Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Kungsholmen Mekonomen Bilverkstad Fridhemsplan

Mekonomen Bilverkstad Fridhemsplan

Drottningholmsvägen 19, 112 42 Stockholm — Visa karta

NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 13 kunder tycker om Mekonomen Bilverkstad Fridhemsplan

• Erika S
    Erika S skrev om Mekonomen Bilverkstad Fridhemsplan
    Har lämnat in bilen 2 ggr, och när jag skulle göra det en 3:e gång för att en kylarslang hade gått sönder hade de inte tid innan semestern. Jag lämnade in den på en annan Mekonomen. Där fick jag hör och häpna reda på att kylarslangen hade gått sönder för att det läckt diesel på slangen. Och dieseln hade läckt för att de gången innan hade bytt dieselfiltret och inte skruvat på det... Det lukar ju sabotage! Hade jag lämnat in bilen igen till samma verkstad hade jag aldrig fått reda på det här. Bytt verkstad med en gång. :(
  • Alexander A
    Alexander A skrev om Mekonomen Bilverkstad Fridhemsplan
    Bra service av personalen och bra priser, skönt med en Mekonomen runt hörnet
  • Nikola T
    Nikola T skrev om Mekonomen Bilverkstad Fridhemsplan
    Bra, seriös och juste Mekonomenverkstad där ägaren bemödar sig för att ge dig snabb tid vid behov.
  • Theodor T
    Theodor T skrev om Mekonomen Bilverkstad Fridhemsplan
    Servat här någon gång när min vanliga bilmek inte har kunnat trycka in mig akut. Bra service och schyssta priser. Känner man inte sin bilmek så bra som jag gör så ger Mekonomen en viss trygghet och kvalitetsstämpel.
  • Ulrika E
    Ulrika E skrev om Mekonomen Bilverkstad Fridhemsplan
    Snabb service, flexibla och mycket vänliga!
  • Peter T
    Peter T skrev om Mekonomen Bilverkstad Fridhemsplan
    snabbt, effektivt och vänligt. Gjorde det lilla extra som gör att helhetsintrycket är jättebra.
  • urban w
    urban w skrev om Mekonomen Bilverkstad Fridhemsplan
    Mkt trevlig personal dock ofta ny så man lär aldrig riktigt lära känna ngn
  • Hans E
    Hans E skrev om Mekonomen Bilverkstad Fridhemsplan
    Snabb bra service till bra priser samt trevligt bemötande
  • Christina L
    Christina L skrev om Mekonomen Bilverkstad Fridhemsplan
    Trevlig personal. Lätt att få tid.
  • Magnus
    Magnus skrev om Mekonomen Bilverkstad Fridhemsplan
    Kan varmt rekommendera denna verkstaden. Trevligt bemötande och ärliga priser. I mitt fall fick jag också hjälp med några prylar helt utan kostnad vilket nog inte händer så ofta på en originalverkstad.
  • berry e
    berry e skrev om Mekonomen Bilverkstad Fridhemsplan
    Bra verkstad,bra priser,centralt.
  • John K
    John K skrev om Mekonomen Bilverkstad Fridhemsplan
    En snygg och fräsch bilverkstad.

Lämnade bilen för service och även däckhotell, bra priser, trevligt bemötande. Bra med lördagsöppet!!!
  • Robert R
    Robert R skrev om Mekonomen Bilverkstad Fridhemsplan
    Har lämnat in både min tjejs bil och min egen hos mekonomen Fridhemsplan, och är helnöjd med resultatet. Priserna är bra, och bemötandet var klockrent, snygg lokal. Att dom skänker pengar till utsatta kvinnor och barn uppskattas!
    Skönt att känna att man inte känner sig lurad efter besök hos
    en bilverkstad.

Rekommenderas starkt!