Malin Persson

Malin Persson

Malin Persson är mäklare på MOHV Umeå

Malin Persson har varit registrerad mäklare sedan 2009-09. Malin Persson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-06 och har fått 260 omdömen med ett betyg på 4.8. Malin Persson har haft 39 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

260 omdömen om Malin Persson

Sedan starten hos Reco 2015
Petter M
Holmsund

Mycket bra bemötande! Proffsig hantering av hela affären! Malin rekommenderas varmt!

Sofia Johanna Maria J
Köpte sitt hus med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Umeå
Tomtebo/Nydalaviken

Utan Malins hjälp hade vi nog inte fått till ett köp av huset! Mycket bra!

Ida Sofie M
Holmsund

Engagerad, professionell och väldigt trevlig. Man känner sig väl omhändertagen och lyssnad på, som att Malin är på vår sida. Jättenöjd med Malin!

Joachim S
Mariedal

Rekommenderar MOHV väldigt varmt! Vi hade en engagerad mäklare (Malin Persson) som genom hårt arbete och engagerade visningar fick min lägenhet såld till begärt pris, trots tuffa tider med en stillastående bostadsmarknad.

Malin N
Köpte sitt hus med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Umeå
Holmsund

Trevlig, insatt i objektet samt förtroendeingivande.

Stig Peder Benny S
Holmsund

Bra bemötande, väldigt trevlig och kunnig. Upplevelsen var att hon hade mycket att göra och att återkopplingen ibland kunnat vara bättre

Anneli K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Umeå

Positiv , glad och trevligt bemötande. Vi kände oss trygga genom hela processen Bra med tips och återkoppling!

Christer F
Haga

Trevlig, engagerad, hjälpsam. Bra bemötande utifrån våra förväntningar

Ronny N
Teg

Jag är väldigt nöjd med samarbetet med Malin. Även om det tog lång tid att få lägenheten såld så var hon tydlig med att marknaden är sådan just nu. Hon gav mig idéer och peppade mig under processen.

Linda Sofia G
Sörmjöle

Malin är otroligt kunnig, rutinerad och engagerad. Det känns tryggt att få hjälp av henne i en så stor affär som det innebär att sälja en bostad.