Mobilen i Borås AB

1.5

4 omdömen om Mobilen i Borås AB

Andreas E
Skrev om Mobilen i Borås AB

Riktigt illa. Blev väntande i hallen då den ena säljaren försvann och sa att jag kunde gå upp och hämta honom om det skulle vara något, nej jag jagar inte en säljare för att få ge dom mina pengar. Sen efter att ha sökt på nätet så förstår jag att mycket inte fungerar som det borde där.

Car 4 Sale
4.5/5 i betyg av 309 omdömen 4.5 av 309 omdömen

Mycket smidig affär och bilen var precis så fin som bilderna och säljaren påpekade. Säljaren mötte upp mig på stationen ( en Söndag) och bil

johan p
Skrev om Mobilen i Borås AB

Trevlig personal, bra service samt kunnig personal. Skulle även vilja påpeka att det är helt beroende på årsmodell också, man kan inte förvänta sig det bästa om man väljer att köpa en äldre husbil. Naturligtvis handlar det inte bara om årsmodell utan även kvaliteten på husbilarna som mobilen köper in. Så vitt jag vet så finns det gott om bra märken som exempelvis ”Pilote”. Jag och min fru är otroligt nöjda med i princip allting. Däremot köpte vi vår husbil nyligen vilket betyder att det blir husbilssemester nästa år istället! TUT TUT

Jonny v
Skrev om Mobilen i Borås AB

Verkar ha gjort bra sak av en dålig fdgdfgdfg

5S Bil AB
4.6/5 i betyg av 145 omdömen 4.6 av 145 omdömen

Fick en ren o fin bil, både på insidan o utsidan. Blev även av med de vita fläckarna (oxidation ?) i lacken, samt ett trevligt bemötande.

H
Skrev om Mobilen i Borås AB

Köper bil för 22.000, reparerar den för 6000 och ifrågasätter varför den går konstigt, vilket de säger att den inte gör. Kör bilen till annan verkstad där den bedöms skrot. Motorras plus automatlådreas. Kostnader på mellan 25- 40 000 kr, när bilen kostade 22... Mobilen i Borås AB gör ingenting åt saken trots konsumentköplagens rekommendationer angående när bilar inte motsvarar det man tänkt sig. Blir en omfattande anmälan ARN för reklamation och skadestånd.