Alla kategorier Begagnade bilar Västra Götaland Borås Mobilen i Borås AB

Gånghestersvägen 131, 507 62 Borås — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Mobilen i Borås AB

• Andreas E skrev om Mobilen i Borås AB
    Riktigt illa.
    Blev väntande i hallen då den ena säljaren försvann och sa att jag kunde gå upp och hämta honom om det skulle vara något, nej jag jagar inte en säljare för att få ge dom mina pengar.
    Sen efter att ha sökt på nätet så förstår jag att mycket inte fungerar som det borde där. Läs mer
  • johan p skrev om Mobilen i Borås AB
    Trevlig personal, bra service samt kunnig personal.

Skulle även vilja påpeka att det är helt beroende på årsmodell också, man kan inte förvänta sig det bästa om man väljer att köpa en äldre husbil. Naturligtvis handlar det inte bara om årsmodell utan även kvaliteten på husbilarna som mobilen köper in. Så vitt jag vet så finns det gott om bra märken som exempelvis ”Pilote”. Jag och min fru är otroligt nöjda med i princip allting. Däremot köpte vi vår husbil nyligen vilket betyder att det blir husbilssemester nästa år istället! TUT TUT Läs mer
  • 2018-08-08

Omdömet har granskats och är verifierat

Jonny v skrev om Mobilen i Borås AB
    Verkar ha gjort bra sak av en dålig
    fdgdfgdfg Läs mer
  • H skrev om Mobilen i Borås AB
    Köper bil för 22.000, reparerar den för 6000 och ifrågasätter varför den går konstigt, vilket de säger att den inte gör.
    Kör bilen till annan verkstad där den bedöms skrot. Motorras plus automatlådreas. Kostnader på mellan 25- 40 000 kr, när bilen kostade 22... Mobilen i Borås AB gör ingenting åt saken trots konsumentköplagens rekommendationer angående när bilar inte motsvarar det man tänkt sig. Blir en omfattande anmälan ARN för reklamation och skadestånd. Läs mer

Bästa försäljarna av begagnade bilar i Borås:

SOLBRÄCKEGATAN 18, 44245, Kungälv