Alla kategorier Övrigt Stockholms län Nacka Nacka bil

Nacka bil

Alphyddevägen 1, 131 35 Nacka — Visa karta

Nya och begagnade bilar av många olika märken och modeller.
Box 6088, 17106, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Övriga företag nära Nacka bil:

Box 6088, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Läs vad 3 kunder tycker om Nacka bil

• Nikola T
    Nikola T skrev om Nacka bil
    Har köpt bil en gång och sålt två gånger genom Nacka Bil. Alla tre gångerna gick transaktionen smidigt och jag upplevde att jag gjorde en helt ok affär. De sålde mina bilar inom en månad. Fick en riktigt bra deal på försäkringen via If på bilen jag köpte. Min erfarenhet är att Nacka Bil är en seriös och bra firma.
  • Alexander V
    Alexander V skrev om Nacka bil
    Köpte en Audi a4 i maj som Henrik sa var helt ok. Fick bilen utan vinterdäck. Däck skulle fixas om ett par dagar. En vecka senare rasar bilen 300 km utanför Stockholm. Oljepumpen helt trasig. En vecka senare lyser motorlampa. Tog bilen till verkstad. Vevaxellägesgivare, bränslepump och el i tank, vakuumslangar kedje inställare. 18374 kr i reparation som täcktes inte av den garantin jag fick från Nacka Bil. Exakt två veckor efter det lyser motorlampan igen. Tog bilen till Nacka Bil. Bilen är på verkstad i två veckor. Ingen ringer och meddelar nåt. Åkte själv. Visade sig att bilen var klar. Han inte ta mig 3 km därifrån och motorlampan lyser igen. Vi höll på så här två gånger till. Lampan lyser då och då nu. Och nu, i slutet av oktober fick jag vinterdäck. 5 månader väntetid bara. Fälg skulle det vara. Däcken var inte på fälg. Frågade Henrik om det. Citat: "De ÄR på fälg!". Vill ni verkligen köpa sin nästa bil där??
  • Henrik E
    Henrik E skrev om Nacka bil
    De verkar inte kolla bilen innan de säljer den. Om ni ska köpa en bil av dem, låt någon som ni litar på gå igenom bilen innan köpet går igenom. Tro mig, det är värt det!!
    Vi köpte en bil av dem och 10 veckor senare började vi höra ett knackande ljud när vi bromsade. Det kostade oss i slutändan nästan 9000 kr att fixa allt!
    Vi ringde och pratade med dem ett antal gånger, men de återkom väldigt sällan trots att de lovade att ringa upp efter att de kollat upp saker. Detta gällde både säljaren och ägaren.

Alphyddevägen 1, 131 35 Nacka