jag var enbart på genomresa och det var vi

Timo L
Skrev om MECA Bilverkstad Köping

Bra bemötande o snabb service. De kollade felkod o servade bilen. Nöjd med utförandet.

Josefin V
Skrev om MECA Bilverkstad Köping

Höll mig uppdaterad. Jobbade snabbt och var väldigt tillmötesgående.

Speedy Bilservice Eskilstuna
4.6/5 i betyg av 669 omdömen 4.6 av 669 omdömen

Mycket snabb och proffsig hjälp med akut bromsproblem. Väldigt hög nivå på kundservicen!

AGNETA SOFIA L AGNETA SOFIA L
Sairung B

Bra bemötande och snabb fixat bilen Mvh Sairung

Bo J
Skrev om MECA Bilverkstad Köping

Jätte bra och snabb hjälp då mitt batteri gick sönder.

Speedy Bilservice Västerås
4.7/5 i betyg av 1135 omdömen 4.7 av 1135 omdömen

Supersnabbt hjulskifte och trevligt bemötande.

Kerstin P Kerstin P
Ulla-Carin O
Skrev om MECA Bilverkstad Köping

Byte av termostat på min Volvo V70 2010. Mycket arbete på denna årsmodell, Bra utfört arbete till ett bra pris.

Mirja M
Skrev om MECA Bilverkstad Köping

Trevlig och kunnig personal med trevligt sinn.

Speedy Bilservice Södertälje
4.8/5 i betyg av 748 omdömen 4.8 av 748 omdömen

Mycket kunnig personal som var villig att ta sig en titt på drop-in, de var med och fattade beslut om hur problemet kunde lösas - då det gäl

Lars L
Skrev om MECA Bilverkstad Köping

Toppen. Och jätte snabba så jag är jätte nöjd. Första gången jag inte servar hos märkes verkstad.

Markus H
Skrev om MECA Bilverkstad Köping

Bra snabb och informativ service

Albin C
Skrev om MECA Bilverkstad Köping

Otrolig bra service och engagemang. Dom löste problemet med bravur.

Malin L
Skrev om MECA Bilverkstad Köping

Gav svar och Bemötte mitt behov bra,

Marlene Ö
Skrev om MECA Bilverkstad Köping

Väldigt bra mottagen. Bra priser.

Marko H
Skrev om MECA Bilverkstad Köping

Mitt första besök...tyckte jag fick en bra service

Annika L
Skrev om MECA Bilverkstad Köping

Trevlig kundservice fixade tid för rep fort Väldigt trevligt bemötande av mek

Jan A
Skrev om MECA Bilverkstad Köping

Lämna in bilen böt egrventilen men kunde inte släcka motorlampan med Dom datorerna dom hade så motorlampan lyser och han sa att jag fick åka till någon annan som hade en annan dator jävligt dåligt lämnar man in en bil och betalar mycke pengar ska den fan gå att köra med så aldrig mer Meca fy fan

Svar från MECA Bilverkstad Köping

Hej Jan! Det var tråkigt att du upplevde så. Bilen kom på bärgare, gick inte att köra. Vi felsöker och byter egr. Bilen startar och GÅR NU ATT KÖRA efter detta. Dessvärre är det en felkod kvar, gällande någon lägesgivare som spökar. Absolut inget farligt, men så klart irriterande såväl för dig som oss. Vi hänvisar dig därför till orginalverkstaden för bortprogrammering. Orginalverkstäder har så klart oerhört mycket bättre utrustning för just din bil. Att allbilsverkstäder skall ha all utrustning för precis alla märken och...

Ingrid H
Skrev om MECA Bilverkstad Köping

Bra bemötande, trevlig personal, bra på att höra av sig.

Tooni F
Skrev om MECA Bilverkstad Köping

Proffsigt och vänligt bemötande. Som alltid!

Karl E
Skrev om MECA Bilverkstad Köping

Jag fick bilen undersökt innan min tid och verkstaden fixade det funna problemet. Effektivt ich servicemundet

Jan Alvar Christer B
Skrev om MECA Bilverkstad Köping

Lätt att beställa tid direkt via telefon, trevligt bemötande vid både vid lämnade och hämtning av bilen efter service

Ingrid W
Skrev om MECA Bilverkstad Köping

Trevlig personal ,arbetet gick snabbt,inga långa vänteköer

Tobias Mikael L
Skrev om MECA Bilverkstad Köping

Fick snabb hjälp, och ett bra bemötande.

Ann T
Skrev om MECA Bilverkstad Köping

Hyfsat bra pris. Bra kundbemötande Felsökning på att motorlampan tänds och man kan endast köra i 50km/h när det sker.

Christian E
Skrev om MECA Bilverkstad Köping

Trevligt bemötande och hjälpsam personal.

Christer F
Skrev om MECA Bilverkstad Köping

Hade förväntningar som uppfylldes helt

Elis Å
Skrev om MECA Bilverkstad Köping

Helt ok service, jag fick vad jag hade beställt. Snabbt och enkelt

Jenny A

Supersnabbt och bra service ⭐️

Anna H
Skrev om MECA Bilverkstad Köping

Mycket bra. Trevligt bemötande. Jag bokade en service on line, fick bekräftelse och fast pris att bekräfta innan servicen. Hade gjort en prisjämförelse innan och Meca Köping ligger i mellanprisklassen jämfört med andra i närområdet. Inte billigast men inte heller dyrast.

Jonas P
Skrev om MECA Bilverkstad Köping

Łllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

Sirpa A
Skrev om MECA Bilverkstad Köping

Bra bemött vid första kontakt och färdigställt.

Anette Birgitta V

Trevligt bemötande Bra service

Jan K
Skrev om MECA Bilverkstad Köping

Trevliga och proffsig personal!

Marc M
Skrev om MECA Bilverkstad Köping

Jag fick bra service och priset var mycket bra det viktigast var personaler som är mycket social och trevliga jag kommer alltid vända mig till MECA om jag behöver bil service

Lars L
Skrev om MECA Bilverkstad Köping

Bra service snabb hjälp svårt att vara utan bil i dessa tider

Maud S
Skrev om MECA Bilverkstad Köping

Jätte bra service och bra personal

Ann-Christin L
Skrev om MECA Bilverkstad Köping

Bra personlig service o återkoppling via mobil o sms om det som tagits upp när bilen lämnades. Utmärkt utfört arbete som genomfördes snabbt.

Hannah D
Skrev om MECA Bilverkstad Köping

Trevligt bemött. Trots en miss ifrån deras sida så tog de in bilen och på 2 timmar var den klar. Det var ju en service och lite till. Bra jobbat och kundvänlig inställning.

Charles V
Skrev om MECA Bilverkstad Köping

Jag blev bemött jättebra av trevlig personal Företaget levde upp till mina förväntningar Fick mina på mina vinterdäck

Jenny S
Skrev om MECA Bilverkstad Köping

Bra service och trevligt bemötande.

Therése W
Skrev om MECA Bilverkstad Köping

Lätt att boka tid. Bra information. Det enda jag har att anmärka på är att jag fick besked om att det skulle kosta ”någon hundring” för jobbet. När jag skulle betala sa Peter att det var lagt 0,25h på min bil att koppla in datorn och se felet och att det skulle kosta .391 kronor. Bättre om Peter hade sagt att han inte visste vad det skulle kosta, då nästan 400kr inte är detsamma som ”någon hundring”.

Sten V
Skrev om MECA Bilverkstad Köping

Mycket bra service med kunden 🙂

Karl E
Skrev om MECA Bilverkstad Köping

Allt fungerade bra.. Bilen gick igenom besiktningen. Kan rekommendera andra.

Margareta F
Skrev om MECA Bilverkstad Köping

Allt går ck enligt plan. Det enda som saknades var Wi-Fi i lokalerna där jag väntade under tiden som servicen pågick.

Per Ö
Skrev om MECA Bilverkstad Köping

Snabb och bra service när jag akut behövde hjälp.

Sten S
Skrev om MECA Bilverkstad Köping

Det tog längre tid än vad jag fick som prognos. Men ni verkar vara noga. Fick extraljus monterade.

Zacharias N
Skrev om MECA Bilverkstad Köping

Hej dom är så duktiga på det som dom gör dom är världens bäst

Bo K
Skrev om MECA Bilverkstad Köping

Bra verkstad med bra personal och bra mekaniker. Har varit där flera gånger. Skulle kunna rekommendera den till andra.

Berit L
Skrev om MECA Bilverkstad Köping

Alltid lika tillmötesgående o vänliga! Känns som dom bryr sig…

Olvert J
Skrev om MECA Bilverkstad Köping

1. Mycket bra. 2.Få bilen fixad snabbt. (OK) 3.Byte generator.

Fredrik S
Skrev om MECA Bilverkstad Köping

Snabb service, vänligt bemötande, bra resultat.

M
Skrev om MECA Bilverkstad Köping

Bra service och trevligt bemötande