Charlotte Forsberg

Charlotte Forsberg

Charlotte Forsberg är mäklare på MOHV Umeå

Charlotte Forsberg har varit registrerad mäklare sedan 2008-12. Charlotte Forsberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-12 och har fått 282 omdömen med ett betyg på 4.8. Charlotte Forsberg har haft 35 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

282 omdömen om Charlotte Forsberg

Sedan starten hos Reco 2015
Petra Birgitta Josefin N
Holmsund

Charlotte gav snabba återkopplingar och skötte allting smidigt och bra så jag som säljare kände mig trygg och guidad.

Kristoffer S
Holmsund

Vi har blivit jättebra bemötta och Charlotte känns väldigt proffsig och man märker tydligt att hon är duktig på sitt arbete. Våra förväntningar var att vi skulle känna oss trygga och det har vi hela tiden känt med Charlotte. Eftersom detta är våran första bostad/hus vi köper så har det hela tiden varit lite skräckblandad förtjusning, men jag tycker att Charlotte har hela tiden gjort att vi känt oss säkra genom att vara tydlig och tillmötesgående i dom samtal vi har haft med henne. Jag har inget dåligt att säga om Charlotte och vi känner oss nöjda.

Anny Matilda G
Haga

Charlotte är proffsig, tydlig, seriös och trevlig. Känns tryggt med Charlotte som mäklare.

Jan F
Sörfors

Vi tycker vi fått ett väldigt bra bemötande hon ger intryck av att vara seriös , korta svarstider på funderingar. Vi tycker att hon uppfyllt dom krav Vi har på en mäklare löser.ev problem, bra kontakt

Lars Rickard A
Rödäng

Charlotte gav ett mycket proffsigt intryck, som hon visade genom sitt engagemang för mig som säljare att hon ville att jag skulle vara nöjd med hela affären. Hon gav många goda råd om alternativ, utan att vilja sälja på mig olika tjänster, vilket gav en bra dialog. Processen var lagom forcerad och affären kändes kontrollerad och väldigt genomtänkt, vilket skapade ett lugn hos mig som säljare. Jag vill att köparen ska vara nöjd och där upplevde jag även att Charlotte var noga. Min totala upplevelse var över förväntan, vilket...

Linda Å
Sålde sin lägenhet med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
Haga

Proffsigt bemötande, trevlig och lätta att få kontakt med. Återkopplar snabbt på ev frågor och hjälper till med att svara på frågor vid behov. Jättetrevlig och proffsig mäklare!

Erik M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
Haga

Superproffsig, hjälpsam, tillgänglig, engagerad. Har inte träffat en bättre mäklare i Umeå.

Anders H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
Haga

Professionell Tydlig Engagerad Öppen Ärlig Erfaren mäklare som verkligen kan sitt jobb. Verkligen rätt kvinna på rätt plats

Josef A
Klabböle

Professionell och trevlig. Rekommenderas!

Malin K
Västerhiske

Vänligt bemötande, kompetent, trygg i sin roll, lugn och positiv.