Milo Bil AB

Västra Rydsvägen 107, 196 31 Kungsängen — Visa karta

Välkommen till oss på Milo Bil AB!

Vi säljer begagnade bilar i alla prisklasser och hjälper dig med en helhetslösning för din bilaffär. Vi tycker att det ska vara personligt, okomplicerat och tryggt att köpa en ny bil och därför samarbetar vi med flertalet bankföretag och testar varje bil grundligt innan affären genomförs.

Vilken bil är du intresserad av? Hos oss kan du hitta massor av olika bilmärken. Kom förbi oss i Kungsängen, vi har massor av bilar i lager och kan garanterat hitta en som passar dig.
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 16 kunder tycker om Milo Bil AB

• karoun m
    karoun m skrev om Milo Bil AB
    Vi lämnade in vår Audi som uppdrag och fick ett mycket bra bemötande av försäljaren. Han var till stor hjälp och förklarade hur försäljningen kommer att gå till. Allting från inlämning till försäljningen av bilen var smidig och utan några som helst problem. Vi hade ständig kontakt med försäljaren om frågor och prisförslag och han fanns alltid tillgänglig. Läs mer
  • falak a
    falak a skrev om Milo Bil AB
    Min bil såldes jätte snabbt hos Milo Bil och det var det som jag förväntade mig, och det gick som förväntad! Rekommemderar starkt! Detta var min första gång med Milo Bil men inte det sista kan jag säga! Läs mer
  • Bobbe S
    Bobbe S skrev om Milo Bil AB
    Köpt. Mb s 400 cdi 04.
    Bra bemötande av säljare.
    Dålig framförhållning.
    Gick ej att provköra 1a besöket, bil ej besiktad.
    Lång tid att fixa detta.
    Vid 2 besöket bil ej tvättad dammig mm.
    Köpte bil fixade tvätt samt div smått själv efter prisavdrag.
    I övrigt nöjd. med bilen.. Läs mer
    2018-04-06 Saman R svarar Bobbe S
    hej Bobbe, vi beklagar att bilen inte va besiktigad första gången det va en miss från oss.
    gällande att bilen är dammig och smutsig är för att en del av våra bilar står ute och vi har inte möjlighet att ha de inne,
    synd att du inte bad om en tvätt då hade vi ordnat det, gällande att det tog tid på verkstad så handlar det om delar som va beställning på.
    men kul att du är nöjd med bilen, vi på milo bil tackar dig för ditt förtroende och beklagar att det va lite stuligt och vi tar till oss det
    Med vänlig hälsning
  • Cecilia N
    Cecilia N skrev om Milo Bil AB
    Tack för suverän service och hjälp med mitt bilköp kommer att rekommendera er till alla jag känner. Läs mer
  • Farhad T
    Farhad T skrev om Milo Bil AB
    Tack för en bra affär. 👍👍
    Smidigt och trävliga bemötande mot sina kunder. Tack Läs mer
  • Jerry T
    Jerry T skrev om Milo Bil AB
    Oerhört otrevligt & hotfullt bemötande när jag påvisade ett fel på bilen som fanns vid leverans.
    Ingen vilja alls att komma fram till en lösning. Svaret jag fick var bara: Ta det med ARN, och lycka till med det.
    Köp ALDRIG bil av dom.
    Allt är guld & gröna skogar inför och precis vid affär men sen om man får problem, höjer dom rösten och är extremt otrevliga & oprofessionella mot dig.
    Jag har Aldrig blivit såhär illa bemött Någonsin. Akta Er för denna oseriösa bilhandlare.
    Jag såg dessutom att dom inte hade skrivit samma miltal i kontraktet som bilen hade gått, dom hade dragit bort nästan 100 mil för att sedan använda det mot mig att "bilen har rullat mer än 100 mil sedan köp så nu gäller inga garantier alls". Riktigt riktigt fult gjort. Läs mer
  • dan w
    dan w skrev om Milo Bil AB
    Bra bemätande. Kunnig personal.. Inga konstigheter att göra affär. Läs mer
  • Per-ola K
    Per-ola K skrev om Milo Bil AB
    Jag köpte en VW touareg 2008 som går fortfarande och de bra och trevlig att göra affär med👍 Läs mer
  • Lihar A
    Lihar A skrev om Milo Bil AB
    Fantastisk bra köpupplevelse och ett riktigt bra bemötande av en säljare vid namn Diar. Supernöjd med bilen, okomplicerad och trygg affär! Tack! Läs mer
  • Daniel C
    Daniel C skrev om Milo Bil AB
    Bra bemötande från första början. Tydliga och konkreta under hela samtalet. De har bra kunskaper och vet vad företaget håller på med. Detta gjorde att jag till slut slog till och köpte min fina bil som jag har idag. Läs mer
  • Lavin A
    Lavin A skrev om Milo Bil AB
    Köpte bil. Mycket trevlig personal gjorde behovsanalys och därefter visade de bästa alternativen. Läs mer
  • Davy S
    Davy S skrev om Milo Bil AB
    Grym service och ett seriöst företag som arbetar för kundens bästa. Tack Milo Bil för all hjälp, supernöjd!!! Läs mer
  • Anna N
    Anna N skrev om Milo Bil AB
    Väldigt trevliga och lätt att prata med. Saknade dock mer info om bilen jag köpte och den service de hade gjort på den. Övrigt nöjd Läs mer
  • Kjell K
    Kjell K skrev om Milo Bil AB
    Bemötandet var bra.
    Det som inte var bra var att de sa att vinterdäcken som följde med skulle hålla i ett par säsonger till vilket inte stämde. Det fick jag dyrt uppleva så det var dags att byta. Läs mer
  • Lena R
    Lena R skrev om Milo Bil AB
    Byte av bil, gick snabbt och smidigt. Engagerad personal. Läs mer
  • Elin B
    Elin B skrev om Milo Bil AB
    Köpte min Audi A4, årsmodell 2011. Det bästa köpet jag gjort och jag är helt förälskad i bilen! Läs mer

Västra Rydsvägen 107, 196 31 Kungsängen