Uppsala Motorcenter AB

Uppsala Motorcenter AB

uppsalamotorcenter.se
  • BadgeTwoYears

På Uppsala Motorcenter AB står kundernas affär i centrum. Vi strävar efter att erbjuda dig ett rikligt lager med olika bilar till konkurrenskraftiga priser. Detta innebär att vi ständigt köper in bilar. Vi välkomnar dig att vända dig till oss för en snabb, trygg och smidig process när du vill sälja din bil. Vi hämtar bilen...

41 omdömen om Uppsala Motorcenter AB

Spacenode A
Skrev om Uppsala Motorcenter AB

Proffsigt. Pålitlig. Trevlig. Allt som allt en helt igenom perfekt hantering av mitt bilköp. Önskar att fler i branschen var som Uppsala motor Center.

Jenny A
Skrev om Uppsala Motorcenter AB

Blev upphämtade av Danne på tågstationen och kunde provköra bilen därifrån. Riktigt smidigt och väldigt trevligt bemötande!

Hjelm Per-Ola M
Skrev om Uppsala Motorcenter AB

Trevlig och tillmötesgående bra servis helt enkelt bra.

Anders Carl-Johan W
Skrev om Uppsala Motorcenter AB

Helt fantastisk service, jag kommer rekommendera dem

Liridon A

Snabb service och jättetrevligt👍 Bästa 10/10

Eriksson Owe J
Skrev om Uppsala Motorcenter AB

Mycket bra och trevlig bemötande service vänliga.

Mikaela Maria H
Skrev om Uppsala Motorcenter AB

Fick ett trevligt och seriöst bemötande. Affären gick snabbt och smidigt, är nöjd.

Mikail C
Skrev om Uppsala Motorcenter AB

Behövde en pendlarbil och 10 minuter senare var jag en ägare av en Skoda Fabia, snabbt och smidigt med avtal och ägarbyte.

Jacob H
Skrev om Uppsala Motorcenter AB

Daniel är mycket proffsig och tar sig verkligen tid till kunden. Krånglar inte utan är bara till hjälp. Otroligt nöjd och kommer definitivt rekommendera!

Filip Rydén B
Skrev om Uppsala Motorcenter AB

Bra bemötande, tydlig info om bilen, lätt affär, lite struligt med swishbetalning på större belopp, men inte deras fel :D

Hussain El S
Skrev om Uppsala Motorcenter AB

Fint bemötande. Detta är en seriös bilhandlare. Allt gick smidigt till och fick bra garanti. Inget att klaga på.

Annika F
Skrev om Uppsala Motorcenter AB

Väldigt proffesionellt, kändes tryggt och var väldigt trevliga

Krantz Hans C
Skrev om Uppsala Motorcenter AB

En bilfirma som ger ett seriöst intryck. Trevlig personal. Jag rekommenderar verkligen Uppsala Motorcenter om du har hittat en bil från den här firman. Högsta betyg.

Pettersson Hans K
Skrev om Uppsala Motorcenter AB

Man känner sig välkommen och bemöt på ett fint sätt bra info om bilen vi var intresserade av så köpet blev fullbordat.

Hunter G
Skrev om Uppsala Motorcenter AB

Excellent service. They were willing to open on the weekend to accommodate me travelling from the North of Sweden to come and look at the car. Easy to communicate with.

Andreas A
Skrev om Uppsala Motorcenter AB

Bra bemötande och objektet som annonserades levde upp till förväntningarna

Robin L
Skrev om Uppsala Motorcenter AB

Bra bil till rimligt pris. Affären var smidig att genomföra. Haft bilen i mindre än 2 veckor. Svårt att veta om några dolda saker kommer dyka upp i närtid?

Lundin Leif Oskar R
Skrev om Uppsala Motorcenter AB

Bliv snabbt och vänligt bemött..vi hade inga förväntningar, men blev positivt bemötta av säljaren. Vi köpte en wv T-cross. Som vi är nöjda med, så här långt!!

Paul D
Skrev om Uppsala Motorcenter AB

Personligt och utmärkt proffesionellt bemötande.

Annika B
Skrev om Uppsala Motorcenter AB

Det var min pappa som hittade en bil som passade alla mina kriterier, han hade den mesta kontakten. Försäljaren var trevlig och hjälpte till med allt.

Filip H
Skrev om Uppsala Motorcenter AB

Köpte min bil där. Fick en jättebra beskrivning av den som stämde överens med verkligheten då jag åkte en bit. Känns tryggt!

Tuula W
Skrev om Uppsala Motorcenter AB

Ett vänligt och kunnigt bemötande! Kändes tryggt!

Hogir S
Skrev om Uppsala Motorcenter AB

De har bästa servis och riktigt bra bilar 👌👌

Hans Christian Ö
Skrev om Uppsala Motorcenter AB

Snabb återkoppling och trevligt bemötande, håller vad som lovas! Jag är nöjd.

Jonathan D
Skrev om Uppsala Motorcenter AB

Trevligt bemötande och snabb och enkel affär

Joel K
Skrev om Uppsala Motorcenter AB

Jag sålde en bil via blocket och blev kontaktad av uppsala mororcenter. Efter att ha skickat lite bilder och information om bilen så köpte dom bilen av mig. Efter att ha skrivit på ett kontrakt digitalt så fick jag en swish till en sunma som jag måste säga att jag är nöjd med, åtminstone i närheten av begärt pris! Det var inga krusiduller med affären. Det tog inte mer än en timme från första kontakt tilö försäljning. Jag har ingenting negativt att säga om företaget! Rekomenderas

Emelie M
Skrev om Uppsala Motorcenter AB

Köpte en bil från Motorcenter i Uppsala. Fantastisk service, bra bemötande och väldigt tillmötesgående. Rekommenderas starkt!!

Ljungqvist Lars J
Skrev om Uppsala Motorcenter AB

Trevligt bemötande och snabb och smidig affär. Bilen motsvarande mina förväntningar. Toppen!

Andersson Alf Torsten S
Skrev om Uppsala Motorcenter AB

Trevligt bemötande Hjälp att åtgärda fel som borde ha varit åtgärdat För övrigt bra Köp bil

Julia J
Skrev om Uppsala Motorcenter AB

Köpte en Mercedes, nöjd med bilen och otroligt nöjd med bilen och bemötandet på bilfirman. Återkommer vid nästa bilköp. Stor tack.

Mikail C
Skrev om Uppsala Motorcenter AB

Nöjd, bra deal med finansiering på min ”nya” tesla!

Erhan C
Skrev om Uppsala Motorcenter AB

Super nöjd med min Audi och servicen jag fick av Danne!

Burzic S
Skrev om Uppsala Motorcenter AB

Det var professionell hjälp med köpet av bilen.

Oleksandr D
Skrev om Uppsala Motorcenter AB

de förhållanden som diskuteras i bilhallen stämmer inte överens med verkligheten

Alfadin E

Super bra,Trevlig säljare 👍🏻

Rickard L
Skrev om Uppsala Motorcenter AB

En bilaffär helt utan bekymmer!

Jader A
Skrev om Uppsala Motorcenter AB

Trevliga o ärligta bra mätande

Raafat Nagah Zaki G
Skrev om Uppsala Motorcenter AB

Jätte bra bilfirma ! Mycket trevliga säljare ! Jag är supernöjd med min Volvo xc60 ! Rekommenderas verkligen .

Yosef A
Skrev om Uppsala Motorcenter AB

Proffsigt bemötande, kändes tryggt och säkert att köpa bil där. Säljaren återkopplade 1 vecka efter bilköp för att höra om jag var nöjd med nya bilen.

Daniella E
Skrev om Uppsala Motorcenter AB

Otroligt proffsigt bemötande och väldigt hjälpsamma. Är supernöjd!

Ababii I
Skrev om Uppsala Motorcenter AB

The best car dealership, i am working always with them