Mekster AB

1.3

4 omdömen om Mekster AB

Mattias T
Skrev om Mekster AB

3års garanti var tydligen inte ens 1,5år då Mekster sagt sitt. Jag har uppfyllt alla företagets krav angående ärendet! Men ingen som helst kompensation. Och fruktansvärt sega på att ens svara!

Mekonomen Huddinge
4.5/5 i betyg av 758 omdömen 4.5 av 758 omdömen

Billy William E Billy William E
Johan K
Skrev om Mekster AB

Beställde ett bilbatteri som enligt hemsida fanns i lager och skulle levereras dagen därpå. Ingen leverans eller något meddelande under torsdagen och inte heller leverans, kontakt eller respons på den kontakt jag försökte inleda. I orderbekräftelsen står det ordagrant: "skulle du behöva nå oss på telefon så har vi svensktalande kundtjänst som kan hjälpa dig." Det enda tel. nr jag har hittat fann jag på Ratsit, det hänvisade till ett annat "nytt" nummer till kundtjänst där en ny, inspelad röst hänvisar en till att maila eller...

Pontus M
Skrev om Mekster AB

Väntade 15 dagar. Ringde kundtjänst:, "EN produkt av de du beställt har fördröjd leveranstid..." Har ej hört ett ljud om detta på FEMTON dagar!! Så dåligt!!! Bilen på pallbockar med körförbud i två veckor, pga att ett kupéfilter till en ANNAN bil fördröjde HELA leveransen. Aldrig mer MEKSTER för mig. //Pontus Malmström Ockelbo

Min Bil Bromma
4.4/5 i betyg av 2021 omdömen 4.4 av 2021 omdömen

Hör byter jag oftast/alltid däck för säsongen. Inga problem: snabbt gjort och trevligt bemötande. Har även köpt nya däck och fått goda tips

Christopher J
Skrev om Mekster AB

Enligt hemsidan fanns mina 5 artiklar hemma, efter lovad leveranstid fick jag ett mail att det blivit försenat, och sedan dess fått ytterliggare 4 mail automatiserat med 4 dagars förlängning på leveranstiden i vart mail. Köpt av Mekster 3 gånger innan varav 2 varit försenade och 1 paket kom i tid. Detta blir 4:e och sista ordern.