MJ Golv

Persikogatan 64, 165 63 Hässelby — Visa karta

Välkommen till MJ Golv!

I över 18 år har vi på MJ Golv jobbat med renovering av trägolv. Vårt största fokus ligger i dig som kund. Vi lyssnar på dina önskemål och funderingar kring att renovera trägolv och jobbar sedan därefter. Vi levererar en tjänst av högsta kvalitet och vi kommer på utsatt tid.

Vi hjälper dig som behöver hjälp med installation, renovering eller besiktning av golv - alla jobb utförs fackmannamässigt. När vi renoverar golv ser vi till att ta vara på så mycket som möjligt av det gamla golvet och jobbar miljövänligt genom hela företaget. De kemikalier som används är miljövänliga produkter i toppklass.

Vi har stort tålamod för dig som kund och tar oss alltid tiden för rådgivning och konsultation - Tveka inte att höra av dig vid frågor, inga frågor är för dumma!

Läs vad 5 kunder tycker om MJ Golv

• Berit E

2018-11-05

Berit E skrev om MJ Golv
    Micke kan verkligen sitt jobb!! Han rättade till ett golv som blivit förstört av en annan klåpare till golvslipare (från ett annat företag). Nu är golvet precis som jag vill ha det. Mycket trevligt bemötande och helt utan strul. Superpt!! Läs mer
  • 2018-10-25

Patricia P skrev om MJ Golv
    Mycket nöjd med det trevliga bemötandet samt proffsigt utfört arbete. Läs mer
  • 2018-10-23

Camilla H skrev om MJ Golv
    Grymt duktigkille dom gjorde jobbet Läs mer
  • 2018-10-23

Sara K skrev om MJ Golv
    Mina golv blev jättefina och Micke är flexibel, pålitlig och bra att jobba med Läs mer
  • 2018-10-20

Agneta C skrev om MJ Golv
    Jag fick hjälp med att slipa mitt golv. Och oljas in med vit färg i oljan.
    Fantastisk snyggt gjort!
    Snabbt jobbat.