MT Bil

MT Bil

Ring 033-28 25 27 www.mtbil.se

Hos oss på MT Bil i Borås finner du mycket kunskap och stort engagemang. Söker du en lite speciell bil, sportbil eller cabb? Då har du kommit rätt! Vi hanterar endast bilar med full dokumentation och inte alltför många år på nacken, allt för att du ska känna dig trygg med ditt bilköp. Vi samarbetar med Handelsbanken för att...

3 omdömen om MT Bil

Fredrik Per Anders D

Har köpt flera bilar av Magnus, alltid varit super nöjd! Bra priser och ett fantastiskt bemötande. Magnus är en bilentusiast och har alltid bra koll på historiken och skicket på bilen vilket också känns tryggt för mig. Kommer göra fler affärer hos MT bil .

5S Bil AB
4.6/5 i betyg av 145 omdömen 4.6 av 145 omdömen

Fick en ren o fin bil, både på insidan o utsidan. Blev även av med de vita fläckarna (oxidation ?) i lacken, samt ett trevligt bemötande.

Sture A
Skrev om MT Bil

Har nu återigen gjort affär med Magnus. Allt fungerade mycket bra precis som förra gången. Jag kommer med all säkerhet att köpa bil hos Magnus på MT-bil igen. Sture Andersson Kungsbacka

MARTIN L
Skrev om MT Bil

Bästa bilförsäljaren jag träffat! Hjälper till med allt, även när min "nya" bil inte gick igenom bilbesiktning (för höga utsläppsvärden) så ställde MTBil upp; fixade bilen utan någon kostnad! Bjöd till och med på en recond, helt fantastisk! MTBil kommer vara den bilhandlaren jag kommer gå till i framtiden! Ingen tvekan!

Car 4 Sale
4.5/5 i betyg av 307 omdömen 4.5 av 307 omdömen

Mycket smidig affär och bilen var precis så fin som bilderna och säljaren påpekade. Säljaren mötte upp mig på stationen ( en Söndag) och bil