Milo Bil AB

Veddestavägen 12, 175 62 Järfälla — Visa karta

Välkommen till oss på Milo Bil AB!

Vi säljer begagnade bilar i alla prisklasser och hjälper dig med en helhetslösning för din bilaffär. Vi tycker att det ska vara personligt, okomplicerat och tryggt att köpa en ny bil och därför samarbetar vi med flertalet bankföretag och testar varje bil grundligt innan affären genomförs.

Vilken bil är du intresserad av? Hos oss kan du hitta massor av olika bilmärken. Kom förbi oss i Järfälla, vi har massor av bilar i lager och kan garanterat hitta en som passar dig.
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 42 kunder tycker om Milo Bil AB

• RAHMAN A

2019-03-29

RAHMAN A skrev om Milo Bil AB
    Oseriös bilsäljare, manipulerad
    mätarställning. Oansvarig efter köp. Läs mer
    2019-03-29 Saman R svarar RAHMAN A
    Hej. Tråkigt att du skriver sådana lögner att vi manipulerar mätare. Det som är att mätaren i din bil anger USA mile. Och omförhandlar man det till mil är det en annan siffra. Vi har skrivit både mile och mil i vår annons. Du har kört bilen i mer än 9 månader nu och efter att du ringde oss och ville sälja bilen 10000 kr lägre än vad du köpt den för och fick ett nej sprider du lögner att vi ska mixa med mätaren. Något som vi starkt tar avstånd från. Tråkigt att du inte är ärlig. Men vi önskar dig en fin dag. Mvh Milo bil AB
    2019-03-29 RAHMAN A svarar Saman R
    Car.info.se kan avgöra vem ljuger? Bilen är även en skrot bil som fixades i öst Europa och är ej lämpligt att köra enligt dina kolleger. Du har inte äns koll när köpte jag bilen av er? Det var under 6 månader när jag meddelade er. Och jag erbjud att dra av 25000 kr av ordinarie priset efter 6 månader efter köpet.
    Tråkigt att man få inte lita på folk i Sverige längre.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Anton B

2019-03-28

Anton B skrev om Milo Bil AB
    Jättetrevlig personal och snabba svar på frågor. Hela affären gick väldigt smärtfritt och kan verkligen rekommendera dom.

Den enda anmärkningen är väl att bilen var lite väl smutsig i motorrummet mm.

Men allt som allt nöjd med Milo bil! 🙂 Läs mer

Och bästa köpet Läs mer
  • Johan S

2019-02-20

Johan S skrev om Milo Bil AB
    Jag är jätte nöjd med en bilen jag köpte av milo bil AB .Men efter jag hade hämtat den och var påvägg hem med bilen jag hade köpt så var där något som vibrerade i vänster bak däck. Ringde upp milo och frågade hur vi skulle gå till väga och han hjälpt mig med nya bromsar.Jag parsonligen skulle rekommendera milo bil AB för den bemärkelsen jag fick och hjälpen med bilen .
    Mvh johan Läs mer
  • 2019-02-19

amer c skrev om Milo Bil AB
    Milo bil AB Pålilig och seriös bemötande.
    Smidig snabb bilförsälning utan krångel..
    Personalen äs så kunig och profesionela..
    Bästa betig
    Amer.!!! Läs mer
  • peter n

2018-12-17

peter n skrev om Milo Bil AB
    Köpte bil hos företaget.
    Väl bemött och köpet gick utan problem.
    Företaget uppträdde proffsigt hela tiden. Läs mer
  • Mathias H

2018-11-29

Verifierad kundrelation
    Mathias H skrev om Milo Bil AB
    Besökte firman, visade sig att bilen i fråga de hade, hade skruvad mätare efter jag mätte hur långt bilen egentligen hade gått. De hade ingen aning, dvs, antingen vet dom om det, eller så kollar de inte upp bilarna dom köper in. Bilen interiört såg ut att ha rullat 20 000 mil, lätt.(Angav 8500 mil) Läs mer
  • 2018-11-23

Ardalan R skrev om Milo Bil AB
    Har bil på försäljningsuppdrag och tagit ut en inbytesbil hos de, bilen har inte sålts än men bemötandet har varit proffsigt än så länge. Inbytesbilen (en Volvo c30) är jag jättenöjd med. Bra service! Läs mer
  • Jessica A

2018-11-15

Jessica A skrev om Milo Bil AB
    Jag och min bror som sålt våra bilar till Milobil. Min bil på försäljningsuppdrag. Ni gjorde ett suveränt jobb. Ni höll ert ord. Tack för ett bra jobb. Särskilt Saman. Grymma är ni! Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2018-11-14

Magdalena P skrev om Milo Bil AB
    Vi är jätte nöjda! Rekommenderar :) Läs mer
  • 2018-11-13

Johanna L skrev om Milo Bil AB
    Jag köpte min fina golf av en väldigt duktig och kunnig försäljare på milo bil ab. Jag är supernöjd med mitt köp hos dem och vill gärna rekommmendera dem till andra. Läs mer
  • 2018-10-05

bengt w skrev om Milo Bil AB
    Bra service. Bra bemötande.
    Bilen var i det skick som beskrevs på telefon. Tre dagar efter köpet åkte vi till Spanien med bilen och den gick som en klocka.
    Tack Reco! Läs mer
  • 2018-08-26

elina a skrev om Milo Bil AB
    Köpte min fina bmw 750i hos milo bil och är super nöjd. Trevligt bemötande och förtroende ingivande redan vid första mötet, vill tacka för tålamodet när jag velade mellan flera bilar och alla tusen frågor jag hade, men till slut efter fjärde besöket slog jag till. Rekomenderar er till alla mina vänner. Tack och på återseende. // veliga kunden 😊 Läs mer
  • 2018-08-26

Rune P skrev om Milo Bil AB
    köp av bil
    mycket trevligt bemötande med personligt engagemang

en mindre bilfirma som kan ta hand om sina kunder på ett personligt sätt Läs mer
  • 2018-08-25

mohamad r skrev om Milo Bil AB
    Stort tack Milo bil för en grym bil. Och tack till säljaren Dyiar som va väldigt lätt att ha göra med under hela affären. Är supernöjd med min nya Merca 🙏 Läs mer
  • 2018-08-24

roger e skrev om Milo Bil AB
    Lämnade in min bil för försäljning gick utmärkt från början till slut mycket bra service rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2018-08-14

Nader M skrev om Milo Bil AB
    Hej, Jag köpte en bil av MilobilAb och betalade med min gamla bil som inbytesbil . Jag vill göra affären och personalen förlättade den och affären gick så fort som jag är mycket nöjd.
    Både personalens bemötande och bilens värdighet fyllde mina krav.
    Stor Tack till MilobilAb Läs mer
  • 2018-08-14

MrJ skrev om Milo Bil AB
    OBS! VÄGRAR ATT RÄTTA SIG EFTER ARN´s BESLUT.
    Efter en lång & utdragen process via ARN pga Milo Bils motvilja att lösa tvisten, beslutade ARN att Milo Bil var skyldiga att betala för de omkostnader jag haft pga att dom sålt en bil med fel på till mig, och dessutom ljugit om dom & försökt dölja felen. Det har nu gått över 2 månader sedan ARN´s beslut, och Milo Bil har fortfarande varken betalt det dom är skyldiga till eller ens svarat på ARN's eller mitt mail. USELT!!!!!!!
    Hoppas dom tar sitt förnuft till fånga och löser denna tvisten, eftersom dom LOVADE mig att rätta sig efter ARN´s beslut i frågan. Läs mer
  • Henning W

2018-07-06

Henning W skrev om Milo Bil AB
    Mycket serviceminded, professionellt och trevligt bemötande! Läs mer
  • 2018-06-02

William h skrev om Milo Bil AB
    Köpte en Volkswagen, bra bemötande Läs mer
  • Daniel B

2018-05-30

Daniel B skrev om Milo Bil AB
    Jag köpte en mazda 3, och blev väldigt bra bemött utav personalen. Personalen visade och informerade om bilen jag hade mina ögon på. Jag hade faktiskt inga förväntningar alls innan jag hade tittat in på Milo bil. Men med personalens kunnande och bra bemötande så förändrades mina förväntningar, och jag blev genast sugen på att köpa min första bil. Jag skulle varmt rekommendera Milo bil! Läs mer
  • 2018-05-30

Ari K skrev om Milo Bil AB
    Har hållit vad de lovade, smidig hantering av köpet. Läs mer
  • 2018-05-25

rosher a skrev om Milo Bil AB
    Jätte nöjd med mitt köp⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • 2018-05-25

shamal o skrev om Milo Bil AB
    hej!
    Jag lämnade in min bil hos milobil och att det vart väldigt enkelt och smidigt. Pengarna va inne på mitt konto efter 5 arbetsdagar som överenskommet och att Jag är mycket nöjd med den förmedling vi gjorde och klicka i 5 ⭐️ 👌 Läs mer
  • Ali A

2018-05-09

Ali A skrev om Milo Bil AB
    Bra och seriös bil handlare med riktigt trevliga säljare. Tack för en snabb och smidig affär . Rekommenderar alla . Läs mer
  • 2018-04-30

ERIK W skrev om Milo Bil AB
    Verkar vara en bra och seriös aktör i en annars dåligt beryktad branch. Läs mer
  • 2018-04-18

karoun m skrev om Milo Bil AB
    Vi lämnade in vår Audi som uppdrag och fick ett mycket bra bemötande av försäljaren. Han var till stor hjälp och förklarade hur försäljningen kommer att gå till. Allting från inlämning till försäljningen av bilen var smidig och utan några som helst problem. Vi hade ständig kontakt med försäljaren om frågor och prisförslag och han fanns alltid tillgänglig. Läs mer
  • 2018-04-06

falak a skrev om Milo Bil AB
    Min bil såldes jätte snabbt hos Milo Bil och det var det som jag förväntade mig, och det gick som förväntad! Rekommemderar starkt! Detta var min första gång med Milo Bil men inte det sista kan jag säga! Läs mer
  • 2018-04-05

Bobbe S skrev om Milo Bil AB
    Köpt. Mb s 400 cdi 04.
    Bra bemötande av säljare.
    Dålig framförhållning.
    Gick ej att provköra 1a besöket, bil ej besiktad.
    Lång tid att fixa detta.
    Vid 2 besöket bil ej tvättad dammig mm.
    Köpte bil fixade tvätt samt div smått själv efter prisavdrag.
    I övrigt nöjd. med bilen.. Läs mer
    2018-05-07 Saman R svarar Bobbe S
    hej Bobbe, vi beklagar att bilen inte va besiktigad första gången det va en miss från oss.
    gällande att bilen är dammig och smutsig är för att en del av våra bilar står ute och vi har inte möjlighet att ha de inne,
    synd att du inte bad om en tvätt då hade vi ordnat det, gällande att det tog tid på verkstad så handlar det om delar som va beställning på.
    men kul att du är nöjd med bilen, vi på milo bil tackar dig för ditt förtroende och beklagar att det va lite struligt och vi tar till oss det
    Med vänlig hälsning
  • 2018-04-01

Cecilia N skrev om Milo Bil AB
    Tack för suverän service och hjälp med mitt bilköp kommer att rekommendera er till alla jag känner. Läs mer
  • 2018-03-21

Farhad T skrev om Milo Bil AB
    Tack för en bra affär. 👍👍
    Smidigt och trävliga bemötande mot sina kunder. Tack Läs mer
  • 2017-12-11

dan w skrev om Milo Bil AB
    Bra bemätande. Kunnig personal.. Inga konstigheter att göra affär. Läs mer
  • Per-ola K

2017-12-10

Per-ola K skrev om Milo Bil AB
    Jag köpte en VW touareg 2008 som går fortfarande och de bra och trevlig att göra affär med👍 Läs mer

Lihar A skrev om Milo Bil AB
    Fantastisk bra köpupplevelse och ett riktigt bra bemötande av en säljare vid namn Diar. Supernöjd med bilen, okomplicerad och trygg affär! Tack! Läs mer

Daniel C skrev om Milo Bil AB
    Bra bemötande från första början. Tydliga och konkreta under hela samtalet. De har bra kunskaper och vet vad företaget håller på med. Detta gjorde att jag till slut slog till och köpte min fina bil som jag har idag. Läs mer

Lavin A skrev om Milo Bil AB
    Köpte bil. Mycket trevlig personal gjorde behovsanalys och därefter visade de bästa alternativen. Läs mer

Davy S skrev om Milo Bil AB
    Grym service och ett seriöst företag som arbetar för kundens bästa. Tack Milo Bil för all hjälp, supernöjd!!! Läs mer
  • 2017-11-28

Anna N skrev om Milo Bil AB
    Väldigt trevliga och lätt att prata med. Saknade dock mer info om bilen jag köpte och den service de hade gjort på den. Övrigt nöjd Läs mer

Kjell K skrev om Milo Bil AB
    Bemötandet var bra.
    Det som inte var bra var att de sa att vinterdäcken som följde med skulle hålla i ett par säsonger till vilket inte stämde. Det fick jag dyrt uppleva så det var dags att byta. Läs mer

Lena R skrev om Milo Bil AB
    Byte av bil, gick snabbt och smidigt. Engagerad personal. Läs mer

Elin B skrev om Milo Bil AB
    Köpte min Audi A4, årsmodell 2011. Det bästa köpet jag gjort och jag är helt förälskad i bilen! Läs mer

Veddestavägen 12, 175 62 Järfälla