Alla kategorier Bilverkstad Södermanland Eskilstuna Motordepån i Mälardalen

Carlavägen 72, 633 51 Eskilstuna — Visa karta

Bergkällavägen 30, 19279, SOLLENTUNA
Landin & Pettersson AB
Gisela L:
Sedan 1990-talet är L & P min absoluta favoritverkstad. Bemötandet är vänligt, kunnigt, proffsigt. Hjälpsamheten är alltid på topp. Man känn...

Läs vad 1 kund tycker om Motordepån i Mälardalen

• KR K
    KR K skrev om Motordepån i Mälardalen
    Dottern lämna in sin Peugeot SP3 för försäkringsjobb.
    3 dagar säger föreståndaren att det ska ta, efter många samtal hit o dit o bortföklaringar 20 dagar tog det, dottern hämtar o kommer hem jätteledsen den låter illa om den och går illa.

Jag startade,,,,mycket riktigt låter så illa, kollar under känner med handen att det läcker avgaser mellan cylinder och avagsröret/LÅTER,, plus att det sitter felaktiga bultar 8.8 bult med helgänga?det ska sitta pinnbultar...

Vi ringer och ifrågsätter det.
    Micke föreståndren säger att det har du rätt i det ska sitta pinnbultar,,jaha varför har du inte satt dit några??i
    Testkör ni inte mopparna??
    svar vi vet ju inte hur dom låter innan,,
    Man blir förvånad över svaren.

Bilder finns från mig både före o efter om det blir några ifrågasättningar med försäkringsbolaget m,m

Efter mycket om och men fram o tillbaka med moppen
    Tjafs med andra ord så kanske han skulle ta moppen under dagen, okey fick moppen, men går forfarnde illa säger dotter, nä nu orkar jag inte mer, vi går till en
    AUKTORISERAD HANDLARE NÄSTA GÅNG

Motordepån som säger att man är oförskämd för att Han gör fel..Bra micke det är så man får fler kunder.
    Riktigt uselt

Carlavägen 72, 633 51 Eskilstuna