Mother India HB

4.2

6 omdömen om Mother India HB

Jacklin Michell M N
Skrev om Mother India HB

Alltid god service och fantastisk mat. Mother india är helt klart den bästa indiska restaurang i Stockholm

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4107 omdömen 4.0 av 4107 omdömen

Jessica I Jessica I
ROBERT M
Skrev om Mother India HB

Stockholms kanske bästa Chicken Tikka Masala. Trevlig personal och alltid bra mat.

Jakob D
Skrev om Mother India HB

Rätt bra Indier med riktigt trevlig personal. Åt Chicken Tikka, som var god men inte så mycket mer.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4712 omdömen 4.2 av 4712 omdömen

Penelope S Penelope S
Ulrika C
Skrev om Mother India HB

Supertrevlig personal som gör allt för att man ska trivas. God mat och bra priser.

Sebastian -
Skrev om Mother India HB

Sjukt trevlig personal! Det gör alltid sitt bästa för att man ska känna sig välkommen. Dessutom är det riktigt god mat. =)))

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Camilla
Skrev om Mother India HB

Mother India ligger lite off och ser kanske inte mycket ut för världen. Lokalen är liten och typiskt indisk-sunkig med bakbelysta vattenfalls tavlor, men låt inte skenet bedra. Här hos mamma Indien får du en snabb och förvånansvärt god lunch för en billig penning.