Milo Bil AB

Milo Bil AB

Ring 08-684 094 09 milobil.se
4.2

Välkommen till oss på Milo Bil AB! Vi säljer begagnade bilar i alla prisklasser och hjälper dig med en helhetslösning för din bilaffär. Vi tycker att det ska vara personligt, okomplicerat och tryggt att köpa en ny bil och därför samarbetar vi med flertalet bankföretag och testar varje bil grundligt innan affären genomförs....

99 omdömen om Milo Bil AB

Sarah Maria K
Skrev om Milo Bil AB

Varning! Gå inte hit om du inte har en klan i ryggen, som kan styra upp lurendrejeriet. Skojare. Tar inget ansvar och lovar runt men håller inget. Bara problem. Säger att de går igenom bilen innan försäljning, samt servar, men nej. Och gör sedan inget åt fel. Bilskojare av sämsta sort.

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 750 omdömen 4.6 av 750 omdömen

JOAKIM Z
Skrev om Milo Bil AB

Totalt dålig service, vägar att ta ansvar för dålda fel på bilen. Vägarar att lyssna och vägrar ersätta skadorna som har uppsått under en kort tid. Säljer på värdelösa försäkringar och värdelösa garantier. Milobil är den mest inkomitenta bilfirma som finns i uppsala

Mattias J
Skrev om Milo Bil AB

Bra bemötande, när det blev fel på bilen så löste dom det.

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
Ali D
Skrev om Milo Bil AB

Allt gick smidigt. Säljaren var förtroendeingivande och det gjorde att affären snabbt blev färdig. Jag är nöjd!

Liibaan A
Skrev om Milo Bil AB

Trevliga människor men kunde inte byta däck på bilen så jag fick ta de till en däckfirma Borra sönder hjullåset

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1025 omdömen 4.8 av 1025 omdömen

Stoianov P
Skrev om Milo Bil AB

Allt den va ok,ingen konstigheter,bilen funkar!!!!!

Andreas E
Skrev om Milo Bil AB

Mycket smidig affär. (BMW 525i E60).

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Dennis G
Skrev om Milo Bil AB

Jag är väldigt nöjd över hela vistelsen hos Milo Bil AB. Har inga direkta invändningar eller något. Det enda jag skulle kunna ha synpunkter är väl det medlet som fanns på golvmattorna som gjorde att dem blev ishala. Men det var varade bara i någon dag sen var det borta. Annars väldigt smidig affär.

Mohammad K

Trevliga personal och ärliga 👍

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1302 omdömen 4.6 av 1302 omdömen

Super trevlig & informativ. Inte alls pushig som många andra säljare, utan frågade oss vad vi ville ha i en bil & vad vi redan kollat på/pro

Laura Och Larins Å

Vi är väldigt nöjd. Service inriktad personal och håller vad dom lovar. Tack för dom.

MIRELLA L
Skrev om Milo Bil AB

Det är inte alltid jag tar min tid att faktiskt skriva något bra om företaget jag handlar från om det inte är negativ feedback. Milo Bil förtjänar varje stjärna då de alltid erbjuder exceptionell service. Tack för en bra affär!

Yvonne H
Skrev om Milo Bil AB

Köpte en bil. Bra bemötande och en snabb affär

Paul H
Skrev om Milo Bil AB

Super trevligt köpte en Audi och är super nöjd

Flygheds T
Skrev om Milo Bil AB

Yatte bra bil företag trevlig personal och bra bilar

Frans Ludwig H
Skrev om Milo Bil AB

Trevlig säljare. Dold information om bilen gjorde att överpris betalades. Därav ett lägre betyg.

Hawbash W

Alltid dom är bäst.. ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Johan S
Skrev om Milo Bil AB

Bra bemötande, som jag förväntade mig. Blev blåst då bilen inte höll vad säljaren lovade. Undanhöll många fel som kostat mig 20.000:-. Saker som skulle funka men ej funkade: Utslitna vinterdäck, fel sommardäck, trasig 4-hjulsdrift (pumpen) , lampa trasig, ej gått igenom besiktning, trasigt tanklock, abs-kransar trasig/rostig m.m.m.m

JOSEFINE L
Skrev om Milo Bil AB

Att milo bil hamnar på aftonbladets svartlista 2021 förvånar mig inte ett dugg. Snälla ni, köper ni en bil därifrån så se då till att ni själva är mekaniker sedan blöjbarnsår. Köpte en bil med närmare en trasig motor och inte servad som de sa. Dessutom som ett litet plus på kanten så hade bilen närmare 20.000 i skulder, skulder som alltså är bunden till bilen-kul att sälja den vidare med gott samvete. Bilen är numera skrotad och kostade betydligt mer än 20.000. Hörde jag av mig till milo bil? Ja. Vad gjorde milo bil? Inget....

Bella J
Skrev om Milo Bil AB

Bra bemötande och kommunikation. Jag fick den hjälpen jag behövde.

Bertil H
Skrev om Milo Bil AB

Jag svängde in till Milobil hade hört att dom hade en volvo xc 90 i min prisklass 1 timme senara gick jag ut därifrån och hade köpt bilen. Mycket nöjd med bemötande och service

Anders N
Skrev om Milo Bil AB

Trevligt bemötande. Hjälp samma.

Fikret S
Skrev om Milo Bil AB

Bra bemötande, trevliga. Väldigt seriösa och hjälpsamma

Taher R
Skrev om Milo Bil AB

De är bästa jag har hittat från blocket

Zakarias E
Skrev om Milo Bil AB

Utmärkt service, bra bemötande, smidig affär

Sirpa L
Skrev om Milo Bil AB

Trevlig bemötande, tack Saman. Sålde min bil och köpte en Mercedes. Blev lite strul pga mig. Hade inte planerat byta bil, men tyckte mkt om Mercan och bestämde bytet hastigt. Hade inga papper med mig. Hade också missat att den nya inte var besiktad och blev överraskad när jag fick veta att bilen hade körförbud. Det hade de kunnat informera mig om. Allt blev bra till slut och jag är väldigt nöjd med bilen. 🤩

Milo Bil AB gillar detta
Johanna Viola Christina W

Väldigt trevligt bemötande och enkel affär! Flexibla lösningar vid affären som passade vår situation. Mycket nöjda med upplevelsen!

Milo Bil AB gillar detta
Dunia J
Skrev om Milo Bil AB

Köpte en bil som redan efter första veckan lyste motorlampan där visade de sig bland annat en stor skada i avgassystemet 2 hål. Bilsäljaren sa att jag kan fortfarande köra bilen i väntan på att han ska hitta en annan bil till mig i samma prisklass som han ska fixa inom 10-12 dagar. Körde bilen i 1 vecka till så kom det så mycket rök inne i bilen från avgassystemet. Denna ska inte köras. Gick in till firman och försökte häva köpet och fick till svars att de kan köpa tillbaka bilen till 2/3 av priset som jag betalade. Jag...

Ruaa H
Skrev om Milo Bil AB

De har väldigt fint bemötande av kunderan mycket seriösa , de har mycket bra priser och jag är super nöjd med de och köpte två bilar av de Tack

PATRICIA R
Skrev om Milo Bil AB

Jag ville jättegärna säga att det var en bra affär för att bemötandet var trevligt men i slutet blev det dåligt. Jag fick min bil levererad, vilken var ganska bra, men de sa att de hade servat bilen men i serviceboken fanns det bara en stämpel alltså ingen datum och ingen kilometersträcka. Jag kontaktade de via sms två gånger, och dessutom var i butiken, men fick aldrig informationen som saknades i serviceboken. Varför vad det så svårt att lämna den informationen? servade de bilen? Blev besviken på slutet.

Jen Gunnar S
Skrev om Milo Bil AB

Mycket trevliga och professionella människor.

Orient K
Skrev om Milo Bil AB

Grym service och håller vad de lovar!

Asaad E

Perfekt köp ! Mycket nöjd med köpet ! Bra personal

Abir Raad M
Skrev om Milo Bil AB

Jag köpte bil, som jag jätte nöjd.

Johannes N

Jaguar XF Förväntningar ok trevlig personal och bemötande

Tony R
Skrev om Milo Bil AB

Är mycket nöjd med mitt bilköp, trevlig personal och en mycket bra bil

Christina Maria K

Mycket nöjd med hela bilaffären, sålde min gamla och köpte en ny hos dem. Smidigt, enkelt och lätt, tre ord som stämmer bra in på den här affären. Inte att förglömma.....personalen!⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Kristian T
Skrev om Milo Bil AB

Hjälpsam och serviceinriktad personal. Mycket nöjd med mitt bilköp.

Malin J
Skrev om Milo Bil AB

Köpte en Audi A1:a för 149.900. Väldigt nöjd med bilen. Trevligt bemötande och smidig affär. Ett minus är att det inte fanns centrumkåpor till däcken... inte lätt att få tag i och jag letar som en dåre efter rätt storlek. Finns att köpa original på en bilfirma men kostar 468kr styck! Tycker bilfirma kan ha hjälpt mig bättre och kunnat fixat det till mig. Känns som bilen inte är komplett.. det ser ju inte direkt snyggt ut...

Svar från Milo Bil AB

Hej Malin. Va kul att du är nöjd med din bil. Dock tråkigt att höra att du är missnöjd med centrumkåporna. Vi försökte ju ge dig dem men de funkade inte och sen sa jag att vi ska leta och se om vi hittar på nätet. Så visst har vi erbjudit oss att hitta de till dig. Önskar en super fin dag Milo bil ab

Dilman A
Skrev om Milo Bil AB

Mycket trevlig bemötande. Behjälplig personal, och fick svar på alla mina frågor. Nöjd med köpet

Bella J

Bra bemötande, trevligt personal

Per Ingemar L
Skrev om Milo Bil AB

Trevligt bemötande och smidig affär.

Nikola K

Allting funkade bra från starten tills jag fick pengar, det tog 1 timme

Jesper C
Skrev om Milo Bil AB

Köpte en äldre bil med allt vad det innebar, upptäckte direkt ett litet problem, som de var hyggliga och åtgärdade utan kostnad.

Johanna F
Skrev om Milo Bil AB

Kanon bemötande. Helnöjda.proffsigt och bilen och säljaren levde upp till förväntningarna.

Gabriel K
Skrev om Milo Bil AB

Kanon service & bra bemötande.

MEHRAN N
Skrev om Milo Bil AB

Tackar Milo Bil för en trevlig och smidigt affär. Rekommenderar starkt!

Soheil K
Skrev om Milo Bil AB

Vi köpte en passat som var fläckig, vid förhandling önskade vi en snabb leverans och tvätt av klädsel och det åtgärdade dom väldigt snabbt och effektivt. Affären gick väldigt bra och vi fick återkoppling efter köpet som säkerställde att allt stod rätt till. Rekommenderas starkt!

Dennis Stig L
Skrev om Milo Bil AB

Riktigt trevlig, fick snabbt och smidigt hjälp med försäljning av bil. Rekommenderar starkt !

Niklas L
Skrev om Milo Bil AB

Förmedlade min bil snabbt och utan krångel. Skönt när nåt fungerar som utlovat.

Lennart albert S
Skrev om Milo Bil AB

Killarna på Milo bil Kalmarleden i Bålsta sålda min Mustang precis som de sa allt fungerade perfekt, trevliga killar.

Lennart albert S gillar detta