MJ Golv

Persikogatan 64, 165 63 Hässelby — Visa karta

4.4 i betyg av av 8 omdömen
Välkommen till MJ Golv!

I över 18 år har vi på MJ Golv jobbat med renovering av trägolv. Vårt största fokus ligger i dig som kund. Vi lyssnar på dina önskemål och funderingar kring att renovera trägolv och jobbar sedan därefter. Vi levererar en tjänst av högsta kvalitet och vi kommer på utsatt tid.

Vi hjälper dig som behöver hjälp med installation, renovering eller besiktning av golv - alla jobb utförs fackmannamässigt. När vi renoverar golv ser vi till att ta vara på så mycket som möjligt av det gamla golvet och jobbar miljövänligt genom hela företaget. De kemikalier som används är miljövänliga produkter i toppklass.

Vi har stort tålamod för dig som kund och tar oss alltid tiden för rådgivning och konsultation - Tveka inte att höra av dig vid frågor, inga frågor är för dumma!

Läs vad 8 kunder tycker om MJ Golv

• 2020-01-05

Hans Peter Georg D skrev om MJ Golv
    Helt opålitlig! Han fick välja dag i en vecka som skulle passa oss båda och skulle ringa i början av veckan ifråga. Inte sjutton ringde han! Man kan ju tycka att han åtminstone kunde ha hört av sig om han hade fått förhinder - vi var överens om detaljer och pris... Läs mer
    2020-01-05 MJ Golv svarar Hans Peter Georg D
    Hej Hans

Jag måste ha glömt bort eftersom jag har varit väldigt sjuk den senaste månaden, delvis har jag drabbats av någon elak artad virus samt att min IBD kickade igång där jag bhar blödit från mitt tarmsystem. Ber hemskt om ursäkt för detta, finns det något jag kan göra för att kompensera dig på något sätt?
    DEKÅ Entreprenad AB
    4.7 / 5 i betyg — 140 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Totalrenoverade vår sekelskiftesvåning med snäva tidsmarginaler. Är själv väldigt krävande och noggrann kund. Resultatet och vägen dit var e"
  • 2019-10-01

Stefan N skrev om MJ Golv
    Utifrån att vi hade ett gammalt slitigt grangolv så anlitade vi MJ Golv till att slipa och lacka golvet.
    Resultatet blev över förväntan, riktigt snyggt golv!
    Bra bemötande från början till slut av Mikael, snabbt utfört arbete enligt tidsplan.
    Jag kan varmt rekommendera MJ Golv. Läs mer
  • 2019-09-12

Stefan H skrev om MJ Golv
    MJ Golv bytte ut skadade delar av mina trägolv, slipade, nåtade och vaxade desamma, slipade och lackade trappan, bytte ut skadade delar av parkettgolv, slipade och lackade detsamma. Alltid trevligt bemötande och arbetet utfört på utlovad tid. Allt till största belåtenhet! Läs mer
    LPT Construction AB
    4.3 / 5 i betyg — 32 omdömen
    Badge2020
    "Proffsiga och effektiva. Det märks att de gjort stambyten tidigare. För oss var det en ny upplevelse och vi förväntade oss kaos, stambyten ä"
  • Berit E

2018-11-05

Berit E skrev om MJ Golv
    Micke kan verkligen sitt jobb!! Han rättade till ett golv som blivit förstört av en annan klåpare till golvslipare (från ett annat företag). Nu är golvet precis som jag vill ha det. Mycket trevligt bemötande och helt utan strul. Superpt!! Läs mer
  • 2018-10-25

Patricia P skrev om MJ Golv
    Mycket nöjd med det trevliga bemötandet samt proffsigt utfört arbete. Läs mer
    VNP Bygg
    4.9 / 5 i betyg — 69 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Noggrannhet och punktlighet utmärker den här byggfirman. Att man också kan bolla sina idéer med byggledaren och att denne är sakkunnig och i"
  • 2018-10-23

Camilla H skrev om MJ Golv
    Grymt duktigkille dom gjorde jobbet Läs mer
  • 2018-10-23

Sara K skrev om MJ Golv
    Mina golv blev jättefina och Micke är flexibel, pålitlig och bra att jobba med Läs mer
    M5 BYGG AB
    4.8 / 5 i betyg — 113 omdömen
    Badge2020
    "Vi anlitade M5 för renovering av både kök och badrum och har känt oss mycket nöjda från start! M5 har varit väldigt lyhörda när vi stött på"
    Rebecka P
  • 2018-10-20

Agneta C skrev om MJ Golv
    Jag fick hjälp med att slipa mitt golv. Och oljas in med vit färg i oljan.
    Fantastisk snyggt gjort!
    Snabbt jobbat.
    Så nöjd! Läs mer

Bästa byggföretagen i Stockholm:

Joanna E Joanna E tycker:
“PJ har lagt in fiskbensparkett...” Läs mer