Moving Star

3.9

7 omdömen om Moving Star

Carita F
Skrev om Moving Star

Jag har väntat på fakturan men fick efter flera månader istället ett Inkasso-krav 720 kronor utöver priset.

Åsa T
Skrev om Moving Star

Vi flyttade från centrala Lund till östra Lund. Snabba, och noggranna. Allt från bokning till städ har varit utöver förväntan stor eloge till er!

Annette N
Skrev om Moving Star

Tömning och städning av lägenhet Malmö. Vi är supernöjda med tömning och städning av lägenheten. Flexibla och serviceminded killar!

Maher Naji Hammoodi H

Jag skickade en prisförfrågan till dem. De skickade till mig att de inte kan ge mig ett pris eftersom mitt namn är ofullständigt i prisförfrågan. Det är synd och jag rekommenderar det inte.

Maher Naji Hammoodi H gillar detta
Maria N
Skrev om Moving Star

Vi är jättenöjda med Moving Star! Allt har fungerat smidigt. De är mycket bra att ha och göra med. Flexibla och trevliga. Fick förutom flytthjälp även hjälp med att slänga ett par lass med skräp. Vi kommer anlita dem igen när det blir aktuellt.

Felix S
Skrev om Moving Star

Moving star har varit otroligt lätta att kommmunicera med, och allt har flutit på bra! Priset var bra, och vi fick låna flyttlådor gratis. Tyvärr skadades flera möbler i flytten, vilket är beklagligt, men det var lätt att reklamera och företaget ersatte dessa utan problem. Det är ett nytt företag, så gissar att bristerna i hanteringen beror på oerfarenhet.

Ahmet P
Skrev om Moving Star

Önskar jag kunde ge mer än 5 st solar! Dessa killar är helt underbara! Patrik med killarna var punktliga, kom på avtalad tid och gjorde flytten så smidigt snabbt och försiktigt. Starka och snabba killar! Rekommenderar er till alla jag känner. Jag är så glad och lättad att jag valde moving star, för det är just vad ni är! Flytt stjärnor.! Kommer absolut att anlita er igen i framtiden. Tack från hela hjärtat för grymt bra jobb! /Ahmet.