Alla kategorier Begagnade bilar Uppsala Uppsala Möller Bil

Kungsgatan 103, 753 18 Uppsala — Visa karta

Metallvägen 12, 19572, Rosersberg
Arbetsbil Stockholm AB
Kenneth Jansson Frakt AB:
Med Jakob är det aldrig några problem.

Försäljare av begagnade bilar nära Möller Bil:

Fyrislundsgatan 63, UPPSALA
Varmt välkommen in till S:t Olof Bil på Fyrislundsgatan 63! Läs mer ›
Bengt P:
Ett mycket trevligt bemötande och bilen fungerar bra. jag kan rekommendera s.t Olof bil till mina vänner

Läs vad 2 kunder tycker om Möller Bil

• süleyman G
    süleyman G skrev om Möller Bil
    Ingen service eller mottagande
    Jag varnar alla kontakt med detta företag dem säger ett på telefon och annat på när du väll befinner dig på plats.
    Om ni ska göra ett inbyte var försiktig med påhittade feler så att dem kan dra ner värdet på din egna bil.
    Jag upplevde det igår 04/05/2015 fick åka från Göteborg till Uppsala säljaren så att en tekniker skulle kolla på inbytes bilen alltså din egen bil dem säger detta är fel detta är fel massa fel dem så på telefon du får 215000 till mig men när jag väl var framme så ville han sänka mellan 35000 till 40000 kr.
    Deras tekniker det är verkligen en egen clown för sig så mitt råd är att var försiktiga med både säljarna samt deras clown tekniker .
    Alla som äger en AUDI vet att för att bilen ska starta utan nyckel så måste du trampa på broms pedalen för att bilen ska gå igång deras tekniker skrev att det inte funkar han testar knapparna utan att trampa på broms pedalen därför att dem ska hitta påhittade fel så att dem kan sänka värdet på din bil.
    Detta företag är oseriös och rekommenderas inte till någon
  • süleyman G
    süleyman G skrev om Möller Bil
    Detta bil företag får du varken service eller bra mottagande om ni har en inbytesbil så var försiktiga så dem inte hittar massa påhittade fel så att den kan betala mindre för ditt inbytesbil. dem säger ett på telefon sedan när ni är väl framme i företaget ett annat när det gäller ge bedömning till företaget så är det ------100.
    Detta företag rekommenderas ej.

Kungsgatan 103, 753 18 Uppsala