Milo Bil AB

Fyrislundsgatan 63, 754 50 Uppsala — Visa karta

Välkommen till oss på Milo Bil AB!

Vi säljer begagnade bilar i alla prisklasser och hjälper dig med en helhetslösning för din bilaffär. Vi tycker att det ska vara personligt, okomplicerat och tryggt att köpa en ny bil och därför samarbetar vi med flertalet bankföretag och testar varje bil grundligt innan affären genomförs.

Vilken bil är du intresserad av? Hos oss kan du hitta massor av olika bilmärken. Kom förbi oss i Järfälla, vi har massor av bilar i lager och kan garanterat hitta en som passar dig.
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 75 kunder tycker om Milo Bil AB

• Sirpa L

2020-10-17

Sirpa L skrev om Milo Bil AB
    Trevlig bemötande, tack Saman. Sålde min bil och köpte en Mercedes. Blev lite strul pga mig. Hade inte planerat byta bil, men tyckte mkt om Mercan och bestämde bytet hastigt. Hade inga papper med mig. Hade också missat att den nya inte var besiktad och blev överraskad när jag fick veta att bilen hade körförbud. Det hade de kunnat informera mig om. Allt blev bra till slut och jag är väldigt nöjd med bilen. 🤩 Läs mer
  • 2020-10-14

Johanna Viola Christina W skrev om Milo Bil AB
    Väldigt trevligt bemötande och enkel affär! Flexibla lösningar vid affären som passade vår situation. Mycket nöjda med upplevelsen! Läs mer
  • 2020-09-22

Dunia J skrev om Milo Bil AB
    Smidig och snabb bilaffär samt mycket bra bemötande! Läs mer
  • 2020-09-15

Ruaa H skrev om Milo Bil AB
    De har väldigt fint bemötande av kunderan mycket seriösa , de har mycket bra priser och jag är super nöjd med de och köpte två bilar av de

Tack Läs mer
  • PATRICIA R

2020-08-25

PATRICIA R skrev om Milo Bil AB
    Jag ville jättegärna säga att det var en bra affär för att bemötandet var trevligt men i slutet blev det dåligt. Jag fick min bil levererad, vilken var ganska bra, men de sa att de hade servat bilen men i serviceboken fanns det bara en stämpel alltså ingen datum och ingen kilometersträcka. Jag kontaktade de via sms två gånger, och dessutom var i butiken, men fick aldrig informationen som saknades i serviceboken. Varför vad det så svårt att lämna den informationen? servade de bilen? Blev besviken på slutet. Läs mer
  • 2020-08-25

Jen Gunnar S skrev om Milo Bil AB
    Mycket trevliga och professionella människor. Läs mer
  • 2020-08-23

Orient K skrev om Milo Bil AB
    Grym service och håller vad de lovar! Läs mer
  • 2020-08-12

Asaad E skrev om Milo Bil AB
    Perfekt köp !
    Mycket nöjd med köpet !
    Bra personal Läs mer
  • 2020-06-12

Abir Raad M skrev om Milo Bil AB
    Jag köpte bil, som jag jätte nöjd. Läs mer
  • 2020-06-10

Johannes N skrev om Milo Bil AB
    Jaguar XF Förväntningar ok trevlig personal och bemötande Läs mer
  • Tony R

2020-06-10

Tony R skrev om Milo Bil AB
    Är mycket nöjd med mitt bilköp, trevlig personal och en mycket bra bil Läs mer
  • Christina Maria K

2020-06-09

Christina Maria K skrev om Milo Bil AB
    Mycket nöjd med hela bilaffären, sålde min gamla och köpte en ny hos dem.
    Smidigt, enkelt och lätt, tre ord som stämmer bra in på den här affären.
    Inte att förglömma.....personalen!⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • Kristian T

2020-04-29

Kristian T skrev om Milo Bil AB
    Hjälpsam och serviceinriktad personal. Mycket nöjd med mitt bilköp. Läs mer
  • 2020-04-27

Malin J skrev om Milo Bil AB
    Köpte en Audi A1:a för 149.900.
    Väldigt nöjd med bilen. Trevligt bemötande och smidig affär.
    Ett minus är att det inte fanns centrumkåpor till däcken... inte lätt att få tag i och jag letar som en dåre efter rätt storlek. Finns att köpa original på en bilfirma men kostar 468kr styck!
    Tycker bilfirma kan ha hjälpt mig bättre och kunnat fixat det till mig. Känns som bilen inte är komplett.. det ser ju inte direkt snyggt ut... Läs mer
    2020-04-28 Milo Bil AB svarar Malin J
    Hej Malin. Va kul att du är nöjd med din bil. Dock tråkigt att höra att du är missnöjd med centrumkåporna. Vi försökte ju ge dig dem men de funkade inte och sen sa jag att vi ska leta och se om vi hittar på nätet. Så visst har vi erbjudit oss att hitta de till dig.
    Önskar en super fin dag Milo bil ab
  • 2020-04-27

Dilman A skrev om Milo Bil AB
    Mycket trevlig bemötande.
    Behjälplig personal, och fick svar på alla mina frågor.
    Nöjd med köpet Läs mer
  • 2020-04-01

Bella J skrev om Milo Bil AB
    Bra bemötande, trevligt personal Läs mer
  • 2020-03-04

Per Ingemar L skrev om Milo Bil AB
    Trevligt bemötande och smidig affär. Läs mer
  • 2020-03-02

Nikola K skrev om Milo Bil AB
    Allting funkade bra från starten tills jag fick pengar, det tog 1 timme Läs mer
  • 2020-02-04

Jesper C skrev om Milo Bil AB
    Köpte en äldre bil med allt vad det innebar, upptäckte direkt ett litet problem, som de var hyggliga och åtgärdade utan kostnad. Läs mer
  • 2020-01-24

Johanna F skrev om Milo Bil AB
    Kanon bemötande. Helnöjda.proffsigt och bilen och säljaren levde upp till förväntningarna. Läs mer
  • 2020-01-23

Gabriel K skrev om Milo Bil AB
    Kanon service & bra bemötande. Läs mer
  • MEHRAN N

2019-11-22

MEHRAN N skrev om Milo Bil AB
    Tackar Milo Bil för en trevlig och smidigt affär.
    Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-11-22

Soheil K skrev om Milo Bil AB
    Vi köpte en passat som var fläckig, vid förhandling önskade vi en snabb leverans och tvätt av klädsel och det åtgärdade dom väldigt snabbt och effektivt. Affären gick väldigt bra och vi fick återkoppling efter köpet som säkerställde att allt stod rätt till. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-07-30

Dennis Stig L skrev om Milo Bil AB
    Riktigt trevlig, fick snabbt och smidigt hjälp med försäljning av bil. Rekommenderar starkt ! Läs mer
  • Niklas L

2019-07-17

Niklas L skrev om Milo Bil AB
    Förmedlade min bil snabbt och utan krångel. Skönt när nåt fungerar som utlovat. Läs mer
  • Lennart albert S

2019-07-02

Lennart albert S skrev om Milo Bil AB
    Killarna på Milo bil Kalmarleden i Bålsta sålda min Mustang precis som de sa allt fungerade perfekt, trevliga killar. Läs mer
    Lennart albert S gillar detta
  • 2019-06-27

Mikael N skrev om Milo Bil AB
    Vi tackar Milo bil för att de hanterade oss och vårt bilköp hos dem på ett smidigt och tillmötesgående sätt. De åtgärdade det vi önskade få fixat på bilen omgående innan köp. Läs mer
  • 2019-06-26

Ronny R skrev om Milo Bil AB
    Bra killar med snabba skor som sålde min camaro på en kvart ! Klockren och snabb affär för min del ! Då dom hämtade och sålde bilen på en pisskvart ! Rekommenderar alla som vill bli av med sin bil och inte orkar hålla på att höra av sig till milo bil AB för proffsig hjälp ! Läs mer
  • Marcus N

2019-06-04

Marcus N skrev om Milo Bil AB
    Milo bil tog sig an uppdraget o sälja min Mercedes Ml63 dom ringde upp kom o hämtade upp bilen o en snabb försäljning! Rekommenderar Milo bil AB starkt! Läs mer
  • 2019-06-02

Darioush J skrev om Milo Bil AB
    The personal were waay too nice :) n the car works awesome . 5 star will be too little for them but doesn Läs mer
  • 2019-05-31

Kim B skrev om Milo Bil AB
    Bör in till en nyare bil
    Blev väldigt bra bemött och hade ej några förväntningar

Den var väldigt bra....
    ...... Läs mer
  • 2019-05-13

Shamal B skrev om Milo Bil AB
    En otrolig bra bilfirma med en fantastiskt kundbemötande. Jag köpte en Audi A3 av den bästa försäljaren Dyar. Jag är super nöjd med bilen och köpet.
    Rekommenderar bilfirman starkt. Läs mer

Rahman A skrev om Milo Bil AB
    Oseriös bilsäljare, manipulerad
    mätarställning. Oansvarig efter köp. Läs mer
    2019-03-29 Milo Bil AB svarar Rahman A
    Hej. Tråkigt att du skriver sådana lögner att vi manipulerar mätare. Det som är att mätaren i din bil anger USA mile. Och omförhandlar man det till mil är det en annan siffra. Vi har skrivit både mile och mil i vår annons. Du har kört bilen i mer än 9 månader nu och efter att du ringde oss och ville sälja bilen 10000 kr lägre än vad du köpt den för och fick ett nej sprider du lögner att vi ska mixa med mätaren. Något som vi starkt tar avstånd från. Tråkigt att du inte är ärlig. Men vi önskar dig en fin dag. Mvh Milo bil AB
    2019-03-29 Rahman A svarar Milo Bil AB
    Car.info.se kan avgöra vem ljuger? Bilen är även en skrot bil som fixades i öst Europa och är ej lämpligt att köra enligt dina kolleger. Du har inte äns koll när köpte jag bilen av er? Det var under 6 månader när jag meddelade er. Och jag erbjud att dra av 25000 kr av ordinarie priset efter 6 månader efter köpet.
    Tråkigt att man få inte lita på folk i Sverige längre.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Anton B

2019-03-28

Anton B skrev om Milo Bil AB
    Jättetrevlig personal och snabba svar på frågor. Hela affären gick väldigt smärtfritt och kan verkligen rekommendera dom.

Den enda anmärkningen är väl att bilen var lite väl smutsig i motorrummet mm.

Men allt som allt nöjd med Milo bil! 🙂 Läs mer

Och bästa köpet Läs mer
  • Johan S

2019-02-20

Johan S skrev om Milo Bil AB
    Jag är jätte nöjd med en bilen jag köpte av milo bil AB .Men efter jag hade hämtat den och var påvägg hem med bilen jag hade köpt så var där något som vibrerade i vänster bak däck. Ringde upp milo och frågade hur vi skulle gå till väga och han hjälpt mig med nya bromsar.Jag parsonligen skulle rekommendera milo bil AB för den bemärkelsen jag fick och hjälpen med bilen .
    Mvh johan Läs mer
  • 2019-02-19

amer c skrev om Milo Bil AB
    Milo bil AB Pålilig och seriös bemötande.
    Smidig snabb bilförsälning utan krångel..
    Personalen äs så kunig och profesionela..
    Bästa betig
    Amer.!!! Läs mer
  • peter n

2018-12-17

peter n skrev om Milo Bil AB
    Köpte bil hos företaget.
    Väl bemött och köpet gick utan problem.
    Företaget uppträdde proffsigt hela tiden. Läs mer
  • Mathias H

2018-11-29

Verifierad kundrelation
    Mathias H skrev om Milo Bil AB
    Besökte firman, visade sig att bilen i fråga de hade, hade skruvad mätare efter jag mätte hur långt bilen egentligen hade gått. De hade ingen aning, dvs, antingen vet dom om det, eller så kollar de inte upp bilarna dom köper in. Bilen interiört såg ut att ha rullat 20 000 mil, lätt.(Angav 8500 mil) Läs mer
  • 2018-11-23

Ardalan R skrev om Milo Bil AB
    Har bil på försäljningsuppdrag och tagit ut en inbytesbil hos de, bilen har inte sålts än men bemötandet har varit proffsigt än så länge. Inbytesbilen (en Volvo c30) är jag jättenöjd med. Bra service! Läs mer
  • Jessica A

2018-11-15

Jessica A skrev om Milo Bil AB
    Jag och min bror som sålt våra bilar till Milobil. Min bil på försäljningsuppdrag. Ni gjorde ett suveränt jobb. Ni höll ert ord. Tack för ett bra jobb. Särskilt Saman. Grymma är ni! Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2018-11-14

Magdalena P skrev om Milo Bil AB
    Vi är jätte nöjda! Rekommenderar :) Läs mer
  • 2018-11-13

Johanna L skrev om Milo Bil AB
    Jag köpte min fina golf av en väldigt duktig och kunnig försäljare på milo bil ab. Jag är supernöjd med mitt köp hos dem och vill gärna rekommmendera dem till andra. Läs mer
  • 2018-10-05

bengt w skrev om Milo Bil AB
    Bra service. Bra bemötande.
    Bilen var i det skick som beskrevs på telefon. Tre dagar efter köpet åkte vi till Spanien med bilen och den gick som en klocka.
    Tack Reco! Läs mer
  • 2018-08-26

elina a skrev om Milo Bil AB
    Köpte min fina bmw 750i hos milo bil och är super nöjd. Trevligt bemötande och förtroende ingivande redan vid första mötet, vill tacka för tålamodet när jag velade mellan flera bilar och alla tusen frågor jag hade, men till slut efter fjärde besöket slog jag till. Rekomenderar er till alla mina vänner. Tack och på återseende. // veliga kunden 😊 Läs mer
  • 2018-08-26

Rune P skrev om Milo Bil AB
    köp av bil
    mycket trevligt bemötande med personligt engagemang

en mindre bilfirma som kan ta hand om sina kunder på ett personligt sätt Läs mer
  • 2018-08-25

mohamad r skrev om Milo Bil AB
    Stort tack Milo bil för en grym bil. Och tack till säljaren Dyiar som va väldigt lätt att ha göra med under hela affären. Är supernöjd med min nya Merca 🙏 Läs mer
  • 2018-08-24

roger e skrev om Milo Bil AB
    Lämnade in min bil för försäljning gick utmärkt från början till slut mycket bra service rekommenderas starkt! Läs mer

Fyrislundsgatan 63, 754 50 Uppsala

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte