Solomon Tumizghi

Solomon Tumizghi

Solomon Tumizghi är mäklare på MOHV Haninge

Solomon Tumizghi har varit registrerad mäklare sedan 2019-12. Solomon Tumizghi har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-11 och har fått 8 omdömen med ett betyg på 4.8. Solomon Tumizghi har haft 8 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-10 - 2024-02

8 omdömen om Solomon Tumizghi

Sedan starten hos Reco 2023
Björn B
Köpte sin stuga med hjälp av Solomon Tumizghi en del av MOHV Haninge
Hemfosa

Bra bemötande vid ankomst Bra på att förklara med dom frågorna man hade

Berit Inga-Mari V
Sålde sitt hus med hjälp av Solomon Tumizghi en del av MOHV Haninge
Vendelsö

Vi är mycket nöjda med försäljningen. Mäklaren skötte det snyggt trots en del utmaningar under budgivningen. Priset ligger inom ramen för den värdering han gjorde.

Richard T
Köpte sin stuga med hjälp av Solomon Tumizghi en del av MOHV Haninge
Hemfosa

Bra bemött, saklig och proffesionell. Bra kommunikation, allt fungerar smidigt.

Tack så mycket för dina fina ord :). All lycka till er! Mvh Solomon på MOHV

Semir N
Hagsätra

Vi är så extremt nöjda! Jag anlitade Solomon första första gången när han jobbade på ett annat bolag, och där sålde han min bostad som den dyraste i föreningen någonsin, supernöjda! Nu 3 år senare behövde jag sälja min bostad igen och kontaktade Solomon såklart. Denna gång vart försäljningen den dyraste sedan 2020!!, heeelt galen bedrift i dessa tider! Vi hade endast En spekulant med tanke på dystra tider, men han lyckades ÄNDÅ förhandla upp spekulanten med 100.000kr, helt otroligt faktiskt! Solomon är otroligt...

Svar från Solomon Tumizghi

Vilka Ord Semir, STORT tack :). Tack för Förtroendet än en gång, så ses och hörs vi när det dags igen :). Kram. Mvh Solomon på MOHV

Anna L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Solomon Tumizghi en del av MOHV Haninge
Hagsätra

Väldigt tillgänglig och en stor trygghet i guidande och hjälp inför köpet av min första bostadsrätt.

Ida B
Hagsätra

Bra proffesionellt bemötande och jättebra hantering av försäljningen. Mycket nöjd med val av mäklare! Lättillgänglig, informativ och tillmötesgående.

Svar från Solomon Tumizghi

Hej Ida, Vad fint du skriver om mitt arbete med din bostad, STORT TACK! Jag är helt övertygad om att ni snart hittar er nya lägenhet :). Ha det Gott!

Veronica S
Centrala Handen

Duktig mäklare! Bra med återkoppling.

Svar från Solomon Tumizghi

Hej Veronica, Det var min ära att få hjälpa dig vidare :). tack för att du tog dig tid och skriva. Ta hand om er!

Simon B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Solomon Tumizghi en del av MOHV Haninge
Tungelsta

Vänlig, konkret och skicklig. Solomon var trevlig att ha att göra med!

Svar från Solomon Tumizghi

Hej Simon, Vilka fina ord, stort tack! Ni kommer trivas mycket bra i er nya bostad :). Ha det fint!