Mother India HB

6 omdömen om Mother India HB

Visar 6 omdömen med 4.2 i snittbetyg
Jacklin Michell M N
Skrev om Mother India HB

Alltid god service och fantastisk mat. Mother india är helt klart den bästa indiska restaurang i Stockholm

Reco tipsar!
Paraden
4.2/5 i betyg av 4787 omdömen 4.2 av 4787 omdömen
BadgeSevenYears

enklare husmanskost, personalen var dock helt fantastisk som gjorde att vi fick det jättetrevligt trots maten.

ROBERT M
Skrev om Mother India HB

Stockholms kanske bästa Chicken Tikka Masala. Trevlig personal och alltid bra mat.

Jakob D
Skrev om Mother India HB

Rätt bra Indier med riktigt trevlig personal. Åt Chicken Tikka, som var god men inte så mycket mer.

Sponsor
Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 8038 omdömen 4.3 av 8038 omdömen
Badge2021

Bockholmen har alltid varit trevligt att besöka och tyvärr så blir vi besvikna den här gången. Finns inget att klaga på gällande maten men s

Jessica S Jessica S
Läs mer omdömen
Ulrika C
Skrev om Mother India HB

Supertrevlig personal som gör allt för att man ska trivas. God mat och bra priser.

Sebastian -
Skrev om Mother India HB

Sjukt trevlig personal! Det gör alltid sitt bästa för att man ska känna sig välkommen. Dessutom är det riktigt god mat. =)))

Sponsor
Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4138 omdömen 4.0 av 4138 omdömen
Badge2021

Va på brunch i lördags, allt va toppen, från jag kliv in genom dörren tills jag mätt och belåten gick ut igen :) toppen 👍

Jessica I Jessica I
Läs mer omdömen
Camilla
Skrev om Mother India HB

Mother India ligger lite off och ser kanske inte mycket ut för världen. Lokalen är liten och typiskt indisk-sunkig med bakbelysta vattenfalls tavlor, men låt inte skenet bedra. Här hos mamma Indien får du en snabb och förvånansvärt god lunch för en billig penning.

Filtrera omdömen