BÖRSÅSGATAN 44, 422 44 Hisings backa — Visa karta

Vi utför rekond på alla typer av fordon och vi lämnar alltid upp til 24 måanders garanti! Vi arbetar med Gtechniq och vi utlovar ett gott samt ett professionellt bemötande.

Mr Detailing & Rekond är ett företag som alltid har en tid till alla kunder, stora som små. Vi utför vårt arbete med perfektion och har kunden i fokus, vårt mål är inte kvantitet utan vi väljer kvalité framför allt annat.

Ni finner oss på Börsåsgatan 44 i Hisings Backa (Göteborg), ni kan även besöka oss på www.mrdetailingrekond.com

Välkomna in till oss

Läs vad 9 kunder tycker om Mr Detailing & Rekond

• OSCAR L

2020-11-25

OSCAR L skrev om Mr Detailing & Rekond
    Lämnade in min mini cooper hos er och blev väldigt nöjd! Daniel var med från början till slut och jag var väldigt nöjd med hans arbete. Blev över mina förväntningar ! Rekommenderas och jag kommer tillbaka inom snar framtid Läs mer
  • HUSIEN M

2020-11-10

HUSIEN M skrev om Mr Detailing & Rekond
    Lämnade in min svarta S90 till Danijel och resultatet var mer än förväntat. Kontinuerlig kontakt under behandlingen och Danijel har verkligen gehör till kund, noggran samt ett bra bemötande. Stort plus för fri lånebil. Kommer att lämna in mina bilar härdanefter enbart till Mr Detailing och Rekond. Rekommenderas starkt. Läs mer
    2020-11-11 Mr Detailing & Rekond svarar HUSIEN M
    Tack Husein för de fina orden, vi hoppas att du njuter av glansen på din bil och vi tackar naturligtvis för förtroendet. Vi välkomnar dig åter

Med Vänlig Hälsning
  • 2020-10-27

Per Sergej K skrev om Mr Detailing & Rekond
    Jag lämnade min bil för polering och lackkonservering. Jätte seriös, noggrann och professionell och trevlig personal. Jag är jätte nöjd med Daniels arbete. Varm rekommenderar!!! Läs mer
    2020-10-27 Mr Detailing & Rekond svarar Per Sergej K
    Vi tackar för förtroendet samt de fina orden, ni är varmt välkomna åter till oss

• MATS F

2020-10-24

MATS F skrev om Mr Detailing & Rekond
    Riktigt bra service och ett grymt bra jobb. Trevlig och noggrann personal som respekterar andras egendom och alltid är noga med att kolla med ägare om diverse saker innan de göra. Rekommenderas starkt Läs mer
    2020-10-25 Mr Detailing & Rekond svarar MATS F
    Vi bugar och bockar för de starka orden, det var ett rent nöje för oss att arbeta med just er bil! Vi tackar er som kund för ett tålamodigt väntade på att få bilen i perfekt skick. Välkomna åter

• 2020-10-21

BASTIAN ANDRES R skrev om Mr Detailing & Rekond
    Jag är riktigt glad över att ha lämnat in bilen hos Mr Detailing & Rekond. Personalen vet vad service betyder och är väldigt noga med att ha kunden i fokus och resultatet på bilen var jag mycket nöjd med. Jag rekommenderar dem starkt. Läs mer
    2020-10-21 Mr Detailing & Rekond svarar BASTIAN ANDRES R
    Vi glädjer oss starkt över att höra vad våra kunder har för åsikter kring vårt bemötande samt kring vårt utförande av arbete.
    Mr Detailing & Rekond tackar starkt för förtroendet och är glada över att ni som kund är nöjda med vårt bemötande och utförande av arbete, vi välkomnar er tillbaka när ni känner er redo för en återbehandling av er bil.

RUSTAM KHAN U skrev om Mr Detailing & Rekond
    Duktig och ambitiös personal som tar allt väldigt seriöst. Blev mycket nöjd med poleringen av min bil. Rekomenderar starkt! Läs mer
    2020-10-20 Mr Detailing & Rekond svarar RUSTAM KHAN U
    Vi tackar starkt för ert förtroende och vi glädjer oss över att du som kund är nöjd med både resultat samt bemötande!
    Vi hoppas att vi får nöjet att få göra er ännu mer nöjd vid fler tillfällen!

PÉTER S skrev om Mr Detailing & Rekond
    Proffsigt och seriöst bemötande med stort fokus på att överträffa kundernas förväntningar! Mycket nöjd med resultatet! Läs mer
    2020-10-20 Mr Detailing & Rekond svarar PÉTER S
    Tack Peter för dessa varma meningar i detta tråkiga höst väder, vi är glada att vi överträffade era förväntningar

På återseende, med vänliga hälsningar

Amra M skrev om Mr Detailing & Rekond
    Grymt bra arbete och mycket trevlig personal! Rekomenderar starkt Läs mer
    2020-10-20 Mr Detailing & Rekond svarar Amra M
    Vi tackar för att vi fick chansen att göra er nöjd som kund! Välkomna åter

Amer B skrev om Mr Detailing & Rekond
    Köpte deras sommarkampanj och blev grymt bemött av personalen, jätte trevliga.
    Förväntade mig en bra rekord med bra avrinning samt bra glans och det var precis det jag fick. Läs mer
    2020-10-20 Mr Detailing & Rekond svarar Amer B
    Välkomna åter

Mr Detailing & Rekond gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte