Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Södertälje Mekonomen Mekonomen Yehlove Södertälje

Mekonomen Yehlove Södertälje

En del av Mekonomenwww.mekonomen.se

Forskargatan 15, 151 36 Södertälje — Visa karta

Välkommen till oss på Mekonomen Yehlove Södertälje!

Hos oss arbetar kompetenta bilmekaniker med lång erfarenhet, och vi gör definitivt ditt BilLiv enklare. Vi arbetar ständigt med fokus på kundnöjdhet, kvalitet och god service för att du ska känna att din bil är i trygga händer.

Oavsett vilka frågor du har kan vi hjälpa till. Vi hanterar alla möjliga bilmärken och årsmodeller och ger dig alltid tre års garanti. Självklart behåller du också fabriks- eller nybilsgarantin och får en godkänd servicestämpel i boken.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 539 kunder tycker om Mekonomen Yehlove Södertälje

• Pradeep R
    Pradeep R skrev om Mekonomen Yehlove Södertälje
    Jag fick jätte bra hjälp bilen är fixat. Läs mer
  • Daniel Roland O
    Daniel Roland O skrev om Mekonomen Yehlove Södertälje
    Snabb service, trevlig personal. Smidigt och professionellt. Läs mer
  • Maria Christina I
    Maria Christina I skrev om Mekonomen Yehlove Södertälje
    Snabb bokning för service, bra bemötande och bra frågor vid inlämnade av bilen. Hämtning av bilen (tidigare än utlovat) bra genomgång av vad som var gjort och vad jag behöver göra (oavsett vilken verkstad) men fick en prisuppgift på vad det kan kosta hos er. Köpte även vindrutetorkare som fungerar bra Läs mer
  • Svensk Styrteknik Ab
    Svensk Styrteknik Ab skrev om Mekonomen Yehlove Södertälje
    Bemötandet är väldigt bra och det är en service som man kan räkna med. Det gäller både när det är service dags på bilar och när det händer något akut. En femma på en femgradig skala. Läs mer
  • Naima Maria O
    Naima Maria O skrev om Mekonomen Yehlove Södertälje
    Väldigt bra bemötande och snabb info från mekanikern. Finns bemötande även vid disken när jag hämtade ut bilen. Läs mer
  • Maria Elisabeth Nimisha W
    Maria Elisabeth Nimisha W skrev om Mekonomen Yehlove Södertälje
    Vi behövde hjälp med att byta handbromsen och lampor samt besikta om bilen.
    Fick bra bemötande och snabb återkoppling med kostnad. Inlämning och hämtning av bil smidigt.
    Vi är nöjda! Läs mer
  • Maria Sofia Charlotta J
    Maria Sofia Charlotta J skrev om Mekonomen Yehlove Södertälje
    Trevligt bemötande och serviceminded personal! Läs mer
  • Yokhanna Yako Y
    Yokhanna Yako Y skrev om Mekonomen Yehlove Södertälje
    Bemötande och priset för service är jätte bra, men fick ett larm på oljan, och det visade sig att det för mycket olja påfylld, de fick byta oljan en gång till. Läs mer
    2018-02-05 Mekonomen Billivet Södertälje svarar Yokhanna Yako Y
    Hej. Jag ber verkligen om ursäkt att du behövde komma tillbaka efter service för att korrigera oljenivån i motorn.
    Med vänlig hälsning. Fredrik
  • Jonas Kristoffer H
    Jonas Kristoffer H skrev om Mekonomen Yehlove Södertälje
    Fick hjälp med att laga handbroms samma dag som jag ringde. Jättebra och trevlig personal och bemötande. Läs mer
  • Marie Therése G
    Marie Therése G skrev om Mekonomen Yehlove Södertälje
    Direkt när man kommer in möts man av flera leenden och hjälpsam personal. Jag behövde byta batteri i bilen och de löste det direkt. Supernöjd! Synd att jag har flyttat från Södertälje för annars skulle jag vara stammis där. Läs mer
  • Riddermark Bil Ab
    Riddermark Bil Ab skrev om Mekonomen Yehlove Södertälje
    VARNING!!! Hittade sjukt mkt fel på bilen jag ville köpa när jag lämnade in den för check själv, visade sig att Riddermarks i Slagstas verkstad (MECA) bara stängt av varningslamporna på allvarliga och stora problem som de på papper skrivit som åtgärdade samt listat utrustning som bilen ej hade. Försäljaren ljög även om att de bla hade kollat bromsarna... Jag fick tillbaka min deposition när jag kom på detta så det var ju bra men totalt oseriöst för ett stort bolag att hålla på så. Myten om bilhandlare lever vidare... KÖP INTE EN BIL FRÅN RIDDERMARKS UTAN ATT HA LÄMNAT IN DEN SJÄLV FÖR CHECK. LITA INTE PÅ DERAS EGNA BESIKTNING!!!! Läs mer
    2018-02-05 Mekonomen Billivet Södertälje svarar Riddermark Bil Ab
    Hej. Jag tror att ditt missnöje är felriktat. Det är ju vi på Mekonomen som hjälpte dig med test av bilen innan du skulle köpa den. Det är inte Riddermark Bil du betygsätter här, utan Mekonomen Södertälje.
    Med vänlig hälsning. Fredrik
  • Erik Magnus M
    Erik Magnus M skrev om Mekonomen Yehlove Södertälje
    Jag fick ett mycket bra bemötande både vid beställning av service samt när jag skulle hämta ut bilen igen. Läs mer
  • Lisbet Margareta E
    Lisbet Margareta E skrev om Mekonomen Yehlove Södertälje
    Snabb service till konkurrens mässigt bra pris. Rekommenderas Läs mer
  • Joel Michael S
    Joel Michael S skrev om Mekonomen Yehlove Södertälje
    Köpte ledramp monterat och klart. Trevligt bemötande och jag är nöjd med allt från beställning till montering. Läs mer
  • Sven-erik C
    Sven-erik C skrev om Mekonomen Yehlove Södertälje
    Mycket hjälpsamma och lätta att ha med att göra. De är även klara och tydliga med de tillfällen då det är klokare att vända sig till den märkesbundna verkstaden och det är i mina ögon ett tecken på att detta är en seriös och kunnig verkstad som månar om sina kunder. Läs mer
  • Pia Cecilia M R
    Pia Cecilia M R skrev om Mekonomen Yehlove Södertälje
    Mycket bra och professionellt. Tydliga prisuppgifter. Läs mer
  • Karl-erik Anders H
    Karl-erik Anders H skrev om Mekonomen Yehlove Södertälje
    Åtgärdade handbroms efter 2a på besiktning. Mycket trevligt och proffsigt bemötande och inom utsatt tid.
    De tog även på sig ombesiktningen hos bilprovningen och släckte besiktningsanmärkningen. Toppbetyg! Läs mer
  • Henrik Mikael T
    Henrik Mikael T skrev om Mekonomen Yehlove Södertälje
    Jag lämnade in bilen för att få ett säkerhetsbälte fixat. Bilen blev klar på några timmar, och utan att behöva vänta på några delar. Mao kunde de fixa allt på samma gång.
    Bemötandet var vänligt och sakligt, och priset hölls inom prognosen. Läs mer
  • John Erik H
    John Erik H skrev om Mekonomen Yehlove Södertälje
    Bra och kunnig kundmottagare.
    Eftersom bilen ej blivit godkänd på bilprovningen är det skönt att lämna och få det åtgärdat och besiktigat på en gång. Läs mer
  • Johnny Leif H
    Johnny Leif H skrev om Mekonomen Yehlove Södertälje
    Snabb service. Bra och trevligt bemötande. Läs mer
  • Sven Tage Richard L
    Sven Tage Richard L skrev om Mekonomen Yehlove Södertälje
    Bästa service, bilen är i bästa skick. Läs mer
  • Ebba Monica Christina H
    Ebba Monica Christina H skrev om Mekonomen Yehlove Södertälje
    Jag fick hjälp med olika saker som bland annat handbromsen och lysen på bilen. Bemötandet mycket bra och fått god information om tider och priser. Tack! Läs mer
  • Atie Zaki M
    Atie Zaki M skrev om Mekonomen Yehlove Södertälje
    Jätte bra service ochkunig personal får hälp snabbt jag var så nöjd som sagt mvhatie Läs mer
  • Sven Olov H
    Sven Olov H skrev om Mekonomen Yehlove Södertälje
    Service på min VW beetle. Tror det var 6000 mil. Läs mer
  • Monica Annelie L
    Monica Annelie L skrev om Mekonomen Yehlove Södertälje
    Service av min bil. Bra bemötande vid bokning och på plats. Läs mer
  • Hjördis Carina M
    Hjördis Carina M skrev om Mekonomen Yehlove Södertälje
    Byte av oljetråg. Trevligt och professionellt bemötande från beställning till färdigt . Läs mer
  • Terho Taisto Jalmari N
    Terho Taisto Jalmari N skrev om Mekonomen Yehlove Södertälje
    Blev väldigt bemött av personalen man bytte bromsarna på framdäck. Läs mer
  • Rabei Rafi J
    Rabei Rafi J skrev om Mekonomen Yehlove Södertälje
    Bra företag med trevlig personal gör sitt bästa att klara uppgifter. Läs mer
  • Abdikarim Ahmed H
    Abdikarim Ahmed H skrev om Mekonomen Yehlove Södertälje
    Sådärhhhhhgfhtjhghjhjhjggjhhguyhhgjtgyhjujkkkjjkn Läs mer
  • Johan Greger L
    Johan Greger L skrev om Mekonomen Yehlove Södertälje
    Utmärkt bemötande av psl och god kommunikation kring åtgärder och priser. Läs mer
  • Anna-maria W
    Anna-maria W skrev om Mekonomen Yehlove Södertälje
    Fick hjälp med ett däckbyte och allt gick bra. Läs mer
  • Katarina Louise S
    Katarina Louise S skrev om Mekonomen Yehlove Södertälje
    Jag bokade en service på min bil. Avlämnandet gick snabbt och smidigt, den var klar i tid och genomgång av utfört arbete gjordes vid hämtning. Bra pris och trevligt bemötande Läs mer
  • Roman N
    Roman N skrev om Mekonomen Yehlove Södertälje
    Mycket bra service! Tusen tack! God Jul! Mvh Roman. Läs mer
  • Liza Therese J
    Liza Therese J skrev om Mekonomen Yehlove Södertälje
    Bra och professionell service med gott bemötande, rimlig tidsbeskrivning av de tjänster som hjälptes med. Reparation av avgassystem, byte av batteri och service. Läs mer
  • Bernt S
    Bernt S skrev om Mekonomen Yehlove Södertälje
    Mekonomen fick i uppdrag säta in motor och kupévärmare.
    Innan jag som fått en bestämd tid hunnit lämna in bilen efterhörde jag om de samtidigt kunde göra milaservice på bilen för det var straxt dags. Samtidigt ville jag de skulle se över bromsar och belägg och byta där så erfordrades. Geschwint brukar jag säga när något gått bra, det var smidigt, de behövde inte kontakta mig, ramarna om kostnader flöt något, skulle det till något alldeles extra dyrt ville jag veta. DE t.o.m. smorde upp lister till dörrarna. Självklart är jag supernöjd med servicen. BRa att vara känd på stället. Alla väldigt bra och kunniga och om man har undringar så hjälper de en med det eller tar reda på vad som behövs. Alltså jättebra ställe, jättebra personal. Bra pris också! Läs mer
  • Nathan T
    Nathan T skrev om Mekonomen Yehlove Södertälje
    Efficient and trustworthy! Problems have been dealt with quickly. Very helpful staff! Läs mer
  • Juha Petri K
    Juha Petri K skrev om Mekonomen Yehlove Södertälje
    Bra och praktiskt service. Funkar 👍 Läs mer
  • Nihad H
    Nihad H skrev om Mekonomen Yehlove Södertälje
    Snabb service och seriösa hantverkare! Läs mer
  • Inger Anette B
    Inger Anette B skrev om Mekonomen Yehlove Södertälje
    Lämnade in bilen för att de skulle sätta på nya vinterdäck på fälgarna och sedan sätta på dem på bilen. Fick en tid snabbt, lämnade in bilen och de ringer när den är klar. Smidigt och bra, alltid bra service. Läs mer
  • Lisbeth F
    Lisbeth F skrev om Mekonomen Yehlove Södertälje
    Alltid trevligt bemötande, informativt gällande priser. (dvs aldrig högre än det här...)Sen blir slutpriset alltid lägre vilket är så kul för mig som kund.
    Bra service samt senare lagning av bromspaket mm. Förväntningarna mycket goda. Läs mer
  • Berit Marie Helene A
    Jan Inge Knut L skrev om Mekonomen Yehlove Södertälje
    Bra erbjudande. Trevligt bemötande. Återkommer vid behov. Läs mer
  • Ulf N
    Ulf N skrev om Mekonomen Yehlove Södertälje
    Fick bilen servad till ett bra pris och tips om ett fel som jag fick åka till märkesverkstaden med. Läs mer
  • Adrienne V
    Adrienne V skrev om Mekonomen Yehlove Södertälje
    Service av Mercedes. De är fantastiskt serviceminded och hjälpsamma. Informerar både per sms och telefon.
    Alltid trevliga med positivt bemötande. Känns tryggt lämna bilen där. Läs mer
  • Jonny E
    Jonny E skrev om Mekonomen Yehlove Södertälje
    M installerade extra ljus och rätade till en skadad stötfångare. Väl omhändertagen, märks att de är proffs som möter kunden. Gör det lilla extra och skapar förtroende och seriositet. Toppen och jag flyttar däckhotell och fortsatt all service till M. Läs mer
  • Mattias Erik L
    Mattias Erik L skrev om Mekonomen Yehlove Södertälje
    Mkt bra bemötande, kan starkt rekommenderas. Återkommer Läs mer
  • Per Gustav Gideon W
    Per Gustav Gideon W skrev om Mekonomen Yehlove Södertälje
    Köpt vinterdäck, monterat och klart. Läs mer
  • Birgitta W
    Birgitta W skrev om Mekonomen Yehlove Södertälje
    Ni var snabba att fixa min bil! Läs mer
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Mekonomen Yehlove Södertälje
    Bilservice. Bra men dyrt! Dåligt att man inte fick någon bekräftelse att bokningen var klar och ingen påminnelse att det var dags. Läs mer

Forskargatan 15, 151 36 Södertälje