MT Bil

Kornellg. 2, 507 31 Brämhult — Visa karta

5.0 i betyg av av 1 omdömen
Hos oss på MT Bil i Borås finner du mycket kunskap och stort engagemang. Söker du en lite speciell bil, sportbil eller cabb? Då har du kommit rätt! Vi hanterar endast bilar med full dokumentation och inte alltför många år på nacken, allt för att du ska känna dig trygg med ditt bilköp. Vi samarbetar med Handelsbanken för att erbjuda dig förmånlig finansiering med snabb handläggning, så att du slipper låsa dina tillgångar.

Vill du se en bil vi har i lager, men bor en bit bort? Ingen fara! Vi hämtar dig som flyger till Landvetter eller åker tåg helt utan kostnad för att du ska få en personlig köpupplevelse. Hör av dig så bestämmer vi en tid för visning och provkörning!

Läs vad 1 kund tycker om MT Bil

• Reco tipsar!
    hanssonbil i Vänersborg
    4.6 / 5 i betyg — 55 omdömen
    Badge2019
    "Service och förbesiktning. Trevligt bemötande. Jag har de förväntningar att jag kan lita på ett väl utfört arbete, så att jag kan känna"
  • MARTIN L

2020-07-12

MARTIN L skrev om MT Bil
    Bästa bilförsäljaren jag träffat! Hjälper till med allt, även när min "nya" bil inte gick igenom bilbesiktning (för höga utsläppsvärden) så ställde MTBil upp; fixade bilen utan någon kostnad! Bjöd till och med på en recond, helt fantastisk!

MTBil kommer vara den bilhandlaren jag kommer gå till i framtiden! Ingen tvekan! Läs mer

Bästa Bilförsäljarna nära MT Bil:

EMIL J EMIL J tycker: