Mr Detailing & Rekond

Mr Detailing & Rekond

Ring 031-55 11 12 www.mrdetailing.se

Vi utför rekond på alla typer av fordon och vi lämnar alltid upp till 60 månaders garanti! Vi är certifierade för Angelwax. Hos oss har ni alltid fri lånebil, och vi utlovar ett gott samt ett professionellt bemötande. Mr Detailing & Rekond är ett företag som alltid har en tid till alla kunder, stora som små. Vi utför vårt arbete...

15 omdömen om Mr Detailing & Rekond

Krisztian T
Skrev om Mr Detailing & Rekond

Jag lämnade in en utmaning med fina vackra repor, dörruppslag och diverse lackojämnheter till Danijel på Mr. D&R och det jag fick tillbaka gör mig mer än nöjd över resultatet. Fantastiskt bemötande med kunden och resultat i fokus. Trevlig som få med båda fötterna på jorden. Man får verkligen det man betalar för och det man betalar för är värt varenda öre för vad man får hos MR. D&R. JAG kan intyga att DU som kund vad du nu vill lämna in och få gjort får ett resultat över förväntan, exceptionellt kvalitet, ärlighet, kundfokuserat...

Svar från Mr Detailing & Rekond

Hej Krille, Vi på Mr Detailing & Rekond finner inga ord för denna rekommendation, vi hoppas på ett återseende med en ny bil inom kort eller med samma spelar ingen roll för oss, ni är varmt välkomna åter och vi hoppas ni njuter av glansen. Med vänlig hälsning

Ditec Sisjön
4.7/5 i betyg av 448 omdömen 4.7 av 448 omdömen

Fått tips om er av en jobbarkompis, lämnade in bilen och är helt nöjd med resultatet

Gun Catarina E Gun Catarina E
SEJAD R
Skrev om Mr Detailing & Rekond

Super,Supernöjd med resultatet på min Volvo v60.Fantastisk bemötande. Danijel förklarade allt i detalj vad han gjort på bilen.En väldigt noggrann person som inte släpper bilen förrän han själv är nöjd.Resultatet är mer än förväntat. Kommer hädanefter enbart lämna bilen till Mr. Detailing & Rekond. Rekommenderas väldigt starkt. Tack Danijel

Svar från Mr Detailing & Rekond

Hej Sejad, Vi på Mr Detailing & Rekond tackar hjärtligt för de värmande meningarna, fokus på kund är vår policy Med vänlig hälsning Mr Detailing & Rekond

CLAES S
Skrev om Mr Detailing & Rekond

Lämnade en ganska risig bil på både insida och utsida och döm om min förvåning när jag hämtade bilen! Wow som ny igen. Jag ser att arbetet är gjort minutiöst och extremt noggrant. Personligt och proffsigt bemötande av Daniel och kan varmt rekommendera Mr Detailing & Rekond till andra, ni kommer inte bli besvikna!

Svar från Mr Detailing & Rekond

Hej Claes, Vi tackar för de fina orden och vi arbetade med glädje på er bil. Vi hoppas du får njuta i det kommande vårvädret med er bil och nybilskänslan. Med vänlig hälsning Mr Detailing & Rekond

ADAM L
Skrev om Mr Detailing & Rekond

Tog bort smuts som fastnat invändigt och repor/lackavslag utvändigt, bilen ser ut om ny, grymt jobb👍🏻

NINA N
Skrev om Mr Detailing & Rekond

Min mini cooper blev extremt snygg med tonade rutor! Bra service och bästa personal! Thank u 👏🏻👏🏻👏🏻

JOVANA C
Skrev om Mr Detailing & Rekond

Super nöjd med resultatet! Fantastiskt personal och ett otrolig bemötande. Rekommenderar stark! Tusen tack Mr Detailing & Rekond.

Svar från Mr Detailing & Rekond

Hej Jovana, vi tackar för ert förtroende och vi hoppas att njuter av att vårda er bil på ett enklare sätt, välkommen åter! Med vänlig hälsning Mr Detailing & Rekond

OSCAR L
Skrev om Mr Detailing & Rekond

Lämnade in min mini cooper hos er och blev väldigt nöjd! Daniel var med från början till slut och jag var väldigt nöjd med hans arbete. Blev över mina förväntningar ! Rekommenderas och jag kommer tillbaka inom snar framtid

Svar från Mr Detailing & Rekond

Hej Oscar, vi tackar för detta fina omdöme och vi välkomnar dig tillbaka. Med vänlig hälsning Mr Detailing & Rekond

HUSIEN M
Skrev om Mr Detailing & Rekond

Lämnade in min svarta S90 till Danijel och resultatet var mer än förväntat. Kontinuerlig kontakt under behandlingen och Danijel har verkligen gehör till kund, noggran samt ett bra bemötande. Stort plus för fri lånebil. Kommer att lämna in mina bilar härdanefter enbart till Mr Detailing och Rekond. Rekommenderas starkt.

Svar från Mr Detailing & Rekond

Tack Husein för de fina orden, vi hoppas att du njuter av glansen på din bil och vi tackar naturligtvis för förtroendet. Vi välkomnar dig åter Med Vänlig Hälsning Mr Detailing & Rekond

Per Sergej K
Skrev om Mr Detailing & Rekond

Jag lämnade min bil för polering och lackkonservering. Jätte seriös, noggrann och professionell och trevlig personal. Jag är jätte nöjd med Daniels arbete. Varm rekommenderar!!!

Svar från Mr Detailing & Rekond

Vi tackar för förtroendet samt de fina orden, ni är varmt välkomna åter till oss Med vänlig hälsning Mr Detailing & Rekond

MATS F
Skrev om Mr Detailing & Rekond

Riktigt bra service och ett grymt bra jobb. Trevlig och noggrann personal som respekterar andras egendom och alltid är noga med att kolla med ägare om diverse saker innan de göra. Rekommenderas starkt

Svar från Mr Detailing & Rekond

Vi bugar och bockar för de starka orden, det var ett rent nöje för oss att arbeta med just er bil! Vi tackar er som kund för ett tålamodigt väntade på att få bilen i perfekt skick. Välkomna åter Med vänlig hälsning Mr Detailing & Rekond

BASTIAN ANDRES R
Skrev om Mr Detailing & Rekond

Jag är riktigt glad över att ha lämnat in bilen hos Mr Detailing & Rekond. Personalen vet vad service betyder och är väldigt noga med att ha kunden i fokus och resultatet på bilen var jag mycket nöjd med. Jag rekommenderar dem starkt.

Svar från Mr Detailing & Rekond

Vi glädjer oss starkt över att höra vad våra kunder har för åsikter kring vårt bemötande samt kring vårt utförande av arbete. Mr Detailing & Rekond tackar starkt för förtroendet och är glada över att ni som kund är nöjda med vårt bemötande och utförande av arbete, vi välkomnar er tillbaka när ni känner er redo för en återbehandling av er bil. Med vänlig hälsning Mr Detailing & Rekond

RUSTAM KHAN U
Skrev om Mr Detailing & Rekond

Duktig och ambitiös personal som tar allt väldigt seriöst. Blev mycket nöjd med poleringen av min bil. Rekomenderar starkt!

Svar från Mr Detailing & Rekond

Vi tackar starkt för ert förtroende och vi glädjer oss över att du som kund är nöjd med både resultat samt bemötande! Vi hoppas att vi får nöjet att få göra er ännu mer nöjd vid fler tillfällen! Med vänlig hälsning Mr Detailing & Rekond

PÉTER S
Skrev om Mr Detailing & Rekond

Proffsigt och seriöst bemötande med stort fokus på att överträffa kundernas förväntningar! Mycket nöjd med resultatet!

Svar från Mr Detailing & Rekond

Tack Peter för dessa varma meningar i detta tråkiga höst väder, vi är glada att vi överträffade era förväntningar På återseende, med vänliga hälsningar Mr Detailing & Rekond

Amra M
Skrev om Mr Detailing & Rekond

Grymt bra arbete och mycket trevlig personal! Rekomenderar starkt

Svar från Mr Detailing & Rekond

Vi tackar för att vi fick chansen att göra er nöjd som kund! Välkomna åter Med vänlig hälsning Mr Detailing & Rekond

Amer B
Skrev om Mr Detailing & Rekond

Köpte deras sommarkampanj och blev grymt bemött av personalen, jätte trevliga. Förväntade mig en bra rekord med bra avrinning samt bra glans och det var precis det jag fick.