Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Mojo Coffee AB

Lör - Sön 11:00 - 19:00

Läs vad 3 kunder tycker om Mojo Coffee AB

• Tobias H
    Tobias H skrev om Mojo Coffee AB
    En av Stockholms bästa kaffeställen ... med betoning på kaffe. Här tar man värme, rinntid, créma och smak på blodigaste allvar. Vid ett tillfälle slängde den barista som skulle servera mig en espresso resultatet två gånger innan jag fick min kopp. Varför? Resultatet var inte tillräckligt bra enligt hennes krav. Slöseri? Måhända. For show? Kanske ... men det kändes inte så. Gott slutresultat? No doubt. Läs mer
  • Jennifer H
    Jennifer H skrev om Mojo Coffee AB
    Mycket trevligt ställe med väldigt bra personal. Har alltid fått ett superbra bemötande här.

Maten är bra men dyr. Kan rekommendera deras räksallad som är grym! Har tyvärr blivit serverad kött här fast jag beställde en vegetarisk smörgås så la dom i äcklig skinka. Blev ett snabbt besök på toaletten kan jag meddela men som tur är så är även toaletten trevligt och fräsch =) Läs mer
    Fredrik E gillar detta
  • Leon
    Leon skrev om Mojo Coffee AB
    Mojo har sitt ursprung i cafévärlden men har sedan i slutet på förra året gjort ett ryck och serverar nu även varm mat och rätt hyfsad sådan om man vill ha en bra lunch. Ett stort plus för alla GI-fanboys är Mojos hälsotallrik som är en generös mix av lax eller kyckling, quinoa, grönsaksröra, bönröra och en liten fruktskål. Espressokaffet är rätt bra (inte lika bra som Sosta men nästan!) och alla bakelser är hembakade så du behöver inte oroa dig om härdat fett. Klientelet består till 75 procent av unga kvinnor. Läs mer
    Fredrik E gillar detta

Bästa restaurangerna i Stockholm: