Montenegros golv och måleri AB

Montenegros golv och måleri AB

Ring 076-790 36 10 www.montenegrosab.se
4.1

Välkommen till Montenegros golv och måleri AB! Letar du efter en hantverkare som kan hjälpa dig med måleri och/eller golvslipning i Stockholm med omnejd? Vi på Montenegros golv och måleri AB har erfaren och välutbildad personal. Vi hjälper dig som privatperson såväl som företag, butiker, hotell, entreprenörer etc. Våra tjänster:...

9 omdömen om Montenegros golv och måleri AB

SHARMARGE YUSUF A
Skrev om Montenegros golv och måleri AB

Jag anlitade Montenegros golv och måleri för ett försäkrings ärende. Arbetet genomfördes med kort varsel. De la nytt golv, lagade väggar efter fuktskada, målade och la till nya lister. Jag är riktigt nöjd med resultatet! Det blev så snyggt och välgjort! De utförde arbetet precis enligt tidtabell och fakturan var exakt enligt offerten. De var flexibla gällande dagar som arbetet utfördes på. Jag skulle lätt anlita dem igen vid behov och rekommenderar bolaget varmt till någon som behöver deras hjälp

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
PARDIS A
Skrev om Montenegros golv och måleri AB

Oprofessionella hantverkare och felaktig information Vi valde Montenegros för att de har sin lokal på samma gata som vår lägenhet. Paula var trevlig och man fick alltid till svar att de kunde lösa allt. Vi valde att genomföra golvslipningen innan inflytt till vår nya lägenhet. Arbetet skulle genomföras fredag-måndag med inflytt tisdag, Paula var väl införstådd med att tiden var avgörande för inflytt. På fredag påbörjas arbetet men ingen är där och jobbar på lördag enligt avtal, vi ringer Paula varpå hon svarar att de...

DERYA VALENTINA B
Skrev om Montenegros golv och måleri AB

Väntade i veckor för att få en offert, de hörde därefter väldigt kort av sig och frågade om vi fortfarande var intresserade av att få en offert. Bad då på nytt om en offert som de även den gången ignorerade. Mycket missnöjda med deras urusla kundservice. Rekommenderar inte att man kontaktar dom.

PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 478 omdömen 4.8 av 478 omdömen

Seriöst företag. Mycket nöjd.

Olof L
Skrev om Montenegros golv och måleri AB

Oerhört professionella med lysande smakråd. Superfint resultat och klara före utsatt tid! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Svar från Montenegros golv och måleri AB

Hej Olof, Tack för förtroendet!

Emilia H
Skrev om Montenegros golv och måleri AB

Vi använde Montenegros golv och måleri AB för bredspackling, måleri av hela lägenheten (väggar och tak), uppsättning av takstuckaturer, väggpanel, dörröverstycken, takrosetter samt renovering av fönsterkarmar. Montenegros golv och måleri AB uppdaterade oss under hela processen, skickade bilder och dubbelkollade med oss så att allt blev precis som vi ville ha det. När problem uppstod kontaktade dom oss direkt och löste allt på ett proffsigt och kostnadseffektivt sätt. Slutresultatet blev bättre än vad vi hade kunnat drömma...

Svar från Montenegros golv och måleri AB

Hej Emilia & Richard, Vi tackar för förtroendet!

Målerifirma Alfred Holm
4.4/5 i betyg av 322 omdömen 4.4 av 322 omdömen

Anrikt och ansvarstagande företag som alltid levererar det de lovar.

Staffan P Staffan P
Johan L
Skrev om Montenegros golv och måleri AB

Vi använde oss av Montenegros Golv för att måla om köksluckor och stommar samt fönster i ett befintligt kök. Allt funkade perfekt från första kommunikation via telefon med offert samt utförande enligt utsagd tid. De jobbade väldigt bra med hög kvalité och noggrannhet på utfört arbete. De städade upp noggrant efter sig när arbetet var klart. Väldigt proffsigt genom hela projektet.

Svar från Montenegros golv och måleri AB

Hej Johan, Tusen tack för ditt fina omdöme. Roligt att du är nöjd med vårt arbete!

peter w
Skrev om Montenegros golv och måleri AB

Har anlitat Montenegros golv och måleri två gånger och lika nöjd båda gångerna. Prisvärda, noggranna och jättetrevliga! Högsta betyg!

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Anton R
Skrev om Montenegros golv och måleri AB

Mycket snabb och trevlig service! Rekommenderas!

Daniel R
Skrev om Montenegros golv och måleri AB

Golvslipning och målning av väggar och tak. Smidig kommunikation. De håller vad de lovat. Levererar överenskommen kvalitet och snabbare än vad de sa.

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 173 omdömen 4.7 av 173 omdömen