Mojo Coffee AB

Mojo Coffee AB

Ring 08-10 81 20 www.mojocity.se
3.7

Öppettider: Vinter 08/11 - 06/19 Mån - Fre 08:00 - 21:00 Lör - Sön 11:00 - 20:00 Sommar 06/20 - 08/10 Mån - Fre 08:00 - 20:00 Lör - Sön 11:00 - 19:00

3 omdömen om Mojo Coffee AB

Tobias H
Skrev om Mojo Coffee AB

En av Stockholms bästa kaffeställen ... med betoning på kaffe. Här tar man värme, rinntid, créma och smak på blodigaste allvar. Vid ett tillfälle slängde den barista som skulle servera mig en espresso resultatet två gånger innan jag fick min kopp. Varför? Resultatet var inte tillräckligt bra enligt hennes krav. Slöseri? Måhända. For show? Kanske ... men det kändes inte så. Gott slutresultat? No doubt.

Jennifer H
Skrev om Mojo Coffee AB

Mycket trevligt ställe med väldigt bra personal. Har alltid fått ett superbra bemötande här. Maten är bra men dyr. Kan rekommendera deras räksallad som är grym! Har tyvärr blivit serverad kött här fast jag beställde en vegetarisk smörgås så la dom i äcklig skinka. Blev ett snabbt besök på toaletten kan jag meddela men som tur är så är även toaletten trevligt och fräsch =)

Fredrik E gillar detta
Leon
Skrev om Mojo Coffee AB

Mojo har sitt ursprung i cafévärlden men har sedan i slutet på förra året gjort ett ryck och serverar nu även varm mat och rätt hyfsad sådan om man vill ha en bra lunch. Ett stort plus för alla GI-fanboys är Mojos hälsotallrik som är en generös mix av lax eller kyckling, quinoa, grönsaksröra, bönröra och en liten fruktskål. Espressokaffet är rätt bra (inte lika bra som Sosta men nästan!) och alla bakelser är hembakade så du behöver inte oroa dig om härdat fett. Klientelet består till 75 procent av unga kvinnor.

Fredrik E gillar detta