Model House

4.4

7 omdömen om Model House

EMMA F
Skrev om Model House

Kan varmt rekommendera model house, alltid topp klass bemötande genom hela processen. bilder är ett minne för livet och jag är supernöjd med bilderna som just model house har tagit. Rekommenderar model house till alla som önskar proffsiga bilder, oavsett om det är portfolio, parbilder eller familjebilder. De är proffs helt klart! Tack Model house! Ni är bäst!

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

FERUZ HADISH H
Skrev om Model House

Model house Sweden having professional photographer and makeup artists and staffs really loved the pictures so professional and high fashion the pictures really helped me to build up my portfolio 100% recommend it

JOHAN N
Skrev om Model House

Hej, Jag med familjen va och tog bilder hos Model house vilket vi verkligen kan rekommendera vidare till er som har funderingar på detta! Ett väldigt varmt och professionellt bemötande av alla inblandade. Otroligt mysig lokal som i sin tur bidrar till väldigt bra bilder tillsammans med fotografen såklart. För oss som har små barn som va med, så uppskattade vi verkligen att allt var flexibelt och smidigt, allt från bokning till genomförande. Detta va vårat tredje besök och vi kommer definitivt att komma tillbaka! Hälsningar Johan med familj

Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen

DJUMI A
Skrev om Model House

Super trevliga personal, bra stämning. Sminkningen blev utmärkt och bilderna blev helt fantastiska. Rekommenderar verkligen.

CHELL ANN L
Skrev om Model House

Första gången jag var där år 2010 var jag redan då så himla nöjd med både sminket och bilderna men också för hur hemtrevlig deras lokaler var då och fortfarande är idag. Jag har varit en återkommande kund, även nu med barn, har varit där 3 gånger med min 4-åring och ska dit snart igen och ta julfoton :) Jag älskar att personalen är så trevliga och professionella! Helt klart 5 stjärnor av 5 från oss!

PATRIK S
Skrev om Model House

Riktigt bra bemötande av personal. Trevliga och duktiga. Jag blev väldigt nöjd från jag kom in till att jag gick ut. Fick med mig massa fina bilder som var tagna av en duktig fotograf som fick mig att känna mig avslappnad. Dit borde man verkligen gå om man vill ta fina studiobilder.

Jim A
Skrev om Model House

Ta inte bilder hos dem!!!! Det är ett riktig pajas bolag med otreliga personal!!!! Säljaren försökte alla möjliga sätt att övertala dig att betala 3000kr (deras dyrast paket). I sista steget när man skulle välja ut 5 bilder av totalt 18, ville säljaren att du ska säga åt henna att radera 13 bilder. Hjärnan funkar sämre när man väljer så många bilder att raderas än att välja ut 5 bilder, tror på mig. När man insisterade att välja ut 5 bilder, blev de riktig ofrivilligt att sa att deras system inte tillät de att välja...