Montenegros golv och måleri AB

Montenegros golv och måleri AB

Välkommen till Montenegros golv och måleri AB!

Letar du efter en hantverkare som kan hjälpa dig med måleri och/eller golvslipning i Stockholm med omnejd? Vi på Montenegros golv och måleri AB har erfaren och välutbildad personal. Vi hjälper dig som privatperson såväl som företag, butiker, hotell, entreprenörer etc.

Våra tjänster: Måleri, golvslipning, trappslipning, golvläggning, finsnickeri och tapetsering.

Vi förstår värdet av en hantverkare som blir klar i tid som utlovat. Vi håller därför en öppen och ärlig dialog med dig för att båda parter ska bli 100% nöjda. Välkommen att besöka vår hemsida för att se referensfoton eller be om en offert direkt här ovan.

Läs vad 7 kunder tycker om Montenegros golv och måleri AB 2

2021-04-16
    Väntade i veckor för att få en offert, de hörde därefter väldigt kort av sig och frågade om vi fortfarande var intresserade av att få en offert. Bad då på nytt om en offert som de även den gången ignorerade. Mycket missnöjda med deras urusla kundservice. Rekommenderar inte att man kontaktar dom.
    2020-08-31
    Oerhört professionella med lysande smakråd. Superfint resultat och klara före utsatt tid! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    Hej Olof, Tack för förtroendet! Montenegros golv och måleri AB
    2020-08-28
    Vi använde Montenegros golv och måleri AB för bredspackling, måleri av hela lägenheten (väggar och tak), uppsättning av takstuckaturer, väggpanel, dörröverstycken, takrosetter samt renovering av fönsterkarmar.
    Montenegros golv och måleri AB uppdaterade oss under hela processen, skickade bilder och dubbelkollade med oss så att allt blev precis som vi ville ha det. När problem uppstod kontaktade dom oss direkt och löste allt på ett proffsigt och kostnadseffektivt sätt.
    Slutresultatet blev bättre än vad vi hade kunnat drömma om!

Ska vi renovera igen kommer vi att anlita Montenegros golv och måleri AB igen. Kan varmt rekommendera dom!

/ Emilia och Richard, Fleminggatan
    Hej Emilia & Richard, Vi tackar för förtroendet! Montenegros golv och måleri AB
    2020-04-15
    Vi använde oss av Montenegros Golv för att måla om köksluckor och stommar samt fönster i ett befintligt kök. Allt funkade perfekt från första kommunikation via telefon med offert samt utförande enligt utsagd tid. De jobbade väldigt bra med hög kvalité och noggrannhet på utfört arbete. De städade upp noggrant efter sig när arbetet var klart. Väldigt proffsigt genom hela projektet.
    Hej Johan, Tusen tack för ditt fina omdöme. Roligt att du är nöjd med vårt arbete! Montenegros golv och måleri AB
    2019-12-11
    Har anlitat Montenegros golv och måleri två gånger och lika nöjd båda gångerna. Prisvärda, noggranna och jättetrevliga! Högsta betyg!
    2019-12-09
    Mycket snabb och trevlig service! Rekommenderas!
    2019-12-03
    Golvslipning och målning av väggar och tak.
    Smidig kommunikation. De håller vad de lovat. Levererar överenskommen kvalitet och snabbare än vad de sa.