Moving Star

Moving Star

Läs vad 3 kunder tycker om Moving Star 2

• 2021-03-02
    Vi är jättenöjda med Moving Star! Allt har fungerat smidigt. De är mycket bra att ha och göra med. Flexibla och trevliga. Fick förutom flytthjälp även hjälp med att slänga ett par lass med skräp.
    Vi kommer anlita dem igen när det blir aktuellt.
  • 2021-02-19
    Moving star har varit otroligt lätta att kommmunicera med, och allt har flutit på bra! Priset var bra, och vi fick låna flyttlådor gratis.
    Tyvärr skadades flera möbler i flytten, vilket är beklagligt, men det var lätt att reklamera och företaget ersatte dessa utan problem.
    Det är ett nytt företag, så gissar att bristerna i hanteringen beror på oerfarenhet.
  • 2021-02-19
    Önskar jag kunde ge mer än 5 st solar! Dessa killar är helt underbara! Patrik med killarna var punktliga, kom på avtalad tid och gjorde flytten så smidigt snabbt och försiktigt. Starka och snabba killar! Rekommenderar er till alla jag känner.
    Jag är så glad och lättad att jag valde moving star, för det är just vad ni är! Flytt stjärnor.! Kommer absolut att anlita er igen i framtiden. Tack från hela hjärtat för grymt bra jobb!
    /Ahmet.